Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 Jun 2010

SALUT UNTUK MEREKA YANG BERANI




KAUM BURUH YANG BERANI BERDEMO



KEMASUKAN KAPAL ISRAEL KE MALAYSIA DIBANTAH- mStar

PELABUHAN KLANG: Kira-kira 100 ahli Kesatuan Kakitangan Northport (Malaysia) Bhd (NMB) hari ini berdemonstrasi secara aman di hadapan pintu utama kontena Terminal 1 di sini bagi mendesak kerajaan tidak membenarkan kapal dagang Israel berlabuh di perairan negara.

Presidennya Ahmat Abu berkata, pihak berkuasa di Lembaga Pelabuhan Klang (LPK) dan operator pengendalian terminal pelabuhan seharusnya lebih peka dan bertindak secara kolektif, telus dan berani selaras dengan semangat bersatu menentang kekejaman Israel.

"Kami mendesak pihak berkuasa di LPK, Northport, Westports dan Kementerian Pengangkutan untuk menetapkan pendirian bagi memboikot kemasukan kapal-kapal dari Israel sama ada untuk tujuan dagangan atau tujuan lain, melakukan persinggahan di pelabuhan di seluruh negara," katanya kepada pemberita di sini.


nota:
ini bukti bahawa zionis antarabangsa
telah masuk menyerap ke dalam pentabiran
kerajaan malaysia. apco syarikat zionis
sedang memberi nasehat kepada mat mongol
bayangkan apa nasehat dari zionis ini.

ingatlah satu ketika dahulu ketika bola merdeka
di
pertandingkan - israel ada bermian di stadium merdeka.

mari kita lawan zionis tempatan dahulu.


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

satu lagi dasar flip flop
rupanya ada hubungan dagang limau dan epal dengan israel
dalam diam2 kita kena kelentong

mangkok hayun betul

Tanpa Nama berkata...

alo isham..aku najib razak...

macam biasalah....jom kita tidor dulu...sambil sembam muka kat kopek pig mama...join la 3some...mau?

senduk selagi ada berkata...

isham aje ke...aku mau senduk sekali boleh tak...3some bess tu

Sarkon (sarong konek) nak pakai ke?

Lang berkata...

alo... nanti gaji tarak bayar jgn marah haa... kerejaan udah tegaskan... kutuk2 tetap kutuk tindakan zionist... busines tetap busines... masyuuuk... mcm rasuah gak... buku saman hulur... pulang buku senyum jugak... paham je udah la