Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 Jun 2010

CUKONG BARU NAK BERCAKAP... MUNKEE INI AKAN TAKUT




CAKAP BERDEGAR DEGAR - BERAK DALAM BELUKAR




KERAJAAN LONGGAR SYARAT LESEN RUNCIT BARANGAN KAWALAN
- mStar

Kerajaan tetap meneruskan pelaksanaan lesen runcit bagi barangan kawalan berkuatkuasa 1 Julai ini dengan melonggarkan syarat pelaksanaan lesen barangan itu, kata Ismail Sabri Yaakob.

Ismail Sabri berkata, menerusi langkah itu semua peniaga tidak perlu lagi merekodkan semua transaksi penjualan seperti sebelum ini, bagaimanapun, urusan pembelian daripada pemborong perlu dilakukan sebaik memiliki lesen berkenaan.

"Tiada niat untuk menyusahkan atau membebankan mana-mana pihak, sebab kitatelah menghapuskan kerenah birokrasi termasuk memansuhkan syarat penyediaan rekod pembelian dan penjualan," katanya kepada pemberita selepas merasmikan konvensyen dan ekspo jualan langsung anjuran kementerian di sini hari ini.

Ismail Sabri berkata, KPDNKK mempertimbangkan segala permintaan dan rungutan beberapa pihak bagi memudahkan kerajaan memantau barangan kawalan selainmengawal ketirisan ke atas barangan seperti gula, tepung gandum dan minyak masak.


KAH KAH KAH…


woit… BETUL TAK RAMALAN TT…. kah kah kah…

kah kah kah… EMPAT HARI DULU… CUKUP GEMPAQ… kah kah kah..

kah kah kah... BERI AMARAN... TAK BERGANJAK... kah kah kah..

kah kah kah…SEKALI CUKONG MASUK… SEMUA JADI LEMBUT… kah kah kah..

kah kah kah…. INI LAH POWERNYA CUKONG… kah kah kah..

kah kah kah… INI LAH CONTOH KETUANAN CUKONG… kah kah kah..

nota:
kita tunggu dan lihah nanti
semuanya akan terbarai kah kah ka

8 ulasan:

Saiful berkata...

tu la gua dah cakap..depa ni cakap saja berani..gula, tepung , beras depa ni mana pernah beli..semua dapat free..duit utk pi dang gut..mentekedarah free saja..cukaong dah bagi siap2..ni nak lwn cukong..poodah..anak beranak ..makan free..silap2 suruh hantaq kat rumah adaik beradik lagiu..rakyat susah mcm kita la yg susah..poodah..jumpak mamat nni balinh taik..saja..sama la ngan hal yahudi..tak ada boleh lwn dgn depa ni..semua teloq kita dah dipegang oleh depa..pakai levis..minum coke..kereta ford...poodah..cakap saja yg kita boleh..dunia ni dah dimiliki mereka ni..cara dia ..kena tekad ..drastik..halau saja ..mereka keluaq.tu pun kalau rakyat berani..berani berlapar..tahan perut mula balik dari susah..bila dah susah ..baru boleh buiat semua sendiri..

Tanpa Nama berkata...

"Tidak perlu rekod pembelian dan penjualan"

alamat makin banyaklah kenaikan harga

tak percaya?
tunggu 2 bulan lagi
tentu ada harga barang sudah naik
tentu banyak barang akan kena sorok

Tanpa Nama berkata...

Woi TT!
Itu hari belum muktamad laa

Ini hari barulah muktamad...
-macam mana bapak, macam tu lah anak

Tanpa Nama berkata...

TT dah kate, skang dok tunngu apa kate pak awang slamat utusan meloye plak...
wakakaka....

rakyat malaysia hari2 mati,hari hari kehilangan orang tersayang tapi rosmah nampak nun jauh orang luar,berjurai2 air mata rosmah kononnyer sedih sgt ler dgn pemergian sukarelawan gaza tu....
bukak ler paper tu,hari2 org malaysia mati...

nak bagi bonus kata tak berduit...tapi perabih duit rakyat buat citrawana,buat perahu naga,buta itu.buat ini...

kawan2...silalah tinggalkan BN yg dulu kini dan slamanya menipu...

Tanpa Nama berkata...

budak gedempol sabri ni, pelir dia memang kecik pun.. biasanya orang gemuk ni, penakut sbb kontol pun pendek dan kontot...no wonder la penakut...daging banyak tumbuh kat kepala...

Tanpa Nama berkata...

Mail Sabri ni sebenarnya dah tahu cakap dia tak sampai kemana tetapi kena cakap jugak sebab nak jaga reputasi yang semakin menurun.
Ada orang kata dia ni bakal turun dalam rombakan kabinet sedikit hari lagi.

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,

Kalau PR dapek ambik alih kerajaan negeri kt N9...esey cdgkan bukak ladang tebu kek tanah2 kosong di Jelobu n bukak kilang gulo utk tampung keperluan rakyat noghori (60%) yg solobeh tu jual kt negeri2 lain....tp kilang gulo ni dijago kerajaan noghori supayo tak dikapitalismekan oleh malaon2...baru takdo kekurangan gulo...

sey cdgkan Jolobu psl tanah situ sesuai utk pertanian-cuacanya sederhano-tak terlalu paneh tp sojuk-nyaman.....

Lawan tetap lawan...ftg(fuck the gerombolan)

Lang berkata...

mamat ni klu lawan tinju ngan si noh gemok tu pon dia kalah... noh kata kotak insulasi kena guna... dia paksa, dia ugut... dia menang... si saberi ni.. dia kata lesen runcit mesti ada... dia ugut... tp kena ugut balik... dia setuju... kah kah kah

balik jd montori dapur je la