Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 Oktober 2009

PAKATAN RAKYAT - HENTIKAN PROSES PEMBODOHAN ORANG MELAYU - BUBUH NAMA TAK PERLU PAKAI TUN TAN TIN - SATU MALAYSIA NAK MUNTAH


MAKLUMAN MEDIA



MEREWANG DAN MENGAYAT DI BANGAN PINANG

sesiapa yang hendak menjadi pak sibuk, pelancung politik, juru labon, gian ceramah, dan yang hendak masuk frame nak tunjuk muka pada para gedebe sila baca maklumat ini.

yang nak masuk frame tunjuk muka untung-untung dapat jawatan. silap silap dapat jadi calon. kurang kurang dapat jadi ahli majlis, busuk busuk dapat cium tangan gedebe.

tidak tidak pun dapat amabil gambar sebelah para bos dan masuk dalam facebook.


PROGRAM ANWAR IBRAHIM DI PILIHANRAYA KECIL N31 - DUN BAGAN PINANG

Anwar Ibrahim akan berada di Bagan Pinang pada hari Jumaat dan Sabtu (9 & 10 Oktober) bersama barisan pimpinan Pakatan Rakyat untuk memastikan kemenangan calon Pakatan Rakyat, Sdr. Zulkefly Omar pada Pilihan Raya Kecil DUN Bagan Pinang.

Berikut adalah jadual program Anwar Ibrahim pada kedua-dua hari tersebut:

JUMAAT, 9 OKTOBER 2009
5.30 - 6.30 ptg : Program Bersama Masyarakat India
Tempat : Sua Betong Estate
Program akan dihadiri oleh:

YB Seri Anwar Ibrahim
YB Kamarul Baharin Abbas
YBhg SS Subramaniam
YB Sdr. Raveentharan
YB Sdr. S. Manikumar
YBhg Sdr. Zulkefly Mohamad Omar (calon)

7.00 - 8.30 mlm : Solat dan Kuliah Maghrib
Tempat : Surau Batu Lapan, Port Dickson (masjid lama)
7.30 - 10.00 mlm : Program Bersama Masyarakat Tionghua

Tempat : Top Seafood Restaurant, Batu 9, Jalan Pantai, Port Dickson

Program akan dihadiri oleh:
1. YB Anwar Ibrahim
2. YB Sdr. Teng Chong Kin
3. YB Sdr. Anthony Loke
4. YB Sdr. Chai Tong Chai
5. YB Dr. Lee Boon Chye
6. YB Kamarul Baharin Abbas
7. YBhg Sdr. Zulkefly Mohamad Omar (calon)

9.00 - 12.00 mlm : Ceramah Perdana 1

Tempat : Batu 3, Jalan Pantai, Port Dickson (rumah Pak Din)

Panel penceramah:
1. YAB Nik Abd. Aziz Nik Mat
2. YB Anwar Ibrahim
3. YB Sdr. Mohamed Azmin Ali
4. YB Kamarul Baharin Abbas
5. YBhg Sdr. Zulkefly Mohamad Omar (calon)

9.00 - 12.00 mlm : Ceramah Perdana 2

Tempat : No 21, Jalan ¼, Taman Intan Perdana, Batu 9, Teluk Kemang (bersebelahan Politeknik Port Dickson)

Panel penceramah:

YB Seri Anwar Ibrahim
YBhg. Sdr. Mohamad Sabu
YB Sdr. Saifuddin Nasution Ismail
YB Kamarul Baharin Abbas
YB Sdr. Yusmadi Yusoff
YBhg Sdr. Zulkefly Mohamad Omar (calon)

SABTU, 10 OKTOBER 2009

5.30 - 6.30 ptg : Program Bersama Masyarakat Estet

Tempat : Pekan Siliau

Program akan dihadiri oleh:

YB Anwar Ibrahim
YB Kamarul Baharin Abbas
YBhg SS Subramaniam
YB Sdr. Raveentharan
YB Sdr. S. Manikumar
YBhg Sdr. Zulkefly Mohamad Omar (calon)

7.00 - 8.30 mlm : Solat dan Kuliah Maghrib

Tempat : Surau Bandar Senggala (di belakang Hospital Besar)

9.00 - 12.00 mlm : Ceramah Perdana

Tempat : No 44, Desa Rusa 1, Taman Desa Rusa, Batu 4, Jalan Pantai, Teluk Kemang, Port Dickson (rumah Sdr. Yusof Ngah)

Panel penceramah:

YB Anwar Ibrahim
YBhg. Sdr. Mohamad Sabu
YB Hjh. Fuziah Salleh
YB Dato’ Kamarul Baharin Abbas
YBhg Sdr. Zulkefly Mohamad Omar (calon)
9.00 - 12.00 mlm : Ceramah Grand Finale

Tempat : No 447, deretan kedai Taman PD Utama, Port Dickson

Panel penceramah:
YB D Anwar Ibrahim
YB Sdr. Saifuddin Nasution Ismail
YB Sdr. Anthony Loke
YB Sdr. Salahuddin Ayub
YBhg Sdr. Zulkefly Mohamad Omar (calon)

Semua di jemput hadir..
Sekian, terima kasih.
PEJABAT ANWAR IBRAHIM

nota:

kepada penjabat pkr – sila tolong
jangan gunakan datu tan tun tin
rakyat sudah bosan. sila gunakan
saudara/saudari. semua manusia
sana. tukar tiup akan memotong
semua derjah kebesaran kepala bana ini.

semua ini proses pembodohan orang melayu.




10 ulasan:

Johan berkata...

betul,hentikan kerja bodoh menggunakn gelaran2 ni..benda ni kesinambungan budaya feudal..

tapi bro isham,gelaran YB pun tak payah lah jugak..

jimbo berkata...

alah. Keadilan mmg byk problem le. bocor sana sini. tak konsisten pulak tu. kalau nak timbul kan keraguan pada bekas-bekas umno nu, mmg berasas.

bodolahman berkata...

Setujuuu!!! Gelaran pukimak inilah yang merosakkan orang Melayu. Asal ada Datuk, Tan Sri ka..trus jadi lemah dan lembik nak jumpa dia. Padahal mamat ni la yang dok tutuh duit rakyat sampai perut boyot berjalan2 tanpa rasa malu makan duit orang.

Pergi mampus gelaran2 pukimak ni!!!

C++ berkata...

Bhai...

Gua dah lama dah tak berminat nak tulis nama gelaran nih... sebab tak releven...

puteh berkata...

isham pun x yah lah tuan.....incik sudah le.....koh2222

Tanpa Nama berkata...

Patut sebut sahaja lah saudara saudari ku rakyat Malaysia tetapi jangan salam 1Malaysia, itu pukimak punya bahasa gerombolan.

Tanpa Nama berkata...

tu la pasal....gelaran yb ni pun tak sesuai. panggil je wakil rakyat. pangkat2 ni buat manusia lupa diri dan menjauhkan yg bergelar ni dari masyarakat. lagi pun takat gelaran datuk nie, leh di beli mcm ijazah gak...ada wang lu jadi datuk...toke snooker pun leh dpt datuk....ntah apa ke jasa pun tak tau

Khun Pana aka johanssm berkata...

Maka dengan ini juga kita tamatkan riwayat rajagopal , raja siul dan rajasingam yang asyik jual gelaran -gelaran plastik tu.

Gelaran setakat YB cukuplah, senang tahu yang mana satu ialah ahli dewan.
Tapi kalau bolih , di buangkan jugak.

yang pakai gelaran rajagopal dan gelaran setan pahang pon haros ikot.Kalau mereka tak suka kehendak rakyat , mintak mereka tu balik Indon atau masok museum.

nami o fish berkata...

bagus!aku suka cara yang ni.

huh!! berkata...

darjat terletak di mata manusia...