Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 Mei 2011

SELAMAT TINGGAL PARIS




BAIK PUNYA BERITA



WIKILEAKS: NAJIB DAN PEMBUNUHAN ALTANTUYA – mkini

Kedutaan Amerika di Kuala Lumpur mengikuti secara dekat perbicaraan tertuduh dalam kes pembunuhan jurubahasa Mongolia, Altantuya Shaariibuu dan sering berbincang sama ada Najib Razak terbabit dalam pembunuhan tersebut, demikian menurut kabel diplomatik yang dibekalkan kepada Asia Sentinel oleh lamanweb WikiLeaks.

Para diplomat tersebut, seperti juga orang awam, turut membuat spekulasi bahawa perbicaraan itu sengaja dilambat-lambatkan dan khuatir apa yang disebut dalam salah satu kabel tersebut sebagai "salahlaku pendakwaan" yang telah dimanipulasi untuk tujuan politik.

Pegawai kedutaan mengasaskan kebimbangan mereka kepada sumber-sumber pendakwaan, kerajaan dan pembangkang.

Kabel itu juga menarik perhatian kepada satu dakwaan menarik bahawa Perdana Menteri ketika itu, Abdullah Ahmad Badawi,

mungkin telah cuba untuk menggunakan prosiding tersebut untuk membabitkan Najib - satu dakwaan yang cepat-cepat didiamkan dalam akhbar Malaysia.

NOTA:
sudah lupa?
jangan lupa!
ada 1000 lagi dokument tentang malaysia di wikileaks

ingat tak kenyatan mat mongol?

mat mongol dengan segera mengatakan jangan percaya wikileaks
walau pun berita itu tibai anwar ibrahim

kenyataan mat mongol ini dibuat kerana mat mongol ini sedar
bahawa berita saheh altantuya ini diketahui oleh wikileaks

mat mongol juga sedar
dalam masa yang tidak lama lagi
kes kapal selam ini akan dibuka di paris

ini bukan kes siapa bunuh altantuya
tetapi kes pegawai peanchis yang terima rasuah

tetapi awas!
tidak dapat tidak nama altantuya akan tinbul

bak kata french : bien sur.. le mongol de malaysie dans le merde
kah kah kah

nota:

sila tanya lebai google
apa kata mat peranchis itu kah kah kah


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt, mengikut lebai google, mat perancis cakap
"of course .. the Mongolian shit in malaysia"

kah kah kah
padan muka bik mama dah tak boleh shopping di champs-elysees

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Tepat sekali! Mat Mongol in the shit! kah! kah! Kah!

Anti TELAN berkata...

Mutakhir Umno semakin penat,
Tapi masih bongkak takbur,
Uzur dan sakit bertambah tenat,
Menunggu saat untuk berkubur...kah kah kah

Pak Oncu berkata...

[bien sur.. le mongol de malaysie dans le merde]

of course .. Malaysian Mongolian in the shit

Tanpa Nama berkata...

tentu saja .. Malaysia Mongolia di shit.

Saya dah translatekan. heh heh heh.

Pengikut tegar TT berkata...

of course .. the Mongolian shit in malaysia - wa tnya lebai td. hahahaha

Tanpa Nama berkata...

gamabr best- RPK salam dgn julian assange wikileaks-depa ada MOU la ni. sila tengok page laman kl today, berita 18 mei.

kah kah kah...ada org tak lena tidoq ni...

bagus...bagus

org kl asal kedah.

Tanpa Nama berkata...

SHAMSUL KETOT KATA..TAK ADA 4 ORANG SAKSI...QAZAF! HA,bawak le 4 orang saksi di tempat kejadian.

QAZAF! QAZAF!

KAH KAH KAH KAH!

mampos la PR lepas ni.hahaha.

Eh...tak guna jugak aku komen,pengecut macam kau ni,mana berani.Lari ke ke luar negara,pandai la kau.

QAZAFFFFFFFFFF! KAH KAH KAH!

Suku Samdol berkata...

of course ... mat mongol is in deep shit!

Tanpa Nama berkata...

Kantoi mat monggol!Orang kampong 1Malaysia semua dah tau, tembelang dan kroni mat monggol. Siap sedia rakyat semua!Kita gulingkan kerajaan mat monggol pada PRU akan datang.

Dari kabel wikileaks:

According to U.S.Embassy's information, including one well-placed source, Najib's three closest advisors are Shahlan Ismail, Alias Anor, and Shafie Mohd Abdullah.

Among the 19 key business leaders listed, Rohana Mahmood stands out as deeply embedded in the Najib family's commercial interests. Najib's family has personal links to the Sultan of Perak, of note given Najib's involvement in wresting control of the state from opposition hands in February (ref B). Syed Mokhtar Albukharry, a major Malaysian investor in Iran, has significant business operations in Najib's constituency and in the defense sector.

Dan banyak lagi.... sudah terbongkar spenda mat monggol!Kah..Kah..Kah.. Seronoknya aku tengok orang yang bersumpah dalam masjid sudah terkena sumpahnya sendiri..Kah..Kah..Kah. Banyak lagi akan menyusul kemudian..Sah tak boleh tidor nyenyak lagi Kah..Kah..Kah..Hantu banyak sekarang..Kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Najib à un slim ... Najib ne veut pas que ses rhinocéros

Tanpa Nama berkata...

Qui est concerne recevra une recompense