Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 10 November 2010

JANGAN LUPA MALAM INI




BERSIH MENJEMPUT SEMUA DATANG




nota:
sila datang dan ramaikan
pesta BERSIH malam ini
di dewan sivik petaling jaya

jangan lepaskan peluang
ada tunjuk ajar tentang erection
kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah tunjuk ajar tentang erection kahkahkh mesti aljub jadi sifu handalan kahkah klu dah pandai dn handal erection jangan pandai2 sodok jubur macam sifu sudahle kahhakshaks

hahks pkr=parti kencing rakyat(yg bengap)kahkahkahhaks mula2 janji ada 4 ahli parlimen bn nk dtg masa ceramah dia kahhaks kencing,tapi sibodoh2 pecaya lagi hahks 16 september..kencing lagi..masih lg sibodohdungu percaya..hahks...teruslah kencingkn rakyat bodoh wahai aljub hahks...

Bigfish berkata...

Alaaaa aku kerja lak malam ni. ingat nak datang dan support BERSIH ni.

Walau bagaimanapun aku support apa juga usaha untuk tumbangkan BN-UMNO hampek dalam PRU 13 nanti.

Bersihkan Malaysia daripada kerajaan korup!

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama...apa yang melalut tu haa. Maby dalam otak lu asyik fikir JUBOR SAIFUL je..tu yang melalut mcm haprak.

Tanpa Nama berkata...

TT

Bersih tu utk apa?
Untuk mintak apa??
Mintak pilihanraya bersih???

kah kah kah
Lancau apa mintak bersih pilihanraya!
pilihanraya tak akan mengubah apa2!!
Lu jangan pura2 tak tau bro!
Tak guna ajak diorang main bola!
Baik kita main guli!

gua hanya datang kalau Bersih mintak pilihanjalanraya!!

Huh!!

Tanpa Nama berkata...

Lepas Galas & batu Sapi....

ada lu terima rumah pangsa lagi?
ada lu terima jambantan lagi?
ada lu terima masjid baru lagi?
ada lu terima turap jalan lagi?
ada lu dapat rm20 lagi?
ada lu dapat rm250 lagi?

lu akan tengok papan tanda rumah pangsa, papan tanda jambantan, papan tanda masjid dll tegak berdiri, ditumbuhi rumput, semak samun, mereput dan akhirnya roboh dimakan anai-anai!

Papan tanda baru akan tegak semula bila ada YB baru yang terkorban! Tak kira papan tanda bn, papan tanda pas atau papan tanda pkr.

Tanpa Nama berkata...

BERSIHKAN : kes-kes rasuah ketua2 kerajaan, JKKK n pemimpin umngok-BN yg lain yg amat banyak.. kenapa kebanyakannya SPRM x mau siasat n sesetengahnya disiasat tapi dilengah2kan seperti x mau ambik tindakan pun...inilah contoh kerajaan yg sesuai di sokong oleh puak2 pencacai yg mmg sah juga berkecimpung dlm rasuah dan mempersendakan keadilan/amanah sesuka hati.

-Suci Dlm debu.

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah main guli tak apa bro,aku sokong kahkakakah asal jangan main KY JELLY kahkahkah nanti adalak kutu main tonggeng2 sodok2 kahkahkah geli aku weii dah tua2 pon masih benapsu sodok jibur harkptuihh

Tanpa Nama berkata...

tt tengok ustad azizan boh tv3suku sama tv1mesia malam ni puas hati aku malam ni tidoq lena besa wat keja macam yahudi

Tanpa Nama berkata...

Semua orang sibok pasal bogus PhD, camno ngan bogus PM ngan 1st Lady? hau hau hau...PM kena cacar bogus? PM yang sekarang cuma ehsan PakLah aje....1 mesia kena tipuuuuuuuuuuu...

Tanpa Nama berkata...

Zul kata pas menggalakkan orang islam makan babi di palimen....
Sumber: malaysiakini

Satu lagi fitnah firaun kecil kepada pas
Dari aku kecik sampai aku besar ni tak pernah pulak aku dengar pas galakkan aku atau orang seagama dengan aku supaya makan babi....

zul akan memikul dosa fitnah itu sampai ke akhirat jikalau beliau gagal memohon maaf daripada semua orang pas sebelum dia atau orang pas menghadap Tuhan maha Esa

Kerana mulut roh binasa.