Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 1 Mac 2012

ZIONIS JENIS EEE




SEMBAH YA AMPOOON!






NOTA:

dalam senyap senyap
rupa rupa eee ini
telah berhubung dengan zionis
ini untuk memastikan eee ini selamat

ingat tak?
mahfuz kena tangkap
salehuddin ayub kena tangkap
pak cik amajal kena tangkap

kenapa mereka di tangkap?

kerana madey buat kerenah
bawa zionis main cricket di kuaala lumpur


NOTA:
lepas ini tanya pula
perjanjian rahsia
antara malaysia dengan amerika
ini dibuat masa madey jadi pm

apa isi penjanjian ini?


PENDEDAHAN SURAT MAHATHIR KEPADA PM ISRAEL

Pendedahan surat-surat yang ditulis Tun Dr Mahathir Mohammad kepada 3 Perdana Menteri Israel – Yitzhak Rabin, Benjamin Netanyahu dan Ehud Barak mengesakan kebenaran dakwaan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan membuktikan sikap kepura-puraan Dr Mahathir selama ini.

Ketika beliau sering tampil dengan imej luaran yang mengambil sikap keras dengan Israel dan memfitnah Anwar sebagai ‘pro-Yahudi’, secara senyap-senyap beliau mengambil pendekatan berbeza dengan pemimpin Zionis.

Kenyataan Anwar yang diserang oleh media UMNO-BN dibuat apabila disoal akhbar antarabangsa Wall Street Journal berkaitan dasar luar negara dan isu Palestin. Beliau menegaskan bahawa kemahuan dan hak rakyat Palestin mesti dibela dan itu merangkumi hak untuk mendirikan negara sendiri serta tidak terus dizalimi. Kemahuan ini merangkumi Baitul Muqaddis sebagai ibu negara Palestin, kepulangan pelarian Palestin, penghentian penerokaan tanah dan pengiktirafan negara Palestin yang merdeka oleh Israel.

Beliau juga mengungkapkan bahawa jika syarat ini dipenuhi maka wajarlah hak rakyat Israel juga dihormati. Namun Anwar juga menolak hubungan diplomatik dengan Israel di dalam wawancara tersebut.

Mahathir pula bertemu dan berhubungan dengan PM-PM Israel dan menegaskan berulang kali keinginannya mengadakan hubungan antara Malaysia dengan Israel. Malah hasrat ini dilahirkan menerusi tulisan tangan di dalam suratnya kepada Yitzhak Rabin.

Sikap ini diteruskan oleh Pentadbiran Datuk Seri Najib Razak yang melantik APCO sebagai perunding mereka. Antara penasihat APCO merupakan Doron Bergerbest-Eilon, bekas Ketua Perlindungan dan Keselamatan, Agensi Keselamatan Israel.

Kerajaan Malaysia juga selama ini mengambil sikap berat sebelah di dalam isu Palestin dengan hanya mengiktiraf Fatah, tanpa mengambilkira Hamas yang telah dipilih rakyat Palestin. Ini membuktikan kerajaan UMNO-BN tunduk kepada tekanan Amerika Syarikat dan Israel.

Pendedahan ini telah mengesahkan apa yang dikatakan KEADILAN selama ini. Mahathir dan Najib harus menghentikan kepuraan ini. KEADILAN akan terus menyokong usaha mencapai kedamaian berkekalan di Timur Tengah dan keadilan buat rakyat Palestin.

SAIFUDDIN NASUTION ISMAIL
SETIAUSAHA AGUNG
PARTI KEADILAN RAKYAT



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lepas tu ada pulak orang kata anwar iblis....

hadoiiii.....
setau aku la, dia tu la bapak iblis

tak caya????
ko tengok la sendri anak jantan dia
sebijik cam iblis

Tanpa Nama berkata...

Banyak isu perlu pencerah hari ni bro. Tapi gua tengok lu kurang ambik perhatian laa

isu 1: menteri samseng kat acara pecah tanah srjkc halau orang dap yg datang hanya nak makan dan "semua dijemput datang".

isu 2: menteri cakap anwar ni "iblis". wakakakakaka ini sudah terbalik kot.

isu 3: Ostolia tak mau terima balik sisa nadir yang nak dipulangkan oleh malaysia. bijak kejaan ostolia nih. kejaan kita???

Kisah asan ali, gua dah nak muntah la brooo