Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 September 2008

LAGI PERTUBUHAN PERTAHAN HAK MELAYU DITUBUH – Utusan Melayau

HULU KLANG 22 Sept. Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia yang telah diluluskan oleh Pendaftar Pertubuhan (ROS) pada 12 September lalu akan menjadi benteng terakhir bagi mempertahankan hak orang Melayu dan agama Islam di negara ini.

Presiden Penajanya, Datuk Ibrahim Ali berkata, pertubuhan tersebut akan mempertahankan Kedudukan Hak Istimewa Orang Melayu sebagaimana termaktub di bawah Akta 153 sebagai Undang-Undang Tertinggi Negara (Supreme Law of The Land) dalam Perlembagaan
.

kah kah kah…. ampun kan hamba datuk paduka…. kah kah kah…. tidak kah datuk paduka ingat siapakah yang telah mengubah perlembagaan malaysia dahulu hinggakan raja-raja melayu hilang kuasa….. kah kah kah…. bukan orang cina wahai datuk paduka…. bukan orang india wahai datuk paduka….. kah kah kah…. ianya diubah oleh gerombolan yang bernama united malays national organisation…. kah kah kah….tahu kah datuk paduka slogan gerombolan ini…. kah kah kah… slogan nya – hidup melayu ! kah kah kah…. hidup melayu kalau dapat buat subcon…..kah kah kah…. hidup melayu kalau melayu dapat kontrek…..hidup melayu kalau dapat AP....kah kah kah



18 ulasan:

cucupakkasim berkata...

Hidup Melayu..!!...kalau satu untuk kau,satu untuk aku..,Hidup Melayu..!!kalau tiga untuk kau,tiga untuk aku..
kah..kah..kah..

ape-ape berkata...

komen la pasal teresa kok..

Tanpa Nama berkata...

SATU LAGI PROJECK kandang kambing pak lebai KRONY DARI bn. Menjaga hak keistemawahan kaum melayu, biar melayu kampung mati kebuluran, makan rumput gulai tahi ayam, keistmewahan umno, g'gaya mesti ada' mesti diperkukuhkan.

Ini semua cara buat wang. Nanti dia minta peruntukan dari kerajaan, lagi satu projeck cronyyyyyy. Kalau betul nak jaga pribumi kan kerajaan dah jaga buat apa nak adakan pertubuhan yang banyak2 macam ini, saya pun guling kepala, bolih jadi ini satu tempat untuk ambil semua graduate2 yang tak bolih dapat kerja so demikian bolih buat macam ada kerja. tetapi kebetulannya saja goyang kaki, nanti nak peruntukan dari kerajaan, untuk buat bangunanlah, meetinglah, relax kat spalah- konon nya buat meeting dengan perempuan cina,cuti sambil belajarlah dll. di tempat macam ini lah perginya buang wang rakyat. wang petrol kot untuk membela ketuanan umno. yatim piatu biar mati, janji datuk dan kroni dapat project. SYABAS BN, SYABAS CRONY, TEPUK DADA DAN JAGUH KAMPUNG KUCHING KURAP.

t.s.malaya berkata...

Berahim Kataklupa ke siapa yang menolak Ketuanan Melayu? Ahli parlimen mangkok hayun dah lupa kah sewaktu Ustaz Hasan Adli membentangkan usul Ketuanan Melayu di Parlimen yang menentang ialah Datuk kepada Mamat Lembut di Kementerian Pelajaran.Orang no.wahid UMNOlah.Bacalah minit di Parlimen tu dan buku Abdullah C.D.Jangan jadi ngok

Tanpa Nama berkata...

Bro...komen sket pasal teresa kok yang talam dua muka...

satu Malaysia dh tau la dia pembelit...

dalam tv kata lain...keluar paper kata lain...

nie pun bangsa paria jugak nie..putar alam sket

Tanpa Nama berkata...

Patutnya masa PRU12 hari tu PAS tak payah bagi tiket kat dia nie ...

nan berkata...

10.12am, 23 september 2008

Webmaster MalaysiaToday, Raja Petra akan dihantar ke Kamunting hari ini utk ditahan di bawah ISA bagi tempoh 2 tahun atas arahan pak menteri botak al barboon..

Tanpa Nama berkata...

komen pasal statement Teresak Kok plz..

nan berkata...

tanpa nama,
pasal teresa kok tu,tv mana yg kau tengok? paper mana yg kau baca?

Tanpa Nama berkata...

kepada nan,

tentulah tengok Tv dekat rumah...tak kan dekat kedai mamak kot...apa barang tengok berita dekat kedai mamak..tengok bola syok la..

mestilah aku baca newspaper..tak kan baca red hot chili paper kot...tue bukan sok kabar..

nan berkata...

oh, bijaknya tanpa nama ni...hehehehe...

Pesanan Dari Geng Pha Pha Garden berkata...

Dato Ibrahim Ali bertanya:

Saya berhajat nak jumpa dia, nak tanya saya ada hutang tak bayar ke?

Tanpa Nama berkata...

Elleh mengata orang.

Kamu pengecut. Cabut lari! Orang lain masuk penjara. Steady saja. termasuk Ibrahim ali yang kamu kutuk.

Masa reformasi kena tangkap polis di jalan TAR kata sedang berjalan2 saja. Heheheh ... penakut nak mengata orang dan mengata BN. Pooodahhhh ...

Sham ada telor lagi ke? Atau teresa kok dah makan telor awak masa dalam tahanan ISA?

Hahaha

Sham Rais tak ada telor.

Pesan Dari Ibrahim Ali berkata...

Awak pengecut, cabut lari dulu ... saya anggap dia sampah yang merosak perjuangan.

wrdboom berkata...

camane ni, i pan asian. xleh jadi tuan ke?

hafiz berkata...

entah apa istimewanya aku ni... entah sapala nak bagi duit beli baju raya... entah sapala nak bagi tambang pergi pak pong...

Tanpa Nama berkata...

racism masih bermaharajalela...keluh...

Sahak Anderson berkata...

Kisah benar (dalam satu kempen pilihanraya di Chetok, Pasir Mas masa Ibrahim dalam UMNO) atas rumah seorang pengundi:

Ibrahim: Makcik nak gapo ? jale tar ? kita buat jale. Air ? Kita masuk air. Api Letrik ?, kita masuk api. Pitih ? Kita bui pitih..

Makcik: Makcik tokser gapo-gapo Breheng.. Cuma Makcik nak mu turun dari rumah ni...

Ibrahim Ali terus terkulat-kulat...