Ahad, 6 September 2015

PANJANG KAN UMUR NAJIB





RAMAi RAMAi

SOKONG

NAJiB


Ahli Umno Pasir Gudang buat laporan polis terhadap Najib isu RM2.6 bilion

Satu laporan polis dibuat ahli Umno Bahagian Pasir Gudang terhadap Najib Razak berhubung kontroversi kemasukan wang RM2.6 bilion ke dalam akaun peribadinya dan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).
Pengadu, Abdul Rashed Jamaludin membuat laporan di Balai Polis Pasir Gudang, Johor Baru pada Jumaat, menggesa polis menyiasat beberapa nama termasuk perdana menteri dan pegawai kanan 1MDB.
Laporan polis yang dilihat The Malaysian Insider itu mendesak satu siasatan rapi dilakukan terhadap Najib selaku pengerusi Lembaga Penasihat 1MDB,  Lodin Wok Kamaruddin sebagai pengerusi Lembaga Pengarah 1MDB dan Arul Kanda Kandasamy, presiden 1MDB.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/ahli-umno-pasir-gudang-buat-laporan-polis-terhadap-najib-isu-rm2.6-bilion#sthash.Eoya4vKB.dpuf

KAH KAH KAH
woit
mari kita ramai ramai
mari kita semua
sokong najib
bila musuh serang najib
kita sokong najib
biar lama lama 
najib jadi presiden
biar lama lama
najib  buat huru hara
lagi lama lagi baik
lagi luas perang merebak
sekarang bangsa johor terbakar
bangsa langkawi terbakar
masih belum cukup
kah kah kah

SERONOK



-------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak letak mana anuwar ooii..

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT.Malaysia sekarang ini sedang menonjolkan Barisan pemerintah didawah Najibgor yang mempunyai muka2 dan rupa paras yg terlalu hodoh dan ugly dari seg outlook yang terdiri antaranya DPM,TEUKU NAN ,KERUAK,RAHMAN DAHLAN,AZLINA OTHMAN ,TAJUDIN RAHMAN,AG APANDI,TWITTER CHIEF,DEPUTY IGP,SHAHRIL SAMAD .Mereka ini mempunyai rupa paras yg hoboh menggambarkan kejahatan mereka didunia ini. INSYAALLAH mereka ini akan ditumbangkan dan dimasukkan ke bamboo river. ALLAH MAHA ADIL.

Tanpa Nama berkata...

Mat Bahalol MESTI di kerabat RAJA kan

RAJA bebas dari Hukum Sungai Buloh

Rakyat MESTI sokong Mat Bahalol di RAJA kan

RAJA KHORDHING GHELL Raja Mat Bahalol aka Mat Mongol

Darjah Kerabat SULTAN PELIKAT dari Jalan Sultan !!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ASSALAM. Dengan Nama Allah Yg Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang. Saya mohon kpd Allah swt agar dipanjangkn umur PM Najib agar beliau dapat mendedahkan TEMBELANG JAHAT pihak PEMBANGKANG yg tidak ikhlas & tersembunyi agenda negative...SETAKAT INI BELUM ADA BUKTI NAJIB BERSALAH, SEBALIKNYA KEJUJURAN & KETELUSAN PM MENGURUSKAN ASET DERMA RM 2.6b harus kita respect...kalu kita yg dpt duit 2.6b tuhh..mungkin yg berserban pun tercabut imannya. X SABAR TUNGGU SIASATAN DEIG Selangor..nnti baru komen.

air gunung berkata...

Tq tt tlg siarkan komen anon3:32.hilang gundah gulana aku...dpt jgak aku gelak guling2 sampai semi kerincit...kah kah kah.nsib baik toilet seblh tmpat aku guling2.ahhhhhh...nyamannha hati ku...