Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 18 Jun 2009

NAK MENGADA NGADA





SYARAT HASHIM SUBOH SERTAI PEMBANGKANG
- mkini

Bekas ketua penerangan Umno Perlis, Hashim Suboh berkata, beliau akan hanya menyertai pembangkang jika optimis mereka dapat membentuk kerajaan baru di negeri itu.

Katanya, beliau tidak mahu menyertai pembangkang sekadar mahu menjadi pengkritik kerajaan sedia ada sekarang.

"Ketika ini saya masih melihat gelombang tidak puas hati terhadap Umno negeri yang berlaku di peringkat akar umbi.

"Saya hendak tengok gelombang ini berterusan, tetapi saya cukup yakin sokongan kepada saya cukup kuat.

KAH KAH KAH..

kah kah kah…. TAK PAYAH LAAA…kah kah kah..

kah kah kah… NAK BERSYARAT SYARAT PULAK… kah kah kah..

woit… MUNKEE NI PUTERI GUNUNG LEDANG KE ?... kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEE NI DAH TAK LAKU….kah kah kah…

kah kah kah… MUNKEEE INI BEKAS… BEKAS… BEKAS…kah kah kah…

kah kah kah… KALAU KELAPA DAH TINGGAL HAMPEH… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU SELIPAR….DA HA RAHAI…. kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU AYAM SIAM … DAH LOHE…DI BAHAN TOK ARAB...kah kah kah...

kah kah kah... SURUH MUNKEE NI ... JAGA KAMBING CUKUPLAAA... kah kah kah..



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hello bro...!!
Hebat sangat ke mamat ni ..!! SAMPAI bersyarat haaa..ilmu apa yg dia pakai tu..??
Nawaitu mesti betul....tapi wa rasa mamat ni lain macam lah..ada yg tak kena
Tolong siasat sat...

Pacal Yang Hina berkata...

Dia ni betol-betol mengada-ngada lah. Jaga kambing pun tak layak, elok pergi mati.

Kahkahkah.

Cerita Kita berkata...

Pakatan Rakyat sepatutnya sudah belajar dengan baik tentang lompat-lompat parti ini. Jangan terima orang macam ini. Orang yang tidak mempunyai prinsip politik yang mantap. Orang ini akan menikam dari belakang!

Apiz berkata...

Banyak cengkadak la mamat ni!!!

"when you have to shoot, shoot. Dont talk"

you fukin dam shit bullshet arsehol!!!! haaa kan dah kene tembak, banyak songeh sgt!!

Tok Uban berkata...

Laaaa....kau orang ni tak nampak ke apa yang tersirat...maksud dia...dia nak jadi MB kalau PR menang...itu aje...

C++ berkata...

Hahaha...

Bhai... lama tul gua tak dengar orang sebut perkataan "Dah Lohe" .... hahahaha

Lee Copper berkata...

Dia ingat dia baguih sangat. Piraaah....!!!!!

Tanpa Nama berkata...

apa ke hal nak syarat2

dia bukan sesapa pun

Tanpa Nama berkata...

dengar syarat, hangpa bagi aku jawatan YDP majelih perbandaran kangaq kat aku.
yang len, hangpa pikiaq la sendiri.

hangpa tak tau ka, kalu aku join hangpa, aku nak mentekedarah apa.....
hang tak nampak ka tembuloq aku ni dah besaq....

bisik rakyat berkata...

nk bersyarat2 mengalahkan orang nk menikah..

Tanpa Nama berkata...

Berita TerLatest dari UMNO Perlis

"Saya Hashim Suboh besan kepada HUsam Dinihari meletakkan syarat2 berikut jikalau pihak PKR ingin menyunting diri saya yg berbadan mcm org bunting ini
Nombor 1 . Jgn sekali2 mengutuk pasal perut saya ini pada bila2 masa .
Nombor 2 . Saya mintak Anwar ibrahim mesti sediakan saya tujuh dulang darah Nyamuk Chikugunya , 5 talam serpihan janggut org2 PAS , 5
tupperware hati nurani puteri UMNO yg masih dara

Nombor 3 . SAya juga mestilah di beri jawatan sebagai Menteri Besar Perlih ..kot2 PKR tawan Perlis tahun depan ...Saya mau Shahidan Kassim di lantik sebagai dreber , tukang kebun dan tukang cuci taik palat saya sebanyak 2 kali sebelum setiap bulan megambang

Nombor 4 ...Saya juga mau Lim Kit Siang dan Malam mesti tolong pinangkan Puteri Indon Manohara utk saya sebagai isteri terlatest ...

Nombor 5 ..Saya mau itu bai Karpal Singh jadik jaga di banglo saya nanti .

Sekian terimakasih ...ikhlas dari saudara Hashim Suboh

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

perlis tu ada 15 dun je...

sapa2 je boleh jadi MB

aku pun boleh

ha ha ha

nak bersyarat sebab nak jadi exco ke???

mengada2 betul