Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 November 2010

SAKIT APA PULAK NI?




BUKAN PENYAKIT - INI NAMA BAND




NAJIB SEMBUH DIJANGKA OENGERUSIKAN MESYUARAT KABINET JUMAAT - berita hairan

Najib Razak dijangka kembali bertugas dalam tempoh terdekat setelah disahkan sembuh daripada penyakit ulser dan cacar, kata Ketua Pengarah Kesihatan, Dr Mohd Ismail Merican.

"Perdana Menteri menjalani ujian endoskopi di Hospital Selayang pagi ini yang menunjukkan ulser yang dialaminya telah sembuh," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Mohd Ismail berkata, doktor peribadi Perdana Menteri mendapati tahap kesihatan beliau menunjukkan kemajuan yang amat baik dan beliau boleh kembali bertugas seperti biasa.
"Beliau dijadual mempengerusikan mesyuarat Kabinet Jumaat ini," katanya.

Najib yang diserang cacar lewat bulan lalu, dimasukkan ke Hospital Kuala Lumpur Khamis lalu akibat penyakit ulser serta gastritis ringan.

Beliau dibenarkan pulang pada Ahad lalu dan dinasihatkan berehat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit... SAKIT APA NI?.... kah kah kah...

kah kah kah... PENYAKIT APA PULAK NI.... kah kah kah...

kah kah kah.. MACAM MACAM PUNYA SAKIT.... kah kah kah...

kah kah kah...BETUL KE SAKIT INI?... kah kah kah kah


9 ulasan:

matstimketum berkata...

kah,kah,kah....endoskopi tu masuk kamera kedalam perut ikut mulut. sakit juga tau!

Tanpa Nama berkata...

kasshkah sakit apa2 pun tak apa kahkah jahkahka asal jangan penyakit hasad dengki kahjhakhs atau suka main KY JELLY kahkahhks nanti termakan sodomiee hahks atau tertunchit orang(assmen) punya bini hahkshahkshahjs

Tanpa Nama berkata...

tuan,

kenapa tak siarkan cerita zul bisul meroyan dalam parlimen semalam?

Tanpa Nama berkata...

Entahlah sakit 'misteri' doktor saja yang tahu. Lama pula nak recover bagi penyakit minor ini, membuat orang suspense dan meneka-neka benda yang lain. OSA kata itu rahasia

Awang Joe berkata...

sumber dalaman dr hospital berkata sakit cacar tue sbb main air hujan n ulser tu sbb mkn nasi kerabu byk sgt kt Dun Galas ari tu...hehe...

Tanpa Nama berkata...

satu hari nanti bila tuan jatuh sakit,ingatlah bahawa hari ini tuan ketawakan orang yang sedang sakit.

semoga allah menjaga kesihatan tuan.

Tanpa Nama berkata...

Lu worang suda lupa dia punya bapak dulu pun meninggal masa pegang jawatan sebagai PM. Worang cakap Bapak borek anak rintik.

cicit ngah layor berkata...

Kalau teman sakit,teman selalu bertanyer pader dighi sendighi,dah nak sampai omor ker aku ni gamaknyer.Maser tu ler baghu teghingat dighi ni banyak doser dan sikit buat amalan. Tak tau ler pulak Najib ni,ader ker ingat mcm teman maser dier sakit tu? Atau pon dier masih teghingat samer ader sempat nengok bangunan 100 tengkat ker tidak.Kalau dah sehat tu elok ler...peghentah ler Malaysia ni dengan adil dan saksamer,buat kebaikan dan cegah kemungkaran.

saypoi berkata...

sakit obama tak singgah
trick lama
malu malaysia tak masuk book