.

Isnin, 12 Jun 2017

TAMBANG BAS NAIK




PAKAT PAKAT

KIAT NAIK

UNTA




FACE BOOK

Zunar
3 hrs
Tambang bas naik 10 peratus mulai 22 Julai.
Apa komen anda?

Mohammad Asyraf Bang sy rasa elok kita naik peratus dari naik bas....๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚semua nak naik ....i love my pm palabana๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Reply
3
3 hrs
DrsKama Mohd Ali Haaaa...undilah lagi
Reply3 hrs
Azmi Ghouse yahuuuu
Reply3 hrs
Abdul Rahim Ani Rahim ❤️ PM

Like
Reply3 hrs
Roslan Mohd Ridzuan Nk pi mngadu kat dia niii
.."saya imam....saya imam"๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
Reply2 hrs
Zulst Said Jangan naik bas
Reply1 hr
Reply1 hr
LikeShow more reactions
Reply34 mins
Jamari Sungip Nak buat cmana ...pm nak pakai duit byk untuk berhibur kita rakyat ni beri ler tanda syg kan p.m...yg haram jadah
LikeShow more reactions
Reply14 mins
Kesh Kaeser Sekarang tinggal hotel pun kena bayar cukai pelancungan ๐Ÿ˜ก
LikeShow more reactions
Reply9 mins

----------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nazri marahkan Menteri Sarawak pasal nak tangguhkan cukai hotel.. Kata menteri Sarawak tunjuk samseng, tunjuk lagak baru setahun jagung.. Then Sarawak decided keluar dari tourism board.. Sabah pun nak ikut sama.. rakyat Sabah Sarawak baru sedar mereka dipermainkan.. Sabah Sarawak bangun melawan... - TQ, Sang Kelembai

Tanpa Nama berkata...

TAMBANG BAS NAIKKK???
Komen saya: syukur alhamdulillah malaysia masih aman. Jgn la jumud sangat, harga naik tu melambangkan pertumbuhan ekonomi negara yg pesat dan mengembang. Kita sedang melalui proses ketamadunan yg semakin baik, kenaikan harga tambang bas akan jadi kayu pengukur kemajuan sesebuah negara. Kalau tak suka tambang naik, sila jalan kaki atau pergi pindah ke burma atau nepal.

#sayangnajib

1msia berkata...

Banyak lagi harga bahan makanan harian akan turut naik nanti. Mampus rakyat. Segala barangan makanan makin mahal krena nilai Ringgit masih diparas rendah 1 US dollar = rm4.26.

Nilai MYR tak kan naik melainkan PH menang PRU14. DSAI=PM , MatSabu=DPM , penasihat Kerajaan PH=Tun Mahathir.

Tanpa Nama berkata...

Hang mak hang pak hang.. hang semuak pi naik.. blkang najib gentei najib pnya hak dlm seluak gila pnya orng... og gila pn x dak ini mcm pikiak... bolo...

Tanpa Nama berkata...

pakai "TIKAR tumbang" ke "TIKAR GULUNG" jenama "1M" baru mantap!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bodohnya ibarat makan tahik mat utara ni..sampai tak reti nak nilai "sindiran"..patutla selamanya bodoh..tapi takper lah..kena hargai atas sekeping kertas undi mamat ni untuk melawan umno..tapi bodohnya tetap sama dengan melayu UMNO

Tanpa Nama berkata...

elok gak bro kalo naik unta..kita amal sunnah..entota pun atas unta..jadi tambang dinaikkan adalah supaya rakyat bellajar2 naik unta ikut sunnah nabi..