Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 18 Jun 2009

YAAAA…..AMPOOOOOON


SULTAN JOHOR TAK SETUJU DENGAN JAMBATAN KE TIGA
- malaysia insider


KUALA LUMPUR, June 18 — The Sultan of Johor has rejected the proposed third bridge linking Malaysia and Singapore, in the latest show of power by the royalty after he was apparently not even consulted by either governments on the proposal.

Prime Minister Najib Razak had said recently the government was keen on pursuing the idea of a third bridge near the eastern coast of Johor.

But the proposal has already drawn some criticism from Umno leaders who are concern Malaysia would have to lift the ban on the sale of sand to Singapore before the bridge could be built.

KAH KAH KAH…

KAH KAH KAH..

KAH KAH KAH…

woit… ROSMAH TAK MURKA KE?..... kah kah kah…



12 ulasan:

Ex-UMNO berkata...

Di ingatkan kepada semua penyokong2 PAS supaya terus berjuang menentang kezaliman. Sudah lebih 50 tahun kita berjuang menentang puak2 yang tamak, tidak jujur dan menindas rakyat dengan sesuka hatinya. Selama ini mereka cuma pentingkan diri dan kaum keluarga nya sahaja.

Berkat sabar dan gigih berjuang, musuh kita sudah semakin lemah dan hampir menyerah kalah. Kita kena terus berjuang hingga keakhir hayat sehingga mencapai kemenangan.

Perjuangan kita sudah hampir mencapai matlamatnya. - hancurkan UMNO.

fredo berkata...

"Beta dititahkan oleh Sultan Johor bahawa baginda tidak bersetuju dengan cadangan pembinaan jambatan ketiga itu," hkahkahkahka!!!

bergegar2 la kopek bik mama bila dgr berita tu..!!!

cik bulan berkata...

nak kene tulah tu. (kalo wujudlah tulah ni)

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH...SETAN PUKIMAK TEPUK DAHI...KAH KAH KAH

MUKA SETAN PUKIMAK JADI MERAH MENYALA...KAH KAH KAH

KENAPA TAK BUAT JAMBATAN BAWAH TANAH...MUDAH SETAN PUKIMAK NAK MENELAN SAMBIL MENYELAM...KAH KAH KAH

[IDI AMIN]

Jebat Musibat berkata...

kah kah kah!!!! ..

nak sangat! mbikkk koooo najib!..

abis la, Bik mama tak bagi malam jumaat nanti.. abis la...

kah kah kah!!!! ..

Lee Copper berkata...

Oooo.... Johor ada sultan?

Tapi ada jalan kat JB nama "Jalan Ibrahim Sultan". Apasal jadi itu macam?

Tanpa Nama berkata...

Rosmah : abis commission I !!

Najib : tak apa sayang, banyak lagi project2 klentong rakyat boleh kita buat.....macam gali pasir sungai Pahang dan jual pada LKY...untung lagi kuat !!

Rosmah : korek ! Korek! Korek !


Dakis.

Kucing Parsi berkata...

ada ke menderhaka si rosmah ni

oi rosmah jangan derhaka!!!

Tanpa Nama berkata...

Aduh,

Eloklah tu... Saya sendiri dah hampir 30tahun tak ke Singapore.. takder keperluan yang penting nak ke sana.

Guna wang nak bina jambatab itu, pi ganti titi2 kat cerok kampung..

hai ada kala kami, bila hujan lebat, titi pun hanyut, berminggu terperangkap sementara jambatan sementara disediakan.

TitiKampung

penanggah berkata...

jambatan yang senget pun tak nampak bayang.. sebok nk buat yg ke tiga.. pigi dahhh..

mantul berkata...

sblm ni aku dh terfikir, nape memandai je PM nk wat keputusan tanpe persetujuan dari Sultan Johor sendiri..kah kah kah..ingat korg leh memain dengan Tuanku Johor? Daulat Tuanku..hahahah..

Tanpa Nama berkata...

cis .. berani tuanku derhaka pada bini rosmah!!! kahkahah