Khamis, 23 Mei 2019

ALAAA.... MAK




ALAA.... MAK

INGATKAN ORANG MELAYU  SAJE
MASUK SYURGA
SAMI VELUU DAN TRUMP PUN
ADA SYURGA
br />



-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

umat islam percaya dan beriman bahawa ada kehidupan selepas mati dan ada syurga dan neraka. penganut kristian, buddha, hindu dan lain2 pun percaya dan beriman dgn perkara yang sama. yg suka eksploitasi agama ni sebenarnya org agama sendiri, sesungguhnya agama itu mengajar kebaikan dan mengajar manusia jadi bertamadun dan keluar dari kepompong kebodohan. yang penting hormat menghormati antara satu sama lain. jgn la hina tt, dia penganut pagan yg sembah batu kayu dan datuk nenek, tuhan dia dewata mulia raya, dia tak percaya kehidupan selepas mati, tak ada syurga dan neraka.. cuma jasad mereput jadi tanah. ada masalah ke? itu kepercayaan dia.. lantak ke dia laa.

Tanpa Nama berkata...

Pertempuran terakhir hisamudin rais,tamatkan dominasi agamawan pada lapis masyarakat.bengolan,yesman,songelan sudah ditabrak, dari seminggu ke sebulan ke dua tahun ke tiga tahun.eh,setuju pula?kapitalis pencuri sudah lari terkucil.maka habis agamawan lebai klepto,maka bebas lah fikiran rakyat.tiada hantu,tiada taghut polong boleh ditangkalkan.sebaris kamu Hisham bersama hamka,syed qutb cuma lebih garang dan pastinya nakal.syed al bahl ul thani mungkin lebih cocok bagi kamu.

Tanpa Nama berkata...

TT, gua udah cuntfius. Kalau kapir pun ada surga, ini macam beli aiskrim Baskin Robbin, banyak pilihan. Tapi nak tanya surga kapir ada bidadari tak?

Tanpa Nama berkata...

alamak agama pluralisma murtad daaa