Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 Oktober 2009

TARIKAN BARU UNTUK PELANCUNG



MENJAMIN KEDATANGAN PELANCUNG LUAR NEGARA


INI JUGA MENARIK PELANCUNG

MENARIK HATI PELANCUNG

SATU LAGI UNTUK TARIKAN PELANCUNG


PERANCHIS MAHU BIDANG BARU DITEROKAI DENGAN MALAYSIA : NAJIB – berita haoran

Perancis mahu hubungan baiknya dengan Malaysia dikekalkan serta meminta negara menimbang kemampuan teknologi syarikat negara itu dalam bidang pengurusan sisa pepejal, pengangkutan darat dan tenaga nuklear untuk meneroka bidang baru dalam hubungan antara kedua-dua negara.

KAH KAH KAH…


woit… BETUL TAK?... LEPAS KAPAL SELAM… NAK BELI TENAGA NUKLEAR…kah kah kah…

kah kah kah…TENAGA NUKLEAR INI FULUS BANYAK MASYYYUUUK.. kah kah kah..

kah kah kah… BERGANDA GANDA DARI KAPAL SELAM… kah kah kah..

woit… DICADANGKAN TEMPAT YANG BAIK UNTUK LOJI NUKLEART IALAH …. DI TAMAN TUN…. DI BUKIT BANGSAR…. BUKIT TUNKU … COUNTRY HEIGHT…DAN DI PUTRA JAYA…. kah kah kah…

woit… INI KERANA TEMPAT TEMPAT INI AMAT SELAMAT… TAK ADA TUKANG RAGUT…. kah kah kah..

kah kah kah… KAWASAN INI BANYAK TANAH LAPANG… kah kah kah

kah kah kah… PELANCUNG PUN NAK DATANG MELAWAT AMAT SENANG…kah kah kah..

kah kah kah… LOJI NUKLEAR INI SUSAH NAK DI BASUH….kah kah kah

woit… LETAKAN DI KUALA MUDA…LANGKAWI…PORT DICKSON….kah kah kah..

kah kah kah…BILA OMBAK TSUNAMI DATANG LOJI NUKLEAR KAN BERSIH DENGAN SENDIRI…. kah kah kah…..



6 ulasan:

nami o fish berkata...

Aku pelik lah,negara Khatulistiwa penuh cahaya matahari sepanjang tahun sebok nak bernuklear.Jerman yang ada salji musim sejuk cahaya matahari kurang pun hampir 30 peratus tenaga guna solar.

Kepala bana apa nuklear ni?Apasal nak cari bahan tenaga yang boleh musnahkan orang?

Johan berkata...

gua cadangkan Cyberjaya sebagai lokasi loji nuklear..dari dibiarkan jadi tempat ternakan lalang dan belukar..kahkahkah

ape kata pemuda pas mengenai projek membangunkn tenaga nuklear ni?

nami o fish berkata...

respond kepada Johan:

Pemuda PAS setuju dengan pembinaan nuklear sebab Iran pun bina..hahaha!Sebab Israel negara Judaisme boleh bina takkan negara Islam pun tak boleh bina hahaha!

Hail Ahmadinejad hahahaha!

negara Islam kena ada nuklear,negara Kristian kena ada nuklear,negara Buddha kena ada nuklear,negara sekular kena ada nuklear,negara atheist kena ada nuklear.nak fikir macam tu,apa tinggal untuk kita?

p/s:sume ni psychosis je.gila duit.gila harta.gila tenaga.gila kuasa.gila pangkat.semua nak guna.warna kulit apa,sembah tuhan apa,makan lauk apa,minum air apa.

Tanpa Nama berkata...

Tah aper nak jd ngan pemimpin negara nie....bengong kot....tenaga air ader....hidro bakun aper jadik....tenaga cahaya melimpah2....dok cari hok buleh jahanam rakyat......babi punyer PM...

Tanpa Nama berkata...

aku tengok cerita sebalik cerita kalau betul la.

dia henjut loji nuklear kat orang malaysia.

kalau orang malaysia turut henjut baik depa luluskan bajet atas nama penjimatan tenaga masa depan. risiko boleh kontrol bai.keluar laporan bebagai selamat dan sihat dan murah.kah-kah-kah

tapi kalau orang malaysia marah, depa pusing cerita pasal projek hidroelektrik bakun yang tak selesai-selesai lagi.projek tu pun masyuk juga tu kalau lulus sapa nak pasang kabel rentas ke semenanjung, tak ke biliun-biliun.

so orang malaysia ko pilih sendiri, ko nak nuklear atau projek bakun berjalan semula. tak pecaya ko tengok la tak lama lagi.

macam la elektrik tak cukup kat malaysia ni.pegi tanya menteri apa kes IPP yang tak berjalan penuh tu. kata ada combine cycle bagai.untung maintain bertahun-tahun keje tak buat.

TT ko kene keluarkan tajuk pasal sikap pemimpin malaysia dengan tagline

bijak untuk diri sendiri tapi bodoh untuk masyarakat ciri pemimpin malaysia gerombolan.

generasi bundle

Tanpa Nama berkata...

Itulah bahana yang dapat bila dok bekawan dengan puak2 kapitalis barat. Jadi lembu kena cucuk hidung pasai bagi jilat air garam aja. Kalau nak makan komisen pun buatlah cara lain. Jangan sampai nak pelingkup anak cucu kita sepanjang hayat. Beli la lembu ka, kambing ka kat ganu sana tu. Lepas tu pi derma kat Bagan Pinang disamping boleh panggil ustaz buat ceramah. Grenti pak mak budak mai. Jangan lupa klaim kat kerajaan berganda2 dari kos. Orang BP seronok, kroni pun seronok, peluang menang pun cerahlah. Orang PAS jangan marah, pasai aku bagi jalan kat gerombolan ni. Janji Malaya selamat dari nuklear. BOLEH?