Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 Februari 2009

ADUAN POLIS FOTO BOGEL EXCO SELANGOR – Mkini





Seorang exco kerajaan Selangor telah membuat aduan polis tengah malam tadi berhubung penyebaran foto-foto bogelnya kepada umum.

Elizabeth Wong, yang juga wakil rakyat Bukit Lanjan, membuat laporan di balai polis Damansara, Petaling Jaya kira-kira jam 11 malam.

Difahamkan foto-foto yang dirakam tanpa kebenarannya itu - kemungkinan oleh seorang bekas teman lelakinya - sewaktu beliau sedang tidur.

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) wanita itu, dalam usia lewat 30-an dan masih bujang, dijangka mengeluarkan kenyataannya hari ini.

Beliau menjadi sasaran kedua berkaitan dakwaan seks selepas serangan terhadap seorang wakil rakyat PAS, yang juga exco kerajaan negeri, Dr Halimah Ali yang didakwa ditangkap basah di sebuah hotel sekitar Pelabuhan Klang.

Sambil menafikannya, beliau membuat aduan polis hujung bulan lepas terhadap sebuah laman web pro-Umno berhubung penyiaran tuduhan tersebut.



kah kah kah… kah kah kah… kah kah kah….

woit…. TAK KAN DESPRATE SANGAT…. GAMBAR BOGEL TAK PERNAH TENGOK ?.... kah kah kah

woit… KUEH APAM TAK PERNAH TENGOK?…. kah kah kah…

kah kah kah…. IKAN SEPAT TAK PERNAH TENGOK?…. kah kah kah

woit….. MANA PUNYA MANGKOK NI ….. kah kah kah

woit…. NAK TENGOK SANGAT ?.... PERGI BELI KERANG….. kah kah kah... JANGAN REBUS BUKA... TENGOKLAH....kah kah kah

kah kah kah…. NAK TENGOK SANGAT ?...... TENGOK LAH GAMBAR BOGEL JOHN DAN YOKO …. kah kah kah … kah kah kah….

woit… DAH TENGOK?…. DAH NGANG?.....PERGILAAA PA CHU CHENG…. PERGI CHAK WOW … PERGI WANKING….kah kah kah...




37 ulasan:

Fazrulls berkata...

Salam Tuan,

Macam-macam berita tedapat di Malaysia ni.. lepas satu.satu..

Sabar ja lah....

p/s - OOO tu gambaq John n yoko.. perhh the Beatle tu ingatkan gambar sapa tadi heee :)

Sekian,

IndukYati berkata...

bangang punyer mangkuk...lepas satu satu serangan dilancarkan...

binatang TOYO berkata...

tak kisah dia rela atau tak rela...kan ni ialah peribadi...?
siapa tak pernah bogel kat rumah...

abang hisham bogel kah bila mandi?

Sultan pun kena bogel la bila mandi atau menjalankan tugas sebagai suami...salahkah kalu bogel di ruang peribadi sendiri...?

yg kena tuduh atau di salahkan ialah binatang yg tangkap gambar ni kemudian lepas ke kalangan ramai....

kalu gambar bogel bikmama ditangkap dan di siar ke internet...siapa kena salah kan....mesti bukan dia kan...even kalu dia yg sengaja posting utk penangkapan ni....

siapa tak setuju dgn saya...? sila komen...

tapi tu binatang TOYO cepat-2 panggil org resign pulak....

apa jenis binatang ni..? sendiri lagi seluruh badan taik la....masih tak malu jalan sini sana di kalangan ramai....sekarang lagi berani nak ungkit hal org lain......tak faham dulu mcm mana dia boleh jadi MB....mesti ikut jalan belakang punya.....malu la...

nasib baik tu hari dia tunjuk perasaan di rumah karpal singh, saya tak ada di PG, if not saya akan pi sana dan kencing di depan dia, then ask him to guna kencing saya tengok image sendiri, baru tau apa jenis binatang tu.....

!@#$%^&*()~, sori bang hisham.....memang tak boleh tahan la...org dah jadi mangsa..dia taruh batu lagi....

Tanpa Nama berkata...

saya suka Elizabeth Wong! dia ada berlakon dalam filem Big Durian.

Tanpa Nama berkata...

Beli kerang? hahaha

UMNO memang dah desperate. Takkan orang bogel dalam rumah pun salah.

Aku berharap sangat gambar bogel toyo tengah berak ke, tengah mandi ke, kantoi lepas tu disiarkan kat orang ramai. Biar padan muka orang tua tu...lepas tu kita paksa dia resign sebab dia ni 'tak bermoral'

Tanpa Nama berkata...

Bro,

'Ikan Sepat'... lama dah tak panggil benda tu dengan nama nie ...

Orang Pilah

SL Chan berkata...

bukit lanjan jadi bukit lanchil oleh gerombolan...kah kah kah..lain kali semua adun PR hantar foto telanjang mereka ke pusat gerombolan atau demontrasi telanjang...kah kah kah kah kah

bangang betul....

fredo berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=FOqC_Bq_qS4

heee.... 10 kali tgk bru perasann...!!! hancinggg nye umno!! mcm sarkisss!!

kasparov berkata...

seks, liwat, culik, rogol dan sewaktu dengannya kan mainan UMNO/ BN? tak heranlah benda macam ni keluar dalam papaer ke internet. benda kotor sesuai di tempat yg kotor lagi jijik iaitu siapa lagi BN

ilovebudu berkata...

kakaka..pak chu chen belam cancang...kakakkaa.....depa canggih...

Manap berkata...

Salam abang isham,

"Let It Be" (BEATLES)

Ha..! Lantak....!

Dah tengok ? Dah Ngang ?
Pegi Atran......

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah mmg btul la apa hg ckp ni nk projek kna bogel la kah kah kah...menteri kesihatan pun buat show sakan biasa la cina kan biaq p kat depa la nk bogel ats katil ka dlm jamban ka di dapur ka lantak p la kan..kah kah kah..yg hampa puak UMNO dok sibuk pa kalot2 lpas ni gmbr toyol plak dok bogel p kt org rata kak kah kah..

Tok Uban berkata...

Persoalannya sekarang ni...kenapa gambar tu keluar sekarang?...kenapa tidak masa pilihan raya dulu?...sebab masa PRU 12 dulu tu...depa ingat depa boleh menang...tulah sebabnya...

Sekarang ni depa carilah jalan kotor pulak....bro...lu agak-agaklah....berapa juta itu orang dapat?....amacam bro...lu ada gambar bogel ka?...kasi jual la...kahkahkah

kucingsiam berkata...

meow~

itu cara gerombolan "mengajar" ADUN PR yang degil tak nak ambil 5 juta lompat parti.

alahai kesian elizabeth tu dikhianati oleh seorang lelaki yang bagitu songsang karektornya.

kucingsiam punya banyak suka berbogel saat nak tidor ... sial punya gerombolan nak tangkap gambar tak? kasi tengok power nak?

Tanpa Nama berkata...

adakah sama moral orang yg gambar bogelnya diambil secara curi di rumahnya.......
dengan....
seorang suami yg 'makan curi-curi' di bilik hotel

Tanpa Nama berkata...

salam,

Sudah resmi orang cina, mereka bebas melakukan sedemikian. Kita sebagai umat Islam memang dilarang melalukannya. Apapun, ia dilihat sebagai perkara yang berkaitan degan moral sekiranya agama mereka (budha) melarang perkara tersebut dilakukan lebih awal.

Sekiranya agama mereka tidak melarang, maka perkara ini lebih elok diselesaikan oleh tuan puan badan sediri. Dalam hal ini, memang boleh dikatakan ada unsur=unsur sabotaj untuk menjatuhkan wakil-wakil rakyat dalam Pakatan Pembangkang, lebih-lebih lagi akhir-akhir ini memang giat kerja-kerja seperti ini dilakukan oleh puak umno/bn.

Walaubagaimanapun, wakil-wakil rakyat Pakatan perlu bijak menjaga diri dan berhati-hati agar dapat mengelak daripada singa lapar umno/bn yang gila talak kuasa daripada mengambil kesempatan.

Akupk berkata...

kepada penyokong pakatan rakyat simpan gambar bogel anda( xkire mase kecik ke atau da tua2 ni) takut jadi modal politik gerombolan
hehehe...bro isham per cite Perak Bangkit cite psl lu.salam

Pyanz berkata...

Ni besok kat Utusan harus kat muka depan sekali besar-besar..

Yg khir toyo ni duk sibuk suruh orang resign apsal tak tau..
Gambar orang tidur separuh bogel pun kira tak bermaruah ke.. bukan dia duk buat aksi-aksi yang menunjukkan dia sengaja buat foto bogel.. mangkuk hayun betul mat tempe niii..
Ni macam kes Nasha Aziz lah bongok tempe oiii.. di dalam rumah dia sendiri bukan kat disko tarian bogel..
Tak paham betuk ngan puak-puak sarkas niiii

Tanpa Nama berkata...

yaaaa, serangan terhadap selangor sudah bermula.

dr halimah ali pun dah kena ke?

tak lama lagi la tu...kalau PR tak jaga betul-betul selangor tu habis la wak botox jadi MB semula la ni.

isham, cubalah kau cerita kisah-kisah di sebalik tabir yg org ramai tak tau.kita semua tahu ni semua taktik busuk gerombolan,tapi cubalah cerita siapa mastermind taktik busuk ni semua.

master berkata...

I lurve you Elizabeth Wong.

'You are an angel waiting on the other side of tomorrow ..'



Terbaru !! Latest !!

Gambar Samy Vellue bugil. Ada sape-sape nak tengok tak?

Khir Toyo bugil
Khalid Ibrahim bugil
Pak Lah bugil
Najib pon bugil.

Yeah. Baru meriah politik Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

cis, "khir tonyok" memang ngok betul.....kah kah kak

Tanpa Nama berkata...

Syed Hamid berkata kejadian itu tidak akan berlaku sekiranya PKR menyemak latar belakang setiap calon yang akan bertanding bagi kerusi Dewan Undangan Negeri dan Parlimen.

“Saya fikir PKR dia banyak orang-orang yang bermasalah. Biar dia selesaikan masalah. Saya berpendapat dia layak membuat aduan (polis) dan kemudian polis akan siasat. Anda mungkin fikir dalam rumah anda sendiri, gambar bogel atau apa saja, tapi anda pastikan orang ramai tidak mendapatnya,” katanya.

- kena check org yg nak bertanding, tidak berbogel ketika tido.. kahkahkah.. jilbab betul!!

gitartong berkata...

haha! di herankah tu, gambar tido! mengong!

Tanpa Nama berkata...

jom pakat ramai-ramai pi sokong GMP serah memorandom esok.........
hishamudin bukan anak rais ni dah la gagap..bengong n ngok juga..

aku melayu..? berkata...

salam..

mmg umno nie dh terdesak sgt nie smpai kan isu peribadi pn nk dijadikan isu nasional..
aku rase dier nk divert attn. kter dr isu Perak nie..

*kwn2 jgn layan sgt la..

MahadeyBersiong berkata...

kalau gambar bik mama bogel tersebar, kau rasa ramai tak yang kena 'taun' sham?

lanterajiwa berkata...

HIMPUNAN GABUNGAN PENDIDIK & NGO - ESOK

Tarikh : 17 Februari 2009 (Selasa)

Masa : 9.00 pagi

Tempat : Berkumpul di pintu masuk Parlimen

Agenda : Penyerahan Memorandum kepada ahli Parlimen untuk membantah Pengajaran dan Pembelajaran Sains & Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI). Keterangan lanjut terdapat di blog Gerakan Mansuh PPSMI (GMP).

Semua dijemput hadir beramai-ramai.....

http://gerakanmansuhkanppsmi.blogspot.com/2009/02/ayuh-berhimpun-di-parlimen.html

Fa-T berkata...

haa kalo nka tengok kerang kat sini banyak..
ahaah tak beli.. kat sini free.. tapi bleh tengok je.. rasa tak boleh...
ahaha.. macam2..

www.worldsex.com

ahaha..
kepada gerombolan yang gersang.. layari web tu...ahaha...

azman berkata...

nyonya tu bergamba bogel, ramai ke yg kemaruk nk tengok?

Tanpa Nama berkata...

Mat Tempe,
Hang sudah jadi desperadokeh? Takpe,lain kali jumpa hang kat mana-mana,saya panggil hang "Hello MB Selangor".Baru hang seronok!
Dato Nazri,malu betoi,hang punya kawan gerombolan tu memang half past six.Malu duduk satu meja di parlimen.Maintain your status - masih gentleman.Malu..malu..

FunFair berkata...

abis modal betul la si Tonyok eh.. toyo nie..

Gamaknyer orang nak berak pon dia suruh geng-geng Gerombolan gi mengintai...

Tanpa Nama berkata...

yg pasti PB tu bukan org perak..sbb heran teman..takkan la ada org perak sebengap itu?

manns'gor berkata...

Salam Tuan,

Betul tu binatang toyo, sepatutnya orang yang siarkan gambar tu salah..orang bogel kat bilik sendiri tak masalah kot lebih lagi dia bukan muslim..

wassalam
mannsgor.blogspot.com

ramli berkata...

apala anak toyo nih.... yang patut disiasat adalah penerbit gambar bogel tuh ..kerana telah mencabul kehormatan seorang wanita didalambiliknya sendiri bukan suruh elizabeth wong letak jawatan ... Nasha Aziz tak letak jawatan sebagai artis pun ... tak pulak dia kena gam .. tetapi yang didakwa adalah technician tuh .... serupalah sama kes nih ... mangkuk hayun sungguh puak2 nih

BrightEyes berkata...

Adoi! Kalau tertengok gambar/klip bogel Khir Toyo (atau konco2 yang segerombolan dengannya), nanti mati kiok lepas satu minggu.

Macam kat filem 'The Ring'

afuan16 berkata...

ntah bilaa laa nk abes drama sinetron politik yg x berkesudahan nie...last2, rkyt x dpt pa2 pun...wei politician,ikhlass laa kerja kerna ALLAH S.W.T

Tanpa Nama berkata...

Photographer dan penyebar gambar ni akan dapat gelaran yang tertinggi dr gerumbolan dan disanjung tinggi krn berjaya mengaibkan YB Eli