Sabtu, 19 Julai 2014

SELAMAT BERBUKA


SELAMAT

BERBUKA

cuba fikirkan
bagaimana malaysia
boleh hantar bantuan
minyak sawit kepada
zionis israel

siapa yang merancang
siapa jaringan zionis
di malaysia

sebelum berbuka
atau sesudah berbuka
sebelum bersahur 
atau sesudah bersahur
cuba fikirkan 

SELAMAT

BERBUKA




----------

3 ulasan:

Awanama berkata...

malaysia juga jual minyak sawit kat orang kapir nasrani yang bersekongkol dengan zionis israel.

so, malaysia tak boleh jual minyak sawit kat orang kapir nasrani dlm dunia ni??

Awanama berkata...

dok perhati FB Twitter dan macam 2 web
macam 2 komen dari pembaca.
apa yang pasti ialah
macam kata pak lah dulu
malaysia ada infra kelas pertama
tapi rakyat punya mentaliti masih kelas dunia ke 3
ini yang masih benar
walau ada ijazah master phD
tapi masih jahil dalam isu mudah
ada pihak tembak jatuh MH 17
pihak mana belum dipastikan lagi
munkee dan barisan seronok depan tv
mula mengutarakan pelbagai andaian
pelbagai komen
pelbagai.pendapat
pelbagai cerita
yang di dengar dari orang lain
dah lah ahli keluarga yang mati tu susah hati
setiap hari kena pula dengar celoteh bodoh para munkee 2 nie...
yang pasti golongan ini suka berceloteh depan tv dan media tanpa pemikiran yang kritis.
entahlah dari mana dapat pendidikan
tapi semakin malu dengan tahap kabinwt kabinet almari pintu yang ada di negara ini.
betapa malang bila ada munkee yang tidak cerdik
bodoh sombong ego dan makan dedak
kah kah kah
semakin lama semakin mental jadinya
kah kah kah
pesanan
tolong jangan tengok tv 1.tv 2.dan tv 3
jangan.baca.utusan the star.news atraiys times
kalau tak mau jadi orang sakit jiwa di malaysia
motto utama.mereka utk jadikan kita jadi tekanan.jiwa dan.akhirnya masuk
tampoi
kah kah kah

Awanama berkata...

Apa lh nk heran tntng xport kelapa sawit ke Israel oleh KERAjaan umno bn ni, dh penssihst nys Yahudi apco. D DEPAN rakyst berdentam dentum cskap menyokong rakyst Gaza Palestine TAPI pd mssa yg sams smbik penssiht yahudi spco laknstullh n byr berjuts duit rakyst kpd apco krn khidmat nasihst ni, temtu skali nasiht bagi untung kt depa... Mrk brjaya mennmkn rase kebncian dantsra kaum & galakn pertubuhn2 ultra isma, pukida. Ussha zionis utk mngawal kws selat melaka nmpk nya berjaya melalui pemimpin lemh lagi bermasalh: Najib Altantuya.