Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 Mei 2011

SIMPAN DUIT DARI SEKARANG



JANGAN DUDUK HOTEL MURAH




nota untuk anak muda yang tak berduit:
untuk berendut pada tahun baru ini
awang dan dara perlu diberi ingatan
sila simpan duit dari hari ini

dengan duit yang banyak
boleh check ini di hotel hilton
mandrin international, meridian atau di le exhlil
jamin tak ada gangguan

terbaik check ini di carcosa
untuk membantu menaikkan shahwat awang dan dara
filem porno akan ditayang kan
kah kah kah

KHALWAT : DR ASRI SYOR PROSEDUR OPERASI DIKAJI ELAK KEMATIAN - minsider

Kesal dengan tindakan penguatkuasa agama yang berakhir dengan kematian ketika operasi pencegahan maksiat semalam, bekas mufti Perlis Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin menggesa agar garis panduan “tangkap khalwat” diperketatkan.

Ini kerana jelas beliau, operasi “tangkap khalwat” yang dilaksanakan penguatkuasa sekarang bertentangan dengan prinsip-prinsip Islam sehingga boleh menyebabkan kematian.

Dalam kejadian semalam, seorang bekas pegawai polis maut selepas terjatuh dari tingkat 16 sebuah hotel, dipercayai ketika cuba mengelak daripada dicekup sepasukan anggota Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) yang melakukan operasi cegah maksiat.

“Memandang Islam cuba sedaya upaya menutup maksiat peribadi seperti khalwat, zina, minum arak dan seumpamanya, maka garis panduan operasi tangkap khalwat mestilah diperketatkan.

“Ini kerana operasi tangkap khalwat selalu menimbulkan pertentangan dengan prinsip-prinsip Islam dalam hal ini, ramai orang menyangka tanpa operasi tangkap khalwat, maka bertambah perzinaan dalam masyarakat sedang mereka lupa zina itu berkembang disebabkan maksiat terbuka seperti media, hiburan, pentas seni dan seumpamanya yang secara terang mempromosikan maksiat,” kata Asri.

Justeru beliau mencadangkan agar beberapa perkara perlu dikaji dan dititikberatkan dalam melakukan operasi “tangkap khalwat.”

Selain itu, Asri juga berkata setiap garis panduan yang ditetapkan harus dipatuhi dan difahami oleh penguatkuasa agama.

“Yang pertama operasi ini hendaklah tidak menjadi punca kemungkaran tajassus (intipan khalwat) berkembang dalam masyarakat Islam, maka pemberi maklumat hendaklah dipastikan ia tidak diperoleh berdasarkan perbuatan tajassusnya.

“Sebaliknya, berasaskan zahirnya kemungkaran tersebut, seperti nampak dari luar rumah atau bunyi yang meyakinkan maksiat sedangkan berlaku. Pemberi maklumat memperoleh secara jelas, bukan tajassus atau intipan,” katanya.

Tegas beliau, operasi “tangkap khalwat” hanya boleh dilakukan sekiranya maklumat yang diterima sahih dan jelas.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


woit... KESIAN YANG TELAH GUGUR ITU.... kah kah kah

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya ni bekas pekerja dekat panggung wayang. Bayangkan lah, dalam panggung wayang pun ada "polis polis moral" ni sibuk kacau line orang nak berendut.

Yang peliknya orang yang sibuk skodeng dan menangkap orang sedang sedap berendut tu bukannya "baik" sangat pun perangainya. Saya tau lah dia macam tu, sebab time hall dalam panggung wayang kosong, dia sibuk pula berendut dengan awek dia. Cam cilake.

ghab van hal berkata...

lol..nice one dude..

cicit ngah layor berkata...

Masih ingat ker kiter,selepaih video sex Soilek keluor dlm youtube dulu,satu operasi terbesor dilakukan untuk menghalang penjualan video sex,termasok vedio cetak ghompak seluruh Malaysia.Berpadu2 benor pehak2 yg berwajib menjalankan tugaih.Sedor ker kiter,lepaih video sex yg dikaterkan pelakunyer eghap2 Nuar dibagi pader polih,gambor yg samer juger telah diedarkan kpd org ghamai dengan berjagai2.Pehak yg ader kuaser semuernyer soh mcm org tidor seolah2 tak ader aper2 kesalahan berlaku.Sampaikan ghakyat yg benor2 prihatin dpt ghampaih sendighi 6000 vedio tu semaser org sembahyang.Ater,biler maser maksiat dpt dicegah sedangkan penggalak2 maksiat ni ader ilmu kebai...kebai segaler2nyer.Soghat khabor Meloya tiap2 haghi tunjuk gambor lucah dimuker depan,begitu juger TV setengah masak....semuernyer kebai.Kalau bebudak kampong buat maksiat,keluor muker depan.Kalau anak tambi mengepam peghot budak sekolah sampai buncit,soh begitu jer.Kesimpulannyer,segaler maksiat yg berlaku ni ataih sikap pemimpin.Kalau pemimpin tak ndak maksiat,negeghi tu akan koghang maksiat.Kalau pemimpin tu peghangainyer lebih bajang drpd bajang,ghakyat akan pon jadi bajang.

Tanpa Nama berkata...

yang menghampiri zina pun wajib ditangkap...baru adil...

Anti TELAN berkata...

Surat ditulis kurang dakwat,
Salah ejaan banyak tak tahu,
Kerana khalwat abang merana,
Biar mati dari malu...kah kah kah

Stupid University berkata...

Kah! Kah! kah! Yang kena tangkap kat PD tu apa cerita? kah! Kah! kah!

Anti Batu, Emas, 3 Tiang berkata...

Sabar je la TT, ramai tak paham apa maksud TT sebenarnya.

Melayu ni bodoh, tak suka berfikir lebih dari apa yg dia pernah dengar. Kalau ada pihak yg bercakap mengatasi apa yg diorang pernah dengar, maka pihak yg bercakap itu akan dituduh sesat, bodoh dan kafir.

Air zam-zam pun diorang percaya air semula jadi padahal tok Arab pasang paip besar bawah Mekah. Kalau TT ckp air zam-zam dibuat pakai mesin reverse osmosis pun Melayu tetap takkan percaya.

Anak-anak menteri pakai kereta mewah, main pompuan, takde pun JAWI tangkap sebab diorang buat kat hotel 5 bintang. Anak-anak menteri kaya raya banyak duit tak macam anak rakyat biasa yang miskin, kena bayar hutang PTPTN, menganggur takde kerja atau gaji kecik.

Jebon berkata...

Nak lebih selamat kita projek dgn ziana zain atau projek di port dickson. Kalau kantoi tak kan mati punya. Isa samad boleh kawtim. Yang mati pegawai yg tangkap tu... kah kah kah... 1malaysia

Tanpa Nama berkata...

TT, aku nak pachucheng malam ni.. malam jumaat afdhol... ko tolong jangan repot la mana2 pejabat agama yer.. nak melancap pun gua jadi tak tenang...

merogol budak bawah umur, polis dan pejabat agama akan cover..

melanggan artis pun pejabat agama cover gila2..

takkan nak entot2 pun susah benor.. sampai kene bunuh diri???

Tanpa Nama berkata...

tangkap maut ni..bkn tangkap basah lagi dah

Tanpa Nama berkata...

Macam mane dengan budak handal gerombolan Apno tu, mat KJ(Kera Jantan). Maya karan dah janda. Mat saleh dah test maya karan, tapi tak ummph pun. Mesti Kera jantan gerombolan dah suntut dulu. Apamacam menteri agama Apno? Tak ambil tindakan ke. Sah menteri ni ulamak Apno, ular dalam semak!KaH..Kah..Kah. Nak tau kisah benar jumpa tok guru Tsu Koon. Dia mungkin boleh bagi tape blue, Kera Jantan.Manyak syok lol!

Tanpa Nama berkata...

Anti Batu, Emas, 3 Tiang ni apa pasal? Melayu bodoh macam kamu ke yang fikir macam kamu fikir? Biasanya geng bodoh dungu ni sama acuan dalam benak bengapnya...

sheikhalfarisi berkata...

as salam,anti batu, emas 3 tiang, hang ni memang bangang x bertempat. td ada sorg pengkomen suruh hang baca buku pasai sirah nabi, tp hang x baca juga, hang ni memang pemalas, dahla bodoh sombong pulak tu.lps tu nak pesongkan akidah org islam. tau tak air zam2 tu mukjizat yg ALLAH bg sehingga skrg.takda kena mengena dgn osmosis kepala jubur hang

hang anti batu,tp hang berjalan atas batu,rumah hang d buat dr batu,hang anti emas tp bila hang berbini hang bg emas kahwin kat bini hang. hang anti 3 tiang tp rumah hang pakai banyak tiang.

**semua bahan2 yg hang anti tu ciptaan ALLAH faham

kalau dah banghal sangat p senyum sorg2 kat badak air tepi longkang rumah hang

Tanpa Nama berkata...

anti batu bukan islam atau bahasa kasarnya kafir laknat...

tak payah nak layan....

lu org jgn nak perasan org kafir boleh respek pada islam

buang masa!!! lebih baik kita byk buat amal...

ingat! makan babi tu haram....

ingat! makan rasuah pon haram....

itu pasal org melayu islam dari kecik lagi kena takutkan yg rasuah tu macam daging babi...

rasuah tu babi!!!

babi tu rasuah!!!

tak gitu uncle TT!!!

mama berkata...

oit anti batu,bab ni je aku setuju ngan ko :


Anak-anak menteri pakai kereta mewah, main pompuan, takde pun JAWI tangkap sebab diorang buat kat hotel 5 bintang. Anak-anak menteri kaya raya banyak duit tak macam anak rakyat biasa yang miskin, kena bayar hutang PTPTN, menganggur takde kerja atau gaji kecik.

bab lain, ko kena cari ubat tapi mmg x jumpa kot..sbb bodo tiada ubat...kahkahkah