Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 Februari 2012

SYABAS ANAK MUDA - KAMU TELAH BERJAYA!




KOMENTAR TUKAR TIUB




anak anak muda telah melakukan
apa yang wajib mereka lakukan
mereka telah bangun untuk menyatakan ke tidak adilan
syabas!

azizan sebagai mb kedah telah bersilat lidah
azizan di lihat sebagai mat lebong
setiap hari kenytaan azizan berubah ubah

sokongan untuk azizan makin merosot
terutama di selatan kedah di kalangan bukan melayu
warga bukan melayu bukan di selatan kedah bukan antin pas
warga bukan melayu di selatan kedah bukan anti pakatan
mereka telah menilai pakatan
mereka telah menilai pas
yang mereka tidak suka hanyalah azizan

jalan penyelesain wajin di cari
kes yang di bawa ke mahkamah
perlu di tarik kembali
anak muda telah berjaya

mb azizan juga perlu melalukan sesuatu
anak mahasiswa ini perlu di maafkan

ini jalan tengah sebelum sokongan
terhadap kerajaan kedah semakin merosot
jalan penyelesaian ini untuk kebaikkan
kerajaan pakatan di kedah



NOTA:
banyak surat surat dari pembaca
ada yang menyokong mahasiawa
dan ada yang memperlekeh perjuangan anak muda
anggaplah ini sebahagian dari pencerahan
kita sesama belajar
kita sesama ingat mengingati


DISINILAH PERTEMPURAN ITU BERMULA






PENCERAHAN DARI PEMBACA

hisam masam, 1.gerakan tulisan ko ni lagi hebat..ayuh jatuhkan Ustz.Azizan MB kedah ni..haaa..haaaa..aku provoke..

2.Lepas ni sapa pulak??Try lah Harun DIn, taib azamuddin..ismail kamus plak..haji hadi, ustz Nasa..hentam kaw-kaw punya..kah..kah.kah..kah.. 3.nampaklah ko ni agen popiaganda Anwar dan yahudi..hiii..hiii..aku rasa kalo yahudi lagi senang pakcik makcik felda percaya..kah..kahh..kah..

4.ada berani hisam masam tunjuk muka dengan makcik pakcik felda???haaa..haaa..ramainya geli..ini bukan bohong..hang cakap je dioarng lagi mau percaya ke tak mau percaya???muka pun dah ala-ala yahudi. 5.tapi kalo ko nak diterima oleh makcik pakcik felda kenalah pakai kopiah atau serba..kah..kah.kah..

tak boleh kobayangkan muka lu pakai serban atau kopiah.. 6.Aku percaya ko tak sunggup jual agama keran politik..tapi ko gerenti sanggup jual maruah bangsa,dan agama keran anwar dan yahudi..eeehhh...macam tongang langang plak..O.k,o.k lupa sebab korang memang parti tongang langang dan See more...
By Anonymous on SILA SELIDIK DUIT BAYAR PEGUAM DARI PUNCA MANA? on 2/3/12


YB Datuk Saifudin Nasution bakal dilantik menjadi Menteri Besar Kedah yang baru menggantikan Azizan yang telah nyanyuk..
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

betullah itu..buku jingga bukan al-quran...wah...pasal buku jingga bukan main pekik...percaya lak kau hisam buku jingga?????? setia lak kau kat buku jingga??? kah..kah..kah. sampai mampos pun buku jingga tak leh perintah negara......
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Jawab...... 75k tu dari mana? ada peruntukan jugak ke? peruntukan mana?
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

nilah satu-satunya atheis yg masih ada di Malaysia ni.. Hisyam, ada otak lu taruk lutut, ada akei lu taruk hujung lubung kencing lu.. Zaman lu sudah berlalu, lu bukan lagi juara Mahasiswa.. Wa dengar lu ceramah.. serupa pandy kutty berebut najis sendiri dalam kandang. Lu punya cakap satu pun tarak boleh pakey.. Ada hati lu mau lawan MB kedah punya strategik.. Lu sesuai cakap sama ROsmah Bik Mama saja
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Duit KUIN laa ... bodoh betui la hang. kah, kah, kah, kah
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

tengok kelakuan macam haramjadah...... layan orang macam tak berugama.... cibai sungguh zizan...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

gua raser OK jer azizan ni.. kalo gua jadi pemimpin PAS, lagi gua maki pukimak terus dan terajang ala eric kantona.. bokpa nak tunjuk alim, tapi hati sakit.. hati sakit, kene rebel.. gedebik jer sehibik.. lu ada apa masalah TT.. lain orang lain la cara memerintah.. ada yang merembat, ada yang suka china doll.. tapi gua raser azizan masih berlembut dengan wartawan2 tu..

kalo gua, tarik jer wartawan tu masuk bilik.. terus hentak jer.. pedulik haper akhlak rasulullah!! dia tu nabi.. time aku leh tiru, aku tiru la.. time aku takleh tiru, memang cari nahas la.. islam ka.. bersabar ka.. lu boleh pergi mampos.. wartawan UMNO ini bukannya boleh dibagi muka sangat.. soalan2 dia menggambarkan kebodohan dia yang mana banyak sangat soalan yang menyakitkan hati dan teraser nak bagi penumbuk saja bila menjawab pun..

lagi pun, kalo azizan salah.. kenapa polis tak tangkap dia yer?? ini yang gua tak paham ni?? ko explain skek bagi makcik-pakcik felda faham.. gua tatau la lu punyer pandangan See more...
By Anonymous on SILA SELIDIK DUIT BAYAR PEGUAM DARI PUNCA MANA? on 2/2/12

Rilek la tt.. Benda2 kecik pon ko nk kecoh.. Xpa la pasni ko plak la pi ganti tempat jijan.. Pastu bleh la ko bela bebudak kolej cikai yg ko gelar mahasiswa tu..pastu ko gubal la skali undang2 sekolah rendah n menengah kt kedah.. Bdak2 sekolah yg demo,x puas ati,isap rokok,isap ganja,beromen dll x bleh digantung. Sape yg gantung diorang ko hukum gantung mandatori. Kalu ko bleh buat.. Mmg aku salute ko 6 hari 17 mlm.
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Semakin hari TT semakin BANGANG... KAHKAHKAH!!!!! Bagus!!!! Bagus!!! Tembaklah sesama sendiri...Terima kasih TT sebab dedahkan kepincangan & kelemahan dlm FUCKATAN...FUCKATAN semakin LANCHOW!!!! PRU13 FUCKATAN boleh BUNGKUS!!!!! KAHKLAHKAH!!!!!!!
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Semakin hari TT semakin BANGANG... KAHKAHKAH!!!!! Bagus!!!! Bagus!!! Tembaklah sesama sendiri...Terima kasih TT sebab dedahkan kepincangan & kelemahan dlm FUCKATAN...FUCKATAN semakin LANCHOW!!!!
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

Haha :) tu masa komen pasal banjir dulu hok kabaq kerajaan negeri tak bantu :) kata federal je wat koje.. tapi yang pi handle banjir tu benonye orang kerajaan negeri ke orang persekutuan yang turun Kedah.. yang turun ke Kedah.. :D tu dia berang bila wartawan tanya soalan2 bodo.. huhu.. Azizan ni - mudah naik angin kot.. mungkin tak cukup lama berdepan dengan media.. tak tahan ngan presure haha.. tgk nik aziz cool jek..
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

nampk sngt barann keras pala ego dia tu.time kes banjir tu dah jtoh trus moral aku pd ustad ni. -nmpk cam kurang ja orang komen pasai ustad.hehehehe....kurang la hit blog hg.hahaha...marah la sngt depa tu...nk stat jd makcik felda la tu.
By underBear on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

we should put his head down autocratic leadrship
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

mmmmm...tiba2 aku teringat kesilapan PAS memaafkan Ibrahim Ali Al Kataki dan menyokong spesis tu bertanding di Parlimen Pasir Mas.....mmmmmm....takdir!
By dinpalat on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

dah terjerat mengelabah la macam babi hutan... pak serban lagi ligat berputaq... kah...kah...kah...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

ulama gapo..tiada adab dgn wartawan bila kena batang hidung .. jawablah elok-elok ...hang tu..ulama lagi ..mb lagi ... sedih sanis rakyat kedah ..berMB kan... hemtam lagi bro .. dah lah pakain ala-ala hassan ..songkok, kot , tie ... lain kali watrawan patut tanya ..pakain dia tu ikut sunnah ke tak .... cuba cari dalam Al-Quran ,HAdith, ulama mana pakain cam gitu ...
By salman faris hamat on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Setuju.....kau letak jawatan zizan... Nanti glamour macam artist..hari2 masuk TV3 suku.. Tengok Hasan Ali...glamour sakan...muka kau pun mmg mcm Hasan Ali.. Lepas ni kau tubuh party JANTAN plak...sebab nampak hang mcm penglima ludah..
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Tak sesuai langsung memegang jawatan MB kalau panas baran macam tu..tak ada ciri2 kepimpinan.. Sombong nya aku nampak muka kau zizan..dah hampir menyerupai Hasan Ali.. Elok lah kau join parti JATI. Rakyat malu melihat cara pendekatan yang kau ambil untuk menyelesaikan isu2 remeh temeh macam ni.. Elok kau tarik diri je zizan..nampaknya kau tak begitu kompeten as a MB.. Kalau keluarga sendiri dah tak suka apa lagj orang luar...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Dalam dunia hari ni Ustaz jadi la ustaz...jangan sibuk nak jadi pemimpin politik....Ustaz perasan diaorang ni pewaris nabi....tolong sikit la..Nabi orang paling sempurna, bukan macam ustaz2 yang ada sekarang ni....Jangan jual agama untuk kedudukan....
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Dalam JK pas pusat ada lg separuh geng kerajaan perpaduan yg membisu.satu dh kena tendang. satu ni dh kantoi. bila nk kena tendang? jawab jgn tak jwb. azizan ni jd mb sbb dia org lama dlm pas.kalau tak,dia tak jd mb kedah.
By Penendang Ulung on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Azizan orang lama politik Kedah. Dia bukan bidan terjun macam AhSan yg jual modal air liur sama macam Fadilah Kamsah. Azizan berjuang dengan kederat dari bawah di Kedah lebih 20 tahun sebelum PAS dapat tawan Kedah.Ahsan Akidah tumpang tui Anwar di Selangor dan bertindak kerana confident dia akan dipilih jadi MB kalau plan B dia berjaya.

Azizan dah lama jadi ahli dan ketua pembangkang di DUN Kedah sebelum PRU2008. Ahsan menempek dengan Hj Hadi tahun 1999 dan ilang dari DUN dan Parlimen 2004. Dia pun hampir bangkrap kerana semua projek jual air liur dia dicantas UMNO Selangor selepas 1999. Azizan x ada modal jual air jampi dan bergantung kepada sumber ADUN dan pencen pensyarah(???) dan Ahsan dah lama bisnes jual air liur yang tersedak semenjak 1999.

Azizan memang x ada apa kerugian yang perlu dibayar balik. Ahsan dah rugi besar 10 tahun dan perlukan sumber lain utk selamatkan apa2 harta yang tinggal lagi. Azizan tak merayu melutut pada Anwar mintak bantuan dan sokongan RM selama ini. See more...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

belum perintah lagi dah berbalah pasal buku jingga, ada yg nak ikut ada yg tak nak kahkahkah woi! belum memerintah lagi tu dah berbalah kahkahkah itu sbb laa aku tak mengundi, dua-dua haram jadah beza nya bn puki tua pr puki muda..kau pilih lah, last2 lepas pancut mesti kau menyirap punya kahkahkah
By Malaysia is a NATO country on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

guna ayat quran untuk membelit fakta.. cerdik...cerdik...cerdik... dia nak menipu diri sendiri atau nak menipu Allah? kah...kah...kah... Dlm Quran disebut balasan yg amat pedih kepada golongan munafik... dia tak jumpa ke ayat tu? dia jumpa kes potong tangan je... macam2 gila...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Tahniah bro..sebab lu bagi peluru kat UMNO- hidup Umno!
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12


Video ini adalah satu bukti yang jelas bahawa ulama dan ustaz atau orang yang terlalu kuat beragama bukanlah baik sangat orangnya. Malah fasih berbahasa Arab, ingat semua ayat-ayat dalam kitab agama boleh membuat seseorang itu sombong dan bongkak macam Hassan Ali dan Mufti Berak Harussani. Sebab itu saya tidak suka ulama agama jadi pemimpin negara kerana mereka ini hanya tahu berbahasa Arab sahaja.

Ilmu lain macam ekonomi, teknologi dan sebagainya yang penting untuk pentadbiran negara, mereka ini langsung tidak tahu. Sebab itu saya lebih suka pemimpin yang rasional dan boleh menerima lain pendapat. Selepas Asal Bukan UMNO (dimana Bang Isham yang menjadi pengasasnya) menjadi sukses selepas pilihanraya akan datang, saya harap kita semua lancarkan kempen ASAL BUKAN ULAMA & ASAL BUKAN USTAZ
By Asal Bukan Ulamak Ustaz on AZIZAN SUDAH JADI MAT LEBONG NUMBOR SATU on 2/2/12

Kenapa Hanifa Maidin melawan? Berapa dia dibayar oleh pelajar2 yg digantung? Tak tau ke dia si azizan ini yg mengetuai Kedah yg sama kepartian? Hanipa lebih tahu perangai buruk sizizan jadi dia bangun melawan. Munafik zizan ni macam ulat dalam buah dia akan makan pelan2. Kita pakat sokong Hanipa balun saudagar ugama ini sampai tersungkur. TT, Dia ambil duit zakat ke bayar karpal singh? Kah...kah...kah...
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

apara tt, otak boh kat kaki, cerita bagi penyedap selera sendiri ja,hang mai turun sini kita p tanya ustaz Azizan sendiri,kalu tt tak mai dia ponen....kah..kah..kah..
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

bantai lagi..kita bantai sampai UMNO perintah kedah balik..amacam bro..setuju.??..lepas ni kita tibai nik aziz plak...pastu lim guan eng..pastu khalid ibrahim...kita tibai biar sampai UMNO pukul hbs PRU13...aku sokong kau TT...UMNO dulu kini dan selama nya..takbirrrr..anwar ibrahim nyer citer xde ke bro..tibai la anwar smpi dia masuk penjara blk bro..!!!gua sokong lu dulu kini dan selamanya..kahkahkah
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

bantai lagi..kita bantai sampai UMNO perintah kedah balik..amacam bro..setuju.??..lepas ni kita tibai nik aziz plak...pastu lim guan eng..pastu khalid ibrahim...kita tibai biar sampai UMNO pukul hbs PRU13...aku sokong kau TT...UMNO dulu kini dan selama nya..takbirrrr..anwar ibrahim nyer citer xde ke bro..tibai la anwar smpi dia masuk penjara blk bro..!!!gua sokong lu dulu kini dan selamanya..kahkahkah
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

pala but lah ko icham.... tak abis2 nak hantam ustaz azizan... pala but lah ko icham... ko nak bagi PR kalah kat kedah ke??? pala but lah ko icham... semua pemmimpin ada ego lah... pala but lah ko icham.... apa masalah ko ngan ustaz azizan??? pala but lah ko icham... dah nak PRU lahhhhh..... pala but lah ko icham.... nampak zul kulim kita sekeh pala but dia....kahkahkah
By Anonymous on AZIZAN SUDAH MULA DULAK DALEH on 2/2/12

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam pak tt...

kah kah kah...

projek pak chu cheng tak pancut-pancut lagi ke...

kah kah kah...

udah seghopa u. meloya & b. hairan...

kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

ASAL BUKAN UMNO...ASAL BUKAN ULAMA...ASAL BUKAN USTAD...INI ORANG TAK BOLEH JADI KAWAN...DIA JADI MACAM BIAWAK HIDUP...
ASAL BUKAN AGAMA...ITULAH SEBENARNYA SLOGAN DIA....
YANG DIA HENDAK IALAH ASAL DIA HIDUP BOLEH BUAT APA YANG DIA SUKA....KASI CUCI KEPALA BANA DIA...

Sokong Asal Bukan Ulama berkata...

Tanpa Nama yang mengkritik Asal Bukan Ulama pada jam 4:41 PTG itu memang kaki penyibuk suka mengintai apa orang buat dan dia ingat dia sahaja yang betul. Otak dia sama macam Hassan Ali dan Harrusani. Dia ingat dia sahaja yang betul. Orang lain yang berbeza pendapat semuanya salah. Dia mahu semua orang ikut cara pemikiran dan tingkah lakunya kerana kononnya dia lebih alim dan suci daripada orang lain. Kononnya hanya dia dan gang-gang dia sahaja yang benar dan tahu tentang kebenaran.

Hakikat sebenarnya ialah ada ramai yang tidak kuat beragama tetapi hati mereka jauh lebih bersih daripada orang yang kuat beragama. Contoh yang paling baik ialah Hishamuddin Rais. Ramai yang mengkritik Hishamuddin Rais kerana kononnya Hishamuddin dungu di dalam bab agama. Tetapi hakikat yang sebenarnya hati Hashimamuddin Rais jauh lebih bersih dan otak Hishamuddin jauh lebih baik dan cerdik daripada orang-orang yang bertopengkan agama, berserban, fasih berbahasa Arab, dan selalu ke Mekah macam Shahrizat, Rosmah, Najib, Abdullah Badawi, Mahathir, & Reezal.

Kalau Hishamuddin tulis tentang Punk Rock, maka gang-gang sama otak dengan Hassan Ali akan mengutuk Hishamuddin Rais kerana kononnya hanya orang yang mendengar lagu-lagu nasyid sahaja yang akan masuk syurga.

Tanpa Nama berkata...

bang isham naper marah sangat dengan ustaz azizan banyak lagi pemimpin umno yang korup nape bang isham tak belasah

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah lindungi kami dari fitnah dunia.. jgn lah tuduh melulu setiap pandangan..kaji selidik mengapa dia berkata begitu..
Dun hard urself..just be prepared for war.

slave..

Tanpa Nama berkata...

ni link kasi sikit pencerahan kat hang Isham ngan org2 duk kalut balun Ustat Azizan pasai robohkan surau .. semua hangpa kasi taruk .. ni kasi baca ... biaq otak tu jadi cerdik skit ... jgn duk mengkapitaliskan org jer sesodap hati .. cam hangpa ni mmg pahlawan anti kapitalis yang agung sgt la ... kah kah kah kah

kasi baca narr

http://amenoworld.blogspot.com/2012/02/pas-roboh-surau-al-salihin-kenapa-10.html