Khamis, 1 Mac 2012

ZIONIS TEMPATAN LEBIH BAHAYA DARI ZIONIS DI ISRAEL




SATU ISRAEL DENGAN APCO MALAYSIA




PENCERAHAN DARI PEMBACA

ramai yg terlepas pandang mengenai asal usul dan juga connection antara nabi muhammad saw dan nabi isa as. kedua-dua nabi ni asal dari nabi ibrahim as. selepas nabi ibrahim, semua nabi yang Allah utuskan adalah berasal dari keturunan nabi ibrahim as. secara ringkasnya, nabi ibrahim mempunyai dua isteri, isteri pertama melahirkan nabi ishak dan isteri kedua melahirkan nabi ismail.

dari nabi ishak dtg lah nabi isa dan dari nabi ismail dtg lah nabi muhammad saw. maknanya, semua adik beradik. saya bersetuju dgn tuan tt bahawa bangsa yahudi bukanlah bangsa yang patut disalahkan. ramai org yahudi yang beragama judaism menentang pembentukan negara israel. menurut mereka, pembentukan negara israel adalah menyalahi agama mereka. dan di palestine, sebelum tahun 1948, mmg org yahudi dan arab palestine telah hidup bersama tanpa apa-apa masalah.

di bandar jaffa umpamanya, telah wujud kerjasama ekonomi antara org2 arab palestine dan org2 yahudi. mereka mengeksport buah oren jaffa. jaffa ialah bandar yg terkemuka dan juga dikenali sebagai bandar yang memberikan kerja kepada org2 egypt dan mediteranean timur. sila tgk dokumentari pasa jaffa orange kalau nak tahu lebih lanjut. bukan bangsa yang patut di salahkan tetapi org yang membawa ideologi yang patut di salahkan. dan ideologi ini di bawa oleh sesiapa yang percaya kepada ideologi ini tak kira bangsa apa pun. kira macam agama jgklah..tak kira bangsa apa pun sebab agama adalah cara hidup.
By Anonymous on LAWAN ZIONIS TEMPATAN on 2/29/12



PROGRAM- PROGRAM MELAWAN BULAN INI




















NOTA:
demo orang kurang upaya
17 march ini
semua orang celik
semua yang sehat
di jemput datang sama








DEMO PEREMPUAN 18 MARCH






2 ulasan:

kampong lad berkata...

kat mana british perintah, kat situ depa tinggai taik.

Tanpa Nama berkata...

Memang betul tu...macam kat Malaysia ni...kita tak boleh marahkan orang melayu...kita patut tentang dan lawan IDEOLOGI UMNO yang dibawak oleh orang melayu(tetapi sekarang ni ideologi Umno dibawak oleh MAMAK yang mengaku melayu)....kahkahkah