Isnin, 12 Jun 2017

DUIT DAH ABIS









GUA DAH

ROYAK

GAMIN DAH

ABIS PITIH


Pendapatan cukai pelancongan untuk promosi Malaysia

KUALA LUMPUR - Kerajaan akan menggunakan hasil kutipan daripada cukai pelancongan yang dikuatkuasakan 1 Julai ini untuk mempromosikan Malaysia di luar negara dan membaik pulih prasarana pelancongan, kata Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Tuan Haji Mohamed Nazri Abdul Aziz.

Beliau berkata, kementerian perlu mencari sumber pendapatan baharu untuk membiayai aktivitinya selepas kerajaan mengurangkan peruntukan bagi kementerian berkenaan ekoran kejatuhan harga minyak dunia.


DUIT DAH

ABIS BUAT

BELANJA

SANGGUL 

BIK MAMA

KAH KAH KAH




----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah Sarawak keluar dari Lembaga Pelancongan Malaysia, join pun x guna....

Tanpa Nama berkata...

Dah tibai rakyat dari orang tua sampai ke budak kecik dengan gst, ini nak tambah tibai lagi dari tua ke muda dengan cukai hotel lak??????!*#%%*@#!!!!

Tanpa Nama berkata...

Nazri: Why didn’t Sarawak MPs object to new tourism tax in Parliament, Cabinet?
Kahkahkah soalan bodhoh nih seolah daripada mulot rookie setahun jagong yg pertama kali jadi MP dan menteri BN dan tak tau semua mereka itu dalam parlimen dan kabinet tak lain cuma patong yes man yg ditarik hidong ke kiri atau kanan bak lembu naik kondo kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

mana pergi duit GST?

tak cukup "PERAH" lagi ke!

kalo terus begini,
silap2 ada caj "MASUK TANDAS" dan caj "KELUAR TANDAS"!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

terpaksa la tokey2 lendir naikkan cukai perlacuran..ketua2 balai, SB2 sila amik perhatian, naikkan hasil perlindungan sb cukai pelcnongan dinaikkan..