Selasa, 18 Disember 2018

WASPADA




WASPADA

Kadang2, kita yg kt luar ni je risau tentang peralihan kuasa ke pak anwar. Walhal, mahathir xde ape projek blakang pun. Penilaian org tua mcm chedet ni bkn sebarangan. Pemerhatiannya melangkaui apa yg kita x jangka. on 
ASALKAN BUKAN UMNO
Publish | Delete | Spam
Nole
on 12/17/18

-------------

LOWYAR




LOWYAR
Abg tt boleh bagitahu kita napa lowyar buruk nama lateyakoyak tu asyik bising je tahu la dia dari geng kartel tapi xx patu dia kuar statment cam tu kat media kutuk pkr nepo ni kalike5plak tu dia bising..knpa ngan dia?koyak ke? on
 PKR TULEN
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/18/18



----------------

APA 3RD FORCE





APA 3RD FORCE

Tengku yoda tu bagus dan patut jadi presiden UMNO..kj nurul rafizi will be the best combination if they r in a team... Rafidah aziz lagi bagus kalau di jadikan dpm on 
KJ PRESIDEN UMNO
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/18/18




------------

FORCE VOMIT

-



FORCE VOMIT
Jangan cam blog the turd force blog penuh fitnah tu.. on 
THE THIRD FORCE
Unknown
on 12/18/18
Muka tengku Razaleigh cam muka yoda kan.. on THE THIRD FORCE
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 12/18/18



-------------

AL-FATIHAH



AL-FATIHAN

TPM sifatkan Muhammad Adib sebagai wira






---------------

MAHAFORCE






MAHAFORCE
Dalam Amanah ada MahForce dalam umno ada mampusss on 
THE THIRD FORCE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/18/18




--------------