Jumaat, 14 September 2018

LOKMAN ADAM JADI LOKMAN ADAM






LOKMAN ADAM

JADI 

LOKMAN ADAM

maksud enchek semasa demo tu, jumlah raja yang ada di tanah melayu ni (tapi tak hadir) lebih ramai daripada malaon yang berdemo? lebih ramai raja (makan tanggung berak cangkung) tapi masih cakap pandai lebih suka duduk di istana atau kira harta daripada hadir ke demo nak mempertahankan raja2 ? 
tapi apa pula si lokman adam yang tentunya lokman adam buat selepas demo itu? adakah dia haus lalu ke kedai mamak untuk secawan teh tarik atau capati? lokman adamlah kamu sebelum kamu dilokman adamkan. kahkahkah on 
RES MI KES
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/14/18






---------------------

YAMNO BUKAN YAMSENG





YAMNO BUKAN

YAMSEENG

Nazreyyy akan kempen utk tok syeikh di pd. Kahkahkah.guwaaa sudahhh cakapppp. Pizi n atok gopoh sudah kasi binciangg awal mau yamno dan pikeyar kasi satu. Sudah lamaaa guaaa ckp. Ada pojek ruhsia dorg dari toksyeikhh masa lawat spital dahulukalaaa.kahkahkahkah. lu rancang kita lakyat pon buleh rancang lancangg maaa.kahkahah on YAN AMPOON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/13/18 


-------------

CHINA TEMBAM YANG TULIS




CHINA TEMBAM

YANG TULIS
Saya amat perlukan pencerahan dari pihak tuan. Skrg saya amat pelik bin ajaib , mungkin pihak tuan boleh membantu saya. Mengapa surat dari putera arab kpd najib derma billion billion ringgit sama dlm bentuk, gaya dan perkataan dgn surat Eric tan Kim loong kpd jho low masa beri hadiah lukisan2 berharga ratus million ringgit? on
 RES MI KES
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/13/18


--------------

BILA?






BILA?
United Front lawan Ya Ampooon 
bila nak buat? on YAN AMPOON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/14/18


-------------------

BUAYA TAK MAKAN




BUAYA TAK MAKAN
TT dah gian duk dalam lokap atau lebih mudah celop dalam sungai batang lupar sehari semalam. Buaya pun tak makan sebab daging bau hancing kahkahkah on 
YAN AMPOON
Publish | Delete | Spam
Dragon fly
on 9/14/18



--------------

GELI LAH




GELI LAH
tok tt merapu bg korang sedar... tok tt tak jaja dedak... ak up dia pun, sbb dia pejuang... merapu2 dia nie, terap bijan ooo... org ramai paham sinis tok tt... agenda parti soci pun bukam la dgn tok tt nie... dia fighter... keh3 lebeh2 plak gua kat tt nie... geli la, da la la peluk anjing... on 
TOK GOPOH SELLAU SAKIT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/13/18

Aku






--------------------