Selasa, 16 Disember 2008

AWAS BAHAYA AKAN SAMPAI !!!! PIAGAM ASEAN DIKUATKUASA - AFP


JAKARTA 15 Dis. –ASEAN hari ini mengambil langkah menguatkuasakan piagam baru pertubuhan serantau itu, sebagai penanda aras menuju ke arah demokrasi.

Piagam baru ini akan menetapkan undang-undang untuk keahlian, menukarkan ASEAN kepada satu entiti perundangan serta melaksanakan satu kawasan perdagangan bebas sebelum 2015 bagi wilayah yang mengandungi penduduk lebih 500 juta ini.

Penguatkuasaan piagam itu dilakukan seiring dengan mesyuarat Menteri-Menteri Luar ASEAN di Jakarta dengan Thailand menjadi negara terakhir mengesahkan piagam ini.


Ini bahaya besar… ini paling berbahaya… ini rancangan global dari kabal zionist yang ingin memunculkan SATU KERAJAAN DUNIA …. Bahaya! Ramai warga yang belum sedar.

Canada, Amerika dan Mexico sudah bersatu.

Eropah ada 27 buah negara. Satu Parlimen di Strassbourg. Satu perlembagaan. Dan satu mata wang.

China, Korea, Jepun akan bersatu.

Kini Asean?.... nagapa tak banyak perbincangan?... semua di buat dalam gelap….kenapa tidak bincang dalam parlimen? apa dia piagam ini ? apa isinya?... apa akan jadi kepada negara bangsa? ….

Ini strateji NEW WORLD ORDER - rancangan yang di rancangankan oleh Illuminati, Bilderberg Group…. Sila timbulkan pekara di parlimen… sila bincangkan sama sendiri… sila cari maklumat…. Sila baca … sila kaji… sebelum terlambat.




14 ulasan:

Che Ahmad berkata...

masa depan sudah tercatit di dalam sejarah

Tanpa Nama berkata...

Apa yang kau merepek ni labu? orang penganut fahaman komunisme dan sosialisme takkan boleh terima idea pasaran bebas. tapi takkan pula sampai melibatkan Illuminati dan teori-teori zionis? Peliknya.

Puan Ainon Mohd. berkata...

Tuan Hisham,

Mohon ditambah jumlah entri yang dipamerkan. Jadikan minimum 20, maklumlah ada masanya saya outstation di tempat yang tidak ada internet, jadi apabila pulang ke rumah, buka TUKAR TIUB, saya malas hendak klik Older Posts, sebab internet di kampung saya ini slowww....

Hanief berkata...

Di mana Malaysia kita nak berdiri?

Bagaimana pula dengan Wilayah Arab sana?

hafiz berkata...

dalam kerangka untuk memantapkan ekonomi kononnya. rupanya telah masuk dalah sebuah perangkap. kebodohan ini amat bahaya. kerajaan bodoh!

Tanpa Nama berkata...

Ini hanya spekulasi bro Isham. Kita tak pasti apa sebenarnya isi piagam tu. Mungkin isinya banyak menyumbang ke arah kebaikan, siapa tahu... Apapun, saya setuju jika perkara dibincangkan di Parlimen sebelum negara kita mempersetujui piagam ini...

Tanpa Nama berkata...

wah... tak sangka tahap ni pengetahuan isyam... memang kelas... ANNUIT COEPTIS, NOVUS ORDO SECLORUM...

Tanpa Nama berkata...

Ini adalah program sulit dalam keadaan Thailand masih bergolak dan kerajaan tentera Myanmar masih mengganas.
Apa akan jadi kepada Vietnam yang masih mengongkong pergerakan kemoboja dan Laos dan sudikan Sultan Brunei berkongsi minyak dengan rakyat Timor Leste dan Laos?
Apakah akan berlaku masalah sosial?
Kalau tak nak puasa ambik bas dan makan tengahari di Woodlands dan Padang Besar.
Perlukah pada pasport lagi? Eu tiada sempadan dan pasport. Yang ada hanya kad pengenalan diri dan bergerak bebas dan belajar di mana sekolah mereka suka. Mungkinkah sekolah di Kedah dan Perlis mengajar kelas bahasa Siam dan di Sabah Bahasa Tagalog?

Tanpa Nama berkata...

To Farouk...

Memang lah masih spekulasi... kalu dah jadi tak payah lah nak discuss lagi... tak dapat faham ke atau pun saja tak nak faham....

Tanpa Nama berkata...

Haha, apa kata kita amik contoh Soviet Union ok tak? Semua negara bersatu bawah satu pemerintahan kuku keras. tak pun kita hidupkan kembali Indonesia Raya?!

Atau kita buat petisyen untuk dapatkan kuasa autonomi untuk Bangsar ?

Hahahahahahahahahahahahahah

cucuabuseman berkata...

fuhhh hisham nostradamaus memberi pesan tanpa ketawa kahkahkahnya..sila ambil perhatian sebab beliau selalunya BETUL dan orang lain sememangnya salahhh...

Tanpa Nama berkata...

eh bkn-kah anwar agen illuminati negara ni?

Tanpa Nama berkata...

To cucuabuseman... I've no idea about who you are and where you're from... but the thing that Bro Isham highlighted on this posting was damn important... when 10 nation merge becoming 1, its make easy for fuckin' bastard bitch Israel to conquer our nation and even 'better' muslim will be wipe out from this earth surface.... I'm still remember what my former Ustaz who is my lecturer as well said.. "Jewish would never be happy as long as the Muslim does not follw thier bastard Judaism"

Aku memang pembaca setia tulisan Bro Isham nie... ada tulisan dia yang aku tak setuju... tapi Allah S.W.T bagi otak... bagi akal... bagi hati... banyak sangat nikmat yang AllahuRabbulJalil bagi kat kita selaku hambaNya... gunakanlah nikmat2 yang diberi tu sepenuhnya... menilai dan berfikir sebab kita ada akal.... kita bukan binatang buas nampak apa yang lazat pada mata terus nak balun ikut sesedap rasa... kita ada otak untuk berfikir... menilai dan berfikir sebelum boleh bertindak

Hidup Rakyat Malaysia Bersatu !!!

p/s : bahasa aku bila menyebut pasal Yahudi Palat lagi Babi ni memang takkan pernah lembut...

cucuabuseman berkata...

Betul..betul melayu celup..bukan semua Isham cakap betul dan bukan semua tak betul...kita ada akal...opps takut nak cakap lebih-lebih nanti ada kena pancut kat muka(hmmm sosialis seni biasalah...hardcore, berani, kurang ajar..konon nak keluar dari kepompong kebiasaan-untuk dunia lebih baik)...kahkahkahkah(alamak dah terpegaruh lak..maafkan hamba remaja yang belum menemui halatuju..ooh Pak Isham Idolaku..)