Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 Jun 2010

ISTERI ROSMAH DENGAN DASAR SELIPAR JEPUN




HADIAH ANAK MUDA KEPADA BIK MAMA



NAJIB ANJUR PROGRAM TARIK SOKONGAN ORANG MUDA – mkini

Kerajaan akan menganjurkan program yang sesuai dengan selera golongan muda masa kini bagi memastikan sokongan mereka tetap memihak kepada BN, kata pengerusinya, Najib Razak hari ini.

Katanya, program berkenaan telahpun digariskan di bawah Rancangan Malaysia Kesepuluh (RMK10) yang dibentangkannya kelmarin.

"Sekarang sudah ada petanda golongan muda dalam negara ini bukan menolak establishment dan tidak menolak BN. Mereka semakin hari semakin dekat dengan BN.

KAH KAH KAH..

woit… ANAK MUDA DEKAT DENGAN GEROMBOLAN???… kah kah kah..

woit… INI BERITA BARU… kah kah kah..

kah kah kah.. TAK KAN ANAK MUDA NAK JADI KONTREKTOR KELAS F… kah kaha kah..

kah kah kah… TAK KAN ANAK MUDA NAK MINTA PROJEK REMBAT TANAH TUDM…kah kah kah…

kah kah kah... OOOO..BETUL LAAA...ANAK MUDA... NAK CARI INJIN KAPAL TERBANG... kah kah kah

nota:

ini cadangan dari untuk menarik anak muda:

1- jadikan ibrahim ali datuk seri – biar muka dia berseri
2- tangkap mat nor yacob bukan kerana rasuah tapi kerana tak guna bahasa melayu masa cakap dengan kaum keluarga
3- turunkan kilo bik mama kerana bingakai dan jamban terlalu besar susah pemberita tv nak buat closeup shot kah kah kah


10 ulasan:

safhamas berkata...

"Kerajaan akan menganjurkan program yang sesuai dengan selera golongan muda masa kini bagi memastikan sokongan mereka tetap memihak kepada BN, kata pengerusinya, Najib Razak hari ini.
Katanya, program berkenaan telahpun digariskan di bawah Rancangan Malaysia Kesepuluh (RMK10) yang dibentangkannya kelmarin."

so maknanya guna duit rakyat utk program bodoh ni? Hah! PDRM dan SPeRM tunggu apa lagi? Terang-terang menyalahguna wang kerajaan utk kepentingan BeEnd/UPCO! ADA BRANI KA?

Tanpa Nama berkata...

Ngantuk.zzzzzzzzzzz

Betul-lah..........


Dah lama ibubapa kita jadi hamba-hamba kepada Apno-BN, sekurang-kurang 52 yrs..........apa mereka boleh dapat ?!
Satu(1) Jamban aje !!!!!!
Kah.............Kah...........kah...

Pemuda-pemudi,kamu suka jadi hamba-hamba lagi ke ?

Tuan ?!
Hamba ?!
Ciss........
Niamah..............!


“A slave is one who waits for someone to come and free him.”
Ezra Pound quotes (American Editor, Poet, Translator and Critic, 1885-1972)

Tanpa Nama berkata...

1.tangkap mat nor yacob kerana tak tahu bahasa melayu..
2. turunkan kilo bik mama kerana jamban terlalu besar... macam penguin

kah kah kah.... betul tu....

AzamDin berkata...

ahahahaha kontraktor kelas F...

tapi jngn main2...BN pandai agih duit kat budak2 ape...tapi ada yg tak dapat berpuak...ahahahahaha

senduk selagi ada berkata...

kah kah kah...mak bapak aku yang tak sekolah tinggi pun tau umno ni tak guna inikan anak muda lagi la tau umno ni macam gampang...

YES...PDRM dan SPRM betul kata anon tu...apa mau tunggu lagi

Lang berkata...

anak muda yg mana tu?... anak muda tua bangke ke?... nak buat program konsert ke? parti buih ke?.. tu mmg ramai nak muda suke... rempit-rempitan, sengol-buntingan... lagi anak muda suka... buat la program tu ya najibor...

Tanpa Nama berkata...

RMK guna duit negara.. bkn duit BN.. tu dah kira salah guna duit rakyat utk kepentingan politik! kalau ye pn nk buat, program atas nama parti la & guna duit parti.. tolong paham betul2, 'kerajaan malaysia' & 'parti pemerintah' adalah 2 benda yg berbeza.. tp ramai org m'sia x paham.. sebab tu la gerombolan boleh memerintah smpai hari ni!

Arr berkata...

Gerombolan bukan peduli bajet dari mana mereka senduk. Yang penting projek mesti masuk. Kantung sentiasa penuh.Depa bukan peduli apa nak jadi pada anak muda pun. Depa cuma mau pesong anak muda supaya tak sokong PR itu je. Lepas tu pegi mampuslah lu anak muda.
Paling penting pada gerombolan duit dan burit. Sendiri mau fikir la bang.

paloibinmulau berkata...

haramjadah mana yg propose program tarik anak muda mendekati bn dlm RM10? apa kena mengena RM10 dgn bn? RM10 adalah program ekonomi utk membangunkan negara. apahal program parti politik dimasukkan dlm rm10? patut le derih jala cakap 2019 malaya bankrap.

Tanpa Nama berkata...

bole jalan la nk join umngok tu,org muda mahu kn kebebasan,ketelusan dan pemimpin yg bijak,,cm najis xlaku dah...bangang brtompok2.kah kah kah