Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 Oktober 2009

BUKTI TELAH DI TEMUI - INI DIA BUKTINYA



KES SELESAI - BUKTI DI TEMUI



nota:
si pengambil gambar ini sila hubungi
018-579-98-8239-00.

jurugambar perlu membawa negatif.
kalau kamera digital juru gambar wajib membawa
lapan orang saksi untuk membukti
bahawa kamera itu milikny.

hendak lah membawa bukti bukti lain
bahawa kamera itu di miliki
oleh juru gambar. justeru sila bawa resit
pembelian kamera itu. nama kedai tempat dibeli.
nama premis kedai. nama tuan kedai. nama isteri tuan kedai.
nama syrakit kamera. nama nama pemilik syarikat kamera itu.

untuk mendapatan hadiah jurugambar juga wajib
membawa surat bernak surat nikah kahwin
surat pajak gadai surat berhenti sekolah
dan tiga surat saman trafik.

sila bawa kad pengenalan. sesiapa yang nama
bertulis dengan dua ee tidak perlu datang
melamar kerana besar kemungkinan si pembawa
kad pengenalan jenis ini belum di sahehkan
kesahehan mereka kah kah kah.




6 ulasan:

seliparjepun berkata...

salam...

wah..!! ini kene skali bole pengsan tahap malaria ni..segala penyakit bole sangkut..quarantin pulak..

bukan kata si pelaung keris(ishamudingok aka gerombolan) ada bukti gambar dan video masa kat TV3suku tu ari..hmm tapi x kan die nak bg gambar tu...sbb rewardnye ciput jek! RM6500 jek..taik 'cagu' jek..

steady la bro...

huh!! berkata...

abang org yg 'eeee'terlebey nie dia org nie kalo ceramah kepala liang liuk tak(hero tamil)?ataupun jari telunjuk angkat(dey!!!)ape-ape hal...papadom memang sedap..nyam..nyam..

Ayiem berkata...

cepat sangat bagi gambar nih,patut tunggu PEMBELA oper sampai boleh beli BMW beb....

Helhash berkata...

ni mike tyson nyorok belakang tuh, kene on mamak dari belakang... kuang3....

bodolahman berkata...

aduh..penat medula oblongata aku pk pasal aziz ni...memang hanya makhluk tongong jer yang nak sokong umno ni..

Tanpa Nama berkata...

jamin betul. sudah pasti..masa awal 70'an ...bank rakyat & dato harun... masuk jail..

Joe Bugner lawan Muhammad Ali ..ada orang anggap ini sebagai orang putih lawan kulit hitam...woit Negro Amerika bukan mamak malaysia.

Dimalaysia kedai makan india muslim sekarang dipanggil kedai mamak asalnya diusahakan orang dari India berasal dari malabar berketurunan Malbari.

Orang malbari ini pada mulanya datang berseorangan dan meninggalkan isteri di negara asal di kampung halaman di malabar . Generasi berikutnya datang untuk membantu orang tua berniaga di Tanah malaya dan mengahwini rakyat tempatan..itu sebab ada yang maseh belum mendapat kerakyatan . Ambil peluang sekarang memohonlah pasti anda ( orang malbari) akan dapat kad pengenalan biru . tak perlu usaha dan sokongan...KIMMA, MIC, HINDRAF, MAKKAL SAKHTI.. menteri nak cari sokongan masukan permohonan anda seberapa segera.

udin main gasing, tg ipoh