Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 Oktober 2009

HADIAH MENINGKAT - YANG MANA SATU IDAMAN KALBU



KESIAN TENGOK KATIL TERSEKSA

BETAPA BERAT MATA MEMANDANG

BERAT LAGI KATIL MEMIKUL



INI KAH ORANG YANG DI CARI CARI


INI ORANG NYA?


INIKAH ORANG NYA?


TAWARAN GAMBAR AZEEZ DITUMBUK MENINGKAT KEPADA RM6,500
-harakah daily

Perikatan Belia Bersatu Malaysia (Pembela) hari ini menaikkan tawaran dari RM1000 kepada RM6,500 kepada sesiapa yang menyerahkan gambar bukti Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ditumbuk pada hari penamaan calon pilihanraya kecil Dun Bagan Pinang awal minggu lalu.

Menurut Timbalan Presiden Pembela, Mohd Dzohir Hamid bahawa, sejak berita berkenaan tawaran tersebut disiarkan oleh beberapa media online seperti Harakah Daily, Malaysiakini, Detik Daily, Utara Online dan Kedah Lanie serta tabloid Sinar Harian, pihaknya telah menerima beratus-ratus panggilan dari orang ramai untuk mengetahui tentang kedudukan tawaran tersebut, di samping ingin turut menyumbang wang sebagai tambahan tawaran kepada harga asal yang berjumlah RM 1000.00.

Katanya, setelah di buat penjumlahan wang yang bakal disumbang oleh orang ramai, Pembela mendapati jumlah keseluruhan adalah sebanyak RM 6,500.00. Maka dengan ini, kami mengambil keputusan menawarkan harga baru kepada sesiapa jua yang memiliki atau merakam gambar Abdul Azeez kena tumbuk ketika hadir di hari penamaan calon pilihanraya kecil Dun Bagan Pinang, Sabtu lalu".

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH … KAH KAH KAH…

woit…. INI SUDAH HEBAT…. kah kah kah…

kah kah kah... GANDA WANG ANDA.... kah kah kah

kah kah kah… INI BARU HARGA SEBUAH KANCIL DENGAN TIGA TAYAR…kah kah kah..

kah kah kah… TUNGGU LAGI LIMA HARI MESTI NAIK LAGI…. kah kah kah..

woit… SAPA ADA GAMBAR SIMPAN DULU…. kah kah kah..

woit… TUNGGU SAMPAI BOLEH BELI KERETA MATA BELALANG…kah kah kah..

nota:
ini idea cukup baik. ini cara hendak memenangi hadiah:

bila jumpa munkee ni nanti ambil gambar
kemudian photoshop dan dapatkan hadiah.

jangan tumbuk munkee ni… suwei tangan ..
siah malaikat 44 … hilang rezeki seumur hidup….kah kah kah




14 ulasan:

nami o fish berkata...

Kepada PEMBELA,aku harap nko buat Peraduan "Siapa Bunuh 100 juta Rakyat Afrika".

Altantuya aku tak pedulik sebab dia anak orang kaya.Aku kisah rakyat Afrika yang hidup dalam kemiskinan dan dinafikan hak untuk makan,minum air yang bersih dan tempat tinggal yang selesa.

Johan berkata...

ini dia gambar bukti Azeez ditumbuk..siapa nak claim ganjaran,silakan:

http://1.bp.blogspot.com/_ADhgk-qOaVk/SsyG0tCgDXI/AAAAAAAACAw/JY30LwTc3hw/s1600-h/Bukti.jpg

puteh berkata...

ish...ish....kesian...

Tanpa Nama berkata...

macamana nak ada gambar thamby ni kan halimunan dalam gelap...

seliparjepun berkata...

salam...

ini sudah baik! memphotoshopkan gambar si azeez ni..duit bole buat open house...can i...?

ape cerita mamat ni..? dah berapa kali berganti katil..

ismayazan berkata...

awat depa ni teruk sgt provoke? menyampah la...

Tanpa Nama berkata...

kesianyerrr...hish hish...kejam sungguh..utau koliong! keh keh..nape la putera umno leh amik ketua lembek mcm dia ni, dah lah lupa asal usul, kena sapa dek penyong PR pun leh terbaring setengah mampos...kah kah kah..sbb tu lain kalijgn lupa asal usul. eh korang ni tak leh beza ke antara melayu ngan india...kah kah kah..atau mmg dah takde melayu dlm UMNO yg layak jadi ketua...kah kah kah...

Haji Kepala Lembu berkata...

seksa tengok mamak tu terbaring atas katil..ada juga lucunya..dia bukannya sakit kena tumbuk..dia tua ada penyakit darah tinggi..

Tanpa Nama berkata...

bro gambar tarakk pasai semua gelap gelita.

Tanpa Nama berkata...

skrg sudah tukar ka???dulu da kisah 9bdk hitam.skrg da plk cita 9bdk melayu ngn 1 mamak hitam.sdh tukr ka???

mtgbertam berkata...

Sapa ada gambar tu, balkis akan bagi separuh dari duit tabung yg dikebas dari selangor. Duit cabut gigi pun ada lagi, duit jual penyapu pun ada.

Duit juai kepala lembu. lagi banyakkkkkkk

Tanpa Nama berkata...

sib baik papadom tu tak ngaku kena liwat! Kalau tidak haru biru.....

Tanpa Nama berkata...

dashat dashat...baru kene tumbuk ,,,kat leher sakit..tengkok sakit...berusung naik katill...macam cerita tamilllll..duss duss.ambik ko...
hadiah meningkat rm 12 ribu jambannnntan akan dibina merentasi pd ke ????

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha macam filem hindustan...duss duss duss..tukar katil lima nam kali..
cian dia..
hadiah meningkat .....dapat duit beli camera baru.
apa la kena tumbuk tang mana..berapa kali...polis tido keee