Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 September 2008

SHAHIDAN DILANTIK PENASIHAT NCER – Utusan Melayau


KUALA LUMPUR 22 Sept. Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi telah melantik bekas Menteri Besar Perlis, Datuk Seri Shahidan Kassim sebagai penasihat khas kepada Perdana Menteri mengenai Wilayah Ekonomi Koridor Utara (ECER) berkuat kuasa hari ini.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Jabatan Perdana Menteri hari ini, tugas utama Shahidan termasuk menasihati dan membantu Perdana Menteri dalam mencapai visi serta misi Wilayah Ekonomi Koridor Utara.


kah kah kah …. kalau nama singakat untuk Wilayah Ekonomi Koridor Utara mesti lah WEKU – macam mana jadi ECER …..kah kah kah…. ni pasal tak belajar sains dan maths dalam bahasa inglis….kah kah kah… ni yang buat orang kampung konfuse – nama lain ejaan lain….kah kah kah… bahasa jiwa bangsa…poorah….nak mutabatkan bahasa melayu ... poorah....kah kah kah

kah kah kah …. pengarang akhbar ni pun sama ngoook…. tak kan tak nampak bezanya ECER dengan WEKU ….kah kah kah….

shahidan ? …. kah kah kah… dia lagi konfuse…..mi no spik inklis... …jadi penasihat??? kah kah kah…..suruh dia bawa lari beras dia tahulaaaa…. kah kah kah



8 ulasan:

cucupakkasim berkata...

kah..kah..kah..
besok semasa mesyuarat umno semua bahagian perlis dah pasti dah mesti kata.."kami akurrrr dengan keputusan peralihan kuasa..."

artic turban berkata...

satu lagi projeck jadi kaya utk shahidan, kan bernas dibangkruptkan, hinggakan Malaysia tak cukup beras. Bernas bawah shahidan membunuh penanam padi melayu, dengan mengimport beras murah dari cambodia, vietnam dan seludup dari thailand, lagi wang AP UNTUK BERAS, SEMUA CARA2 DAN CIRI2 BUAT WANG, Janji HIDUP PUTRa UMNO ,biar MATI MELAYU.

penulis berkata...

NCER lah bukan ECER..

yb4all berkata...

Saudara isham

Tak boleh pandang rendah. Shahidan akan melaksanakan undang-undang penggunaan basikal di WEKU. Beliau bakal menjadi contoh terbaik kepada saraan "ubah cara hidup"

Di samping itu, Shahidan nak bantu jimat letrik khususnya dan perbelanjaan negara secara amnya.

tk

enche treq berkata...

ecer 2 blah pntai timur nya...

Tanpa Nama berkata...

satu kutukan yang amat bagus teruskan bro teruskan wa suka diaorang nih main kutuk jer baru ada akai.si jamal mana hah jamal mana koooo meh la masuk tgk bro isham kutuk-kutuk.

Farouk berkata...

Bro, lu nak mengata kat orang tapi lu pun tak betul.. NCER bukan ECER!... Blah la kaki kutuk kerajaan..

Tanpa Nama berkata...

Farouk,
bro isham ni ambil petikan dr utusan jer.
Utusan yg tulih ECER. Tak yah la sokong2 sgt kerajaan. Tak habis2 org yg sama pegang jawatan. Duit gaji diorg sebulan, lebih banyak dr duit gaji aku setahun + duit gaji kakak aku sethn. Meluat aku!!!