Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 Oktober 2009

BERITA DARI BAGAN PINANG



GAMBAR INI TIDAK ADA PERTANDINGAN



PETUGAS PAS DI TETAK PENYOKONG BN-malaysiakini

Beberapa petugas PAS di Bagan Pinang diserang sekumpulan lelaki, yang didakwa berpakaian dengan lambang BN, sehingga menyebabkan kecederaan dalam kejadian awal pagi ini.

Sekumpulan 100 lelaki bermotosikal menyerbu dan menceroboh markas induk Dewan Pemuda PAS dan menumbuk petugas yang berada di situ, lapor media rasmi parti itu Harakahdaily.net.
"Sewaktu kejadian lebih kurang 40 orang petugas berada di markas tersebut. Selain ditumbuk, kesemua mangsa juga dihalau keluar meninggalkan markas itu," laporan itu dipetik.

Ramai lagi petugas PAS dipukul, lapor akhbar web itu lagi, malah ada juga yang dikejar dengan parang hingga ke rumah.

Sekeping foto yang menunjukkan seorang petugas, yang tidak dinamakan, berdarah dikepala dan baju merahnya koyak di bahagian belakang, dilaporkan ditetak dalam serangan tersebut.




14 ulasan:

seliparjepun berkata...

salam..

nau'zubillah..ini dah tahap nak keris melayang ni..sape punye angkarala...main parang2 plak.

dasar x berpedoman....

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

CUBA BACA B.HARIAN...DILAPORKAN IA DILAKUKAN OLEH PENYOKONG 'PARTI LAIN'

kah kah kah kah kah kah...'PARTI LAIN'

PARTI MANA LAGI...kah kah kah kah kah...'PARTI PELINGKUP' LA Woii...kah kah kah kah kah

Sukj berkata...

Terkini,

1. Kumpulan anti Malaysia "Bendera" telang menyerang Malaysia melalui pantai P.Dickson

2. Ramai yang cedera parah kerana telah ditetak.

3. Ikuti laporan sepenuhnya di blog bawah:

http://sukj.blogspot.com

tupingera berkata...

petanda gerombolan akan kalah prk

Anak Perelih berkata...

Nama baru UMNO ialah "Parti Lain"... mungkin sebab malu akan rasuah yang berleluasa didalamnya....

kancil berkata...

Ahli parti ni memang ada keturunan cincang dan meletup orang. Jaga2 sikit, ni baru ciput je. Makan orang je belum lagi kut, tapi makan rasuah dah melambak-lambak...tak heran dan tidak bersalah sebab depa tu ahli2 UMngok.

MIBU BULAN. berkata...

Pehak Polis mesti menjalankan siasatan di bawah Seksyen 148 Kanun Kesiksaan (Merusoh menggunakan Senjata).....Tunjukkan kepada Rakyat bahawa " POLIS " tidak memehak kepada sesiapa....Siapa yang bersalah diambil tindakan....Andainya gagal....Jangan marah kalau rakyat melebelkan " POLIS hanya layak menjadi "PENCACAI " UMNO/BN sahaja.....

Tanpa Nama berkata...

satu lagi projek KERAjaan Barisan Nasional...maklumlah parti diaorg pun lambang keris

faareast berkata...

aku x heran pon BEER End bleh wat mcm ni... dah famous dah... nak harapkan polis siasat, mcm xde harapan je... BEER End pon dah wat script ckp Pas buang poster derang... siap kasi gambar lg... ade sesiape nk bersihkan tuduhan ni?

Tanpa Nama berkata...

Kepada mereka2 yg diserang ini...aku tabik korang.

Tanpa Nama berkata...

jang oi!! dibagan pinang ni bolom ponah ado totak menotak,todak melanggar pantai pon jauh sekali.ekau datang kito tak ajak ekau poi pun deyen tak halau .yang ekau totak anak oghang tu kenapo?osahlah dah gilo meghoyan.bilo bulan dah togak monang sok,ntah gilo apo plak yang tibo.wargo bagan pinang jom ngundi orang yang waras berakal dan beriman.

master berkata...

Inilah perangai gerombolan Barisan Nasional apabila semakin hilang kuasa, lebih pengganas dari pengganas, lebih militan dari militan, lebih Osama dari Osama, lebih Nordin dari Nordin. Lebih berbahaya.

Apa lagi Ketua Polis, bila nak tahan mereka dan biacarakan? Mereka ini tak memudaratkan keselamatan negara ke?

Kata nak berpadu? Belum apa-apa dah tetak Melayu lain ..

Melayu gerombolan mentaliti zaman batu. Kalau hebat sangat pergilah jihad di Palestin tu ..

Tanpa Nama berkata...

bandera..hehehehe

bandera hikhikhik..

bandera kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

haramjadah punya 'parti lain'..
fuck you very much!!
suka2 libas orang dgn pedang ni apahal?!! mentang2 polis back up kowang.. suka2 je nk mengamuk.. cibailah kowang!!

cuba siasat.. kot-kot geng songkok tinggi punya keje..
sapa pun mereka, ingatlah balasan dr Allah lg azab nanti.. so, tunggu je lah turn kowang ekk..
skrang ni kowang enjoy puas2 duit upah libas org tu k.