Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 27 Jun 2009

BIAR BETUL !!!



PEMUDA UMNO AJAK MUZAKARAH
- melayau

KUALA LUMPUR 26 Jun - Pergerakan Pemuda UMNO sekali lagi menyatakan komitmen untuk terus mengadakan muzakarah dengan Dewan Pemuda Pas demi kepentingan negara dan ummah.

Ketua Penerangannya, Reezal Merican Naina Merican berkata, bagi tujuan itu pihaknya bersedia memulakan langkah tersebut pada bila-bila masa.

Beliau berkata, secara sedar atau tidak, orang Melayu di negara ini telah melihat keperluan meneruskan usaha muzakarah antara UMNO dan Pas bagi tujuan perpaduan.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… NAK MU ZAKAR ZAKAR LAGI… kah kah kah

kah kah kah…BETUL KE GAMBAR NI….kah kah kah…

kah kah kah…. BUKAN KE INI ADIK GOBALA?….kah kah kah



22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ketua Pemuda UMNO tuhhh bukan calang2... PAS kata tokse dah dia nak gondol jugak main kelamin berzakaria dengan PAS

Patut la org Cina India marah ... munke nie satu generasi saja dah dapat bumiputra habis gebaknya biasiswa , kontrak ... geng2 Merikan nie mmg tak bule harap

Jom Boikit Mydin kah kah kah

ainon mohd berkata...

Hidung tak mancung....

Hamba berkata...

Kah! Kah! Kah! Muka dia pun muka mamak tp bersungguh2 mengaku melayu sejati! Patutle KIMMA bersungguh2 mintak kerajaan iktiraf sebagai melayu...Rupa2nya diaorang tak puashati ramai mamak dok menyamar dalam UMNO dah diiktiraf jadi melayu tulin lebih tulin dari Najib!!!! UMNO patutnya di tukar kepada UMMNO- United Mamak Menipu National Organization... Mamak Maha penipu yg dah jadi mantan PM tu mesti setuju punya... sedangkan jambatan lurus pun boleh di bengkokkan inikan pulak mamak di melayukan...senang je...

Tanpa Nama berkata...

UMNO Dibius Cinta - Naina Maroon Merican featuring 50 cents of Coleslaw

Kau membiusku dengan cinta
Cinta yang kemaluan bana
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa bernifas
Kau membius sampai aku jadi baboon kering kontang
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku dibius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…

Aku yang tak malu untuk mengakui saling cinta
Usah sekeras mana terpacak selamanya
Aku dibius cinta…

Kau membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan

Kau membius sampai aku jadi baboon kering kontang
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku dibius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…

Aku yang tak malu untuk mengakui saling cinta
Usah sekeras mana terpacak selamanya
Aku dibius cinta…

Aku dibius cinta…
Aku dibus cinta…

Utk Org UMNO sahaja ;Type ON_Perpaduan dan hantar SMS kepada Jabatan Pskiatri GHKL pada hari AHAD sahaja .Download ringtone akan dibuka pada minggu hadapan

matstimkentum berkata...

sudah kehabisan ide untuk memajukan pemuda, main zakar-zakar ler pulak.

Tanpa Nama berkata...

Ini hendak zakar pantat PAS. Dulu sudak zakar PAS waktu Asri Muda memimpin PAS. Apa terjadi..banyak mu zakar PAS.
AMNO sudah kehilangan sokongan Melayu. Ini terbukti dengan jumlah undi Melayu pada PRU12 yang lalu. dimana undi PAS diKelantan lebih daripada pengundi Melayu jauh lebih banyak daripada undi yang AMNo dapat.
PAS teruskan perjuangan mu terhadap ummah melaui PR.
Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil.
Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

gila lawak

Tok Uban berkata...

Sham....boleh tak kau buat rencana untuk mendifinasikan opppp...silap...mengambarkan manusia yang dipanggil MELAYU... asal usul...dari sempadan negara mana yang boleh dipanggil melayu...dll lagi la.

Sudin berkata...

woit...mamak kedukang ! Naina Merican lu pegi mu zakar dengan artis perempuan malaysia lagi bagus....kah,kah,kah.......

Tengok betul-betul muka mamak gampang ni !
Ada lukisan artis perempuan melayu kat muka dia....kah,kah,kah.....muka mamak ni gian kat pantat artis melayu malaysia......kah,kah,kah....
Umno,Umno...sudah teruk sangat....mana ketuanan melayu ?
Ketuanan mamak pukimak ada lah !
Kah,kah,kah.....Umno mamak setan pukimak........

Lee Copper berkata...

Awat golongan tua, muda, betina dan budak pompuan dalam gerombolan, kepala depa geng mamak? Dah tu geng mamak ni mengada2 lebih dari melayu. Tak sedar diri muka macam penyangak filem Tamil. Kalau depa ahli mic, gerakan, ppp, pas, pkr dan dap tak pa jugak. Ini united malay national organisation.... Nak termuntah aku.....

Mr Gahargilah berkata...

haaa....

Tanpa Nama berkata...

pemuda munkee dah gila talak..kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

sedara-mara zambry

Skuad Peninjau berkata...

Itu spesis mutasi Melayu.

Jarang ditemui di malaysia.

Kulit gelap sikit.

aku berkata...

"... kerana bangsa dan Ummah."

Pinjam ayat mu : Kak.kah.kah.. kerana bangsa dan Rummah." Rumah amano... kah...kah...kah
p.s. Ainon ni ainon rahmat ka?

Kucing Parsi berkata...

dia ni bukan presiden pelajar melayu semenanjung ke??

dah takder melayu ke kat semenanjung tu?!

ha ha ha

dia ni pelajar sekolah mana hah?!?!

ha ha ha

kelakar betol

sebab pelajar gabungan india semenanjung samy vellu yang pegang

ni yang bagus dah tua pun nak belajar lagi

ha ha ha

nak zakar

g taman tasik permaisuri
kat sana suma zakar

muzakarah la bersama mereka

Tanpa Nama berkata...

pemuda ameno yg ni baru bgn tido.Jgn dilayan.

Melayu Tulen berkata...

dah tak orang melayu ke dlm umno tu? orang ni bukan melayu.dah ada merican tu sah2 bukan melayu.ni nak bercakap pasal hal melayu plak.cis.....kalu hang jebat masih ada aku pasti akan dia amuk seluruh ahli amno yang ada kerana buduh tak tahu beza melayu dan mamak.

Tanpa Nama berkata...

mamak ni peningalan pesaka paklah ngantuk yg belum dibersihkan,apa yg ada pd beruk ni hinggakan kj bawa dia masuk dlm pemuda,datuk mat darus jadi kurban di kepala batas,umno dah celaru mamak dianggap melayu ,tingal lagi siam di kedah/kelantan di kelaskan sebagai melayu juga.tak percaya tunggu sehingga pru13..

Tanpa Nama berkata...

hallo saya bangsa bengali nak tanya mamak mari-ikan ini apa itu erti zakar zakaria itu? tolong cakap bahasa mamak, apa itu zakar... dalam bahasa keling mamak? bila kah itu mamak sudah jadi bangsa melayu, bila dalam rumah bukan cakap bahasa melayu tapi india. Ini bengali panggil, melayu sudah terkena hijack olih mamak, patutlah orang melayu tu masih miskin, wang nep masuk kochek mamak. hahahaha buayani susah nak tukar kulit atau rupa, tolong pergi kedai mamak, perhati apa bahasa mereka berbahas, melayu atau keling? so macam mana depan orang melayu dia orang lebih melayu dari melayu, lebih berbui mulut, bertepuk dada untuk memperjuangkan ketuanan melayu? ini semua cerita memperbodohkan melayu, TOLONG LAH BUKA MATA, SEMATA NIA, KALAU TIDAK BANGSA MELAYU SATU HARI HILANG DI DUNIA, KENA TERMAKAN OLIH KAUM MAMAK INI, itulah kalau betul betul nak cari ular diselimut, tak payah cari jauh, tengok belakang mu dan terjumpa "melayu" mamak ini mencuri hak kamu, so tolong buka mata, bukan nia kaum india, cina, bengali, iban dan kadazan yang mencuri dari kaum melayu, tapi "kaum MELAYU MAMAK INI.

Tanpa Nama berkata...

rilek la kawan2. Inilah contoh Melayu yg racist. Apa salahnya dia keturunan mamak? Cuba kalau Melayu tu ada darah Cina ke (macam Pak Lah & Nizar), Arab ke, Mat salleh ke, sure tak ada apa2 komplen/masalah punya.

Kalau keturunan kulit gelap sikit je, mulalah keturunan dia sekali hendak dibabitkan dalam apa-apa isu.

Zimbo berkata...

Muka Reezal Merican anak Naina Merican tu ..... sebijik muka mamak ...jenis pekat punya mamak. (mcm si Azeeeeez putera umno tu gak)... lebih pada muka pelakun filem Tamil India mari lagi .... buleh mngaku Melayu ka? Kah kah kah kah kah kah....... mcm tu jugak dgn muka si Azeeeez (Putera Umno) .... sebijik muka mcm Tamil ..... jenis kalau masuk party MIC .... memang relevan lah ...... kaum kerabat Sammy Value cukup sesuai sangat lah ...... kah kah kah kah kah
Kalau mcm tu punya dok ada .... dok kata depa tu Melayu ...maka saheh lah yg Melayu2 yg tulin di Malaysia ni betoi2 kena tipu idup2 dgn mangkuk hanyut mamak tongkang hanyut ni .... raja segala mamak yg start menipu Melayu semua ni tak lain & tak bukan .... si mahafiraun Mamak Mahathir lah .... sejak dari dia join kabinet dulu lagi ..... betoi2 Melayu kena kelentong dgn ular mamak2 tongkang hanyut dari benua keling tu ...... sabit tu kita selalu refer kat depa tu makhluk jenis 'Keling karam' ....... mau tak nya? ... mamak2 dari Kerala & yang sebenua dgn nya .... i.e. Benua Keling ..... yg hanyut dek kerana tongkang depa pecah ... maka hanyut lah puak2 mamak2 tongkang tu ... yg ramai terselamat kerana landed kat Pulau Pinang ..... dari situ depa mula bertapak .... lepaih tu mula merebak (mcm selsema babi) menular kemerata2 ceruk & pelusuk di seluruh negara ni ..... habih Melayu kena tipu dek kelentong depa tu .....