Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 Oktober 2009

KESAH SEDIH LAGI PILU KEMPEN DI BANGAN PINANG



YA AMPOOON YA USTAZZZZ -

MANO KAO RAUB BUDAK BUDAK SEKOR NI?

OMAK ABAH EE TAK DATANG KO ?

BUDAK NI MENGUNDI KO?



NOTA:
hebat bagitu hebat sekali pemidato.
berapi api sampai terbakar pembesar suara
ribuan penonton berkobar kobar semangat
mendengar ucapan ya ustazzz kah kah kah..


p/s
kesian merosot hingga ke tahap ini
manalah di cekau budak budak ini
mana di pungut oleh ya ustazzz roslan kasim ( tidak ada dua ee)

dulu ada juga orang datang mendengar
ini betul betul sudah sampai ke tahap lokoi
leceh meceh sampai rahai bak kato orang
negori sembilan kah kah kah...





30 ulasan:

muhammad rahimi bin hasan berkata...

haha.macam bengkel upsr je,

nami o fish berkata...

Inilah dia pembonsaian minda secara intensif.

Ries Lee berkata...

mcm sekolah pondok plak..
wakaka..

Johan berkata...

mana pelawak handalan,Mat Ezam Noor?..kahkahkah

puteh berkata...

ooo.....ustad...ker? kecian...

Tanpa Nama berkata...

roslan kassim ni bukan dah mati ke ???

nami o fish berkata...

Lu tau kisah Roh Moo Hyun tak?Kisah Presiden Korea Selatan yang bunuh diri sebab rasuah.

Aku rasa Roh Moo Hyun tu ada maruah lagi daripada Isa Samad.Takdelah aku kata kena bunuh diri macam Korea,tapi tak payah muka tak malu bertanding.

Tanpa Nama berkata...

kesian

adibeta berkata...

Tuan,
1.Cuba besarkan gambar tu....tengok apa ada...

Tanpa Nama berkata...

gambar ni x nak tawarkan hadiah ke?..berapa lah budak2 tu dapat duit raya agaknya.

seliparjepun berkata...

salam..

ini berita amat menakutkan 1 malaysia..tapi alhamdulillah anak2 nak dengar, mak bapak..? ustaz ni bg kuliah ape..

Tanpa Nama berkata...

Berita TV 3suku semalam bagitau, Ceramah Presin PAS cuma dihadiri 20 orang jek, tapi tak berani pulak tunjuk kat penonton yang setakat 20 orang tu sebagai bukti.

Ceramah um-NGOK memang hebat, macam kenduri kendara dah, ada makan, ada duit poket hasil rompakan duit rakyat, ada basikal dan macam-macam lagi. Tapi yang penuh kanak-kanak riang.

HAMPEH!!!!

-Zackry-

Tanpa Nama berkata...

wow teruknya pak ustaz mcm ni..banyak penuntut ponteng..mungkin H1N1 tak membenar
kan penuntut datang hadir ke makmal pak ustaz..Mungkin ini adalah persediaan PRU 10 tahun khas untuk mencucui minda budak-budek supaya akur kepada doktrin Gerombolan.

Ya Allah Yang Mahakuasa lagi Adil..tunaikan dan kabulkan niat rakyat diBagan Pinang dengan memberi kemenangan kepada calon PAS dan menetapkan prestasi KekalahaN BE END yang dikecapinya di Permatang Pauh, Bukit Gantang, Bukit Selambau, Manik Urai dan Permatang Pasir ohh terlupa pula diGanu.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

brad jibb berkata...

upsr mende? lama abis dh bhai. ni ceramah "mari mengamalkan rasuah-bukan jenayah hanya kesalahan teknikal" oleh tok pemidato songkok senget. hahaha! ape giler la umno. bdk2 sekolah pon nk rosakkan. ini bkn desperate dh. ini desperado!

C++ berkata...

Bhai..

Dier bagi motivasi la... hehehe.. bagaimana nak menjadi pemimpin masa depan yang korup dan rasuah... hahaha...

Dan paling penting sekali.. dier bagi motivasi kat budak-budak tue macam mana nak jadi pembelot, katak dan yang sewaktu dengannya... hahahaha

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

KALAU BUDAK-BUDAK NI KITA NAK PANGGIL 'PUTERA UMNO' KA?

SURUH GEROMBOLAN TUMBUHKAN 1 LAGI SAYAP UMNO...?

"KOTE KECIK UMNO"...kah kah kah kah kah kah..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

apapun kemungkinan isa samad akan menang sebab yang bertanding tu isa samad bukan sebarangan orang

mungkin PR jangan angkuh sangat

semoga berjaya

KalianSawi berkata...

hehehe. lawak betul.. dlm hati budak tu, aih mak aku paksa pergi..kalau tak pegi kang tak dapat patung transformers..

Tanpa Nama berkata...

Sedih dan pilu nengok orang yang satu masa dulu gah giler...
Pada yang lain2...ambil lah ini sebagai peringatan...

ujang.

cicitHJHASSANu berkata...

itulah strategi ameno...
untuk jangka panjang,20 tahun lagi

Haji Kepala Lembu berkata...

sebenarnya gambar tu diambil dari sudut lain. pasal tu hanya nampak budak budak.

mudin001 berkata...

erk... perasmian hari sukan tadika ke?

Tanpa Nama berkata...

hahaha..apo ko malang bonar nie!!..budak sekolah diceramahnyoo.ini dah sampai ko tahap bangang tak sudah!!...hahaha..berair bijik mato den golak!!

Tanpa Nama berkata...

ini bukan bengkel upsr...nie nak jual kelentong kat budak2 dgn mak budak.bapak2 budak x ada..gi gantung bendera BN/PUKUL ORANG/CABUT BENDERA...ambik upah lepas rayo...KAH..KAH..KAH..KAH..KIOKKK.!!

Tanpa Nama berkata...

adusss ramainya budak-budak sekolah rendah kena angkut

Tanpa Nama berkata...

TT,

Majority rakyat dah pandai dan tak akan termakan 'Racun' UMNO/BN lagi !!

Sekarang UMNO/BN cuba main tipu dengan budak-budak pulak !!

Bodoh punya UMNO, takkan tak tahu budak2 tak boleh mengundi !!


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

penyong belum sunatlah bro diimport...asal kerusi nampak ada orang duduk jadilah...

Tanpa Nama berkata...

BRO ISYAM, AKU CADANG CAMNI LA , KALAU MUSIM PRK/PRU, KO UPDATE LA SELALU, SETIAP STGH JAM KE, BARU DPT CERITA HOT DAN IDEA KO TU, SKG TGH PANAS TP BLOGGER BUAT CAM COOL JERK, APA BARANG SEYH . ..

Master Yoda berkata...

Sian bebdk sekolah tue...

Kah kah kah

10 thun kan dtg, daftar jadi Putera UMNO, dpt motor kapcai EX5 sorng sebiji...

Kehulu kehilir merempit, duit saku leh mintak kat Tok Ketua Melayu tak berapa tulen....

Kah kah kah

Lawak la dunia ini....

Tanpa Nama berkata...

"anak-anak sabar. sekarang lain. tak macam dulu. sekarang tak sakithari ini kito sunat potang sok kito main bola balek yor...tunggu sekojap yor laie....tok mudim sampai"

Roslan kassim ...ke Roslan darus..tak apolah duo-duo pun orang pilah yor.

Rolan kassim..umno pun yor ..masuk 46 pun yor..masuk balek umno...yolah nak berniago tak apolah tak ado pangkat tak apo janji dapek kontrek

Roslan kassim 2X5...berniago tak berapo eksyen yor...kono tumbok topi kolam roanang kek hotel...ha..bintat koning .

tak apolah tak rugi orang pilah

udin main gasing