Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Julai 2011

TOLONG BANTU NIK AZIZ




MULUT MAKAN FREE




NIK AZIZ SOKONG SISTEM BIOMETRIK
- berita hairan

PAS sedia dengar taklimat, penjelasan daripada Suruhanjaya Pilihan Raya

Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat, menyokong sistem biometrik yang akan digunakan pada pilihan raya umum akan datang jika terbukti tiada penyelewengan dalam pelaksanaannya.

Sehubungan itu, Nik Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan berkata, PAS bersedia untuk mendengar taklimat dan penjelasan daripada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berhubung sistem biometrik itu.

“Apa juga sistem sekali pun yang membawa kebersihan kita sokong... yang tidak membawa kebersihan mesti ditentang, yang boleh meragukan juga mesti ditentang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...SILA BANTU NIK AZIZ UNTUK FAHAM.... kah kah kah..

kah kah kah...TOK GIRU NI ORANG JUJUR DAN LURUS... kah kah kah..

kah kah kah...DULU BRAHENG ALI MAKAN DIA.... kah kah kah..

kah kah kah...INI NANTI MAT MONGOL AKAN TELAN DIA.... kah kah kah..

woit...GEROMBOLAN INI TAK BOLEH PERCAYA... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU DAHA MATI PUN AKAN BANGUN MENGUNDI JADI HANTU... kah kah kah


NOTA:
lihat dan fahami klip ini
bukti bahawa biometrik ini
hanya projek tipu untuk
kroni gerombolan
kah kah klah




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
kah kah kah


16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nik aziz. u r cool dude in town. dont do like this broo. kahkah.

Tanpa Nama berkata...

Betul ke kenyataan tu keluar dari mulut TGNA? Kan kita semua dah tahu yang segala berita dari paper dalam Malangsia ni tak boleh di percayai

FileHippo berkata...

Tuan TT, sila pamerkan mesej ini di depan posting yang baru.

Projek 'pemutihan' yang dilakukan oleh imigresen untuk warga asing adalah menipu semata2.

Kenapa sekarang baru pihak imigresen beria-ria sangat nak buat projek 'pemutihan' dengan menggunakan kaedah biometrik?

Penggunaan biometrik untuk warga asing adalah untuk mengambil data-data tersebut dan dipindahkan ke dalam data-data spr.

Data-data warga asing yang sudah ada dalam data spr akan digunakan oleh pihak ketiga (pihak lain) untuk mengundi.

Untok pengetahuan semua, undi pos di setiap DUN dan parlimen telah bertambah berkali ganda untok memenangkan gerombolan.

Selagi undi pos ada, pakatan tidak akan menang majoriti untok menguasai negara ini.

Undi pos harus dihapuskan.

Kad pengenalan/ic/mykad telah diberikan kepada beribu2 warga asing di negara ini supaya mereka dapat mengundi pada pilihan raya hujung tahun ini.

Ya, pilihan raya umum hujung tahun ini november 2011.

Dari sumber dalaman spr, kaedah biometrik akan gunakan tidak lama lagi.

Semua tuntutan Bersih tidak akan dilayan...


www.filehippo.com

Tanpa Nama berkata...

Sila baca berita hairan secara terbalik.
Klau dilaporkan sokong erti sebenarnya tidak sokong.
Kalau dilaporkan tidak sokong, ertinya sokong..

kah..kah..kah...

C++ berkata...

Bhai TT,

Teknik paling senang skali adalah gunakan selotep..... hahaha... gua dah biasa buat benda nih.... hahaha

Tanpa Nama berkata...

C++

Lawak betollar lu ni...main-main ekk

bencimangkuk berkata...

Aku pembaca setia TT sejak mula sampai bila-bila. Tapi terperasan satu hal ...


TT sentiasa betul dan benar. Orang lain dalam dunia ni semuanya mangkuk.

Nik Aziz mangkuk. DSAI pun kadang2 mangkuk. Hadi Awang lagi la mangkuk. Sekelian pemimpin PR yang itu dan yang ini asyik mangkuk dan mangkuk je. Begitulah sabda TT.

Berita Hairan, Utusan Meloya, TIEWNAMA semuanya pandi mangkuk. Tapi TT percaya la pulak.

fenin fenin. Jangan la TT pun jadi mangkuk juga.

mustakim berkata...

Biometrik=pekrja asing= spr = manipulasi undi
Semua hujah berdasarkan andaian semata2, takde otg blh bagi fakta secara jelas dan teknikal ka? kalu idak mcmana nak buktikan ada penyelewengan?

Tanpa Nama berkata...

rilek la...
tgna mmg cool...
cakap ulamak cool mmg la mcm ayat tgna tu (penting: ayat tgna sendiri, yg dlm quotation marks tu, BUKAN rumusan/ terjemahan dek gelita hairan tu!)

ayat ulamak cool mesti/sentiasa beralas:
“Apa juga sistem sekali pun yang membawa kebersihan kita sokong... yang tidak membawa kebersihan mesti ditentang, yang boleh meragukan juga mesti ditentang."

ulamak cool tak menghamburmelompat;
ulamak cool akan cool bagi peluang kau nak bebel apa2 dulu,
lepas tu baru ulamak cool hujah satupersatu...

kalau sampah yg kau cuba sumbat kat orgramai, masa tu baru kau tau betapa hebatnya ilmu Allah mematah2kan kebodohan kau yg kunun terlalu pandai hingga membelakangkan Tuhan kau sendiri kerana menggunakan ilmu yg Tuhan pinjamkan pada kau utk berbuat zalim atas bumi Tuhan!

jangan kau ambik sebagai betul apa rumusan (baca: kelentong aka spin) yg cuba disuap penzalim mcm gelita hairan ni:
Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat, menyokong sistem biometrik yang akan digunakan pada pilihan raya umum akan datang jika terbukti tiada penyelewengan dalam pelaksanaannya.

cara pengelentong spin: dia bagi penekanan pada frasa pertama - menyokong sistem biometrik - sambil mencairkan frasa penting (walaupun tetap jugak siarkan - takut gak!) - jika terbukti tiada penyelewengan...

bak kata aku tadi, ulamak cool sentiasa bagi peluang kau nak hujah, malahan itu sebenarnya bimbingan Allah, kerana jika kau tak bukak mulut, aku pun takde apa yg khusus yg nak dipatah2kan...
tapi sekali kau bukak mulutbusuk kau tu, dengan mudah satu kampung boleh nampak gigirongak kau!

maka dgn sebab itu lah jugak, ulamak cool beri ruang:
Sehubungan itu, Nik Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan berkata, PAS bersedia untuk mendengar taklimat dan penjelasan daripada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berhubung sistem biometrik itu.

simple....
no need to argue among ourselves...
now we just wait...

cuma bak kata tt:
sementara tu, the right type of people will have to go advise tgna how the system really works and how the same system can really NOT work in favor of parties trying to oppose the cruel, abusive & manipulative govt/ persons in power..

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Nam ron berkata...

Saya minta TT perjelaskan apa sebenarnya istilah mangkok ni?..bagi saya tak ada apa salah jadi mangkok, sama juga mcm pinggan sudu garpu dll..jadi salah tang mana? kalau TGNA ni mangkok, saya pun nak jadi mangkok jugaklah! boleh ke?

MyRaisya berkata...

Salam semua...

TGNA tu nganjing kat depa je tu... kenyataan tu benar.. kalo biometrik tu betul-betul telus, mmag boleh diterima pakai tapi memandangkan kita semua sudah tahu yang mereka ni penipu gedek dan sistem biometrik tu merupakan senjata akhir untuk gerombolan menang...

gerombolan mesti terpukul dengan kenyataan tu lagi-lagi kenyataan tu dari TGNA tu yang dari awal dan terangan tolak kerajaan perpaduan...

Takbir!!!

Tanpa Nama berkata...

gua suka bencimangkuk punya komen...kah..kah..kah

tt hati2...kalau terlalu byk mengutuk, nanti tt pulak jadi mangkuk

Tanpa Nama berkata...

Berdasarkan 51% undi 2008 menyokong PR dan 49% undi menyokong BN, dalam keadaan begini pun, BN masih boleh menguasai 140 drpd 222 kerusi Dewan Rakyat (Parlimen) dan 361 drpd 576 kerusi Dewan Negeri.

Kerusi Parlimen
PR = 51% = 82
BN = 49% = 140

Kerusi Dewan Negeri
PR = 51% = 215
BN = 49% = 361

Anda congak sendiri analisis sebegini akan kekuatan SPR dan Barua2 penjawat awam PRO-BN. Dengan 49% kekuatan undi, BN masih berupaya menguasai Putrajaya dengan 140 kerusi? Kalau nak diikutkan logik akal bodoh bangang gua la kan, sepatutnya kerusi BN = 111 dan kerusi PR = 111 (Mustahil kan?)

Sedarlah wahai penyokong/penghasut/ hooligans/bollocks PR, harapan kita pada PRU13 ini, jikapun sokongan BN merosot sehingga 35% pun, BN dipercayai akan tetap mampu memegang majoriti mudah 112 kerusi Dewan Parlimen. Dengan pertambahan pelik pengundi2 asing PATI dan undi2 POS serta undi2 zombie, dijangka sokongan untuk BN akan kekal bertahan di tahap 42%, yang mana congakan ini membolehkan BN masih menguasai lebih 125 kerusi parlimen.

Dijangka dengan penurunan sehingga 36% undi kepada BN dan 64% undi kepada PR, barulah BN akan tumbang! Itupun tumbang dengan begitu tipis sekali, mungkin hanya dibezakan dengan 1-3 kerusi sahaja. BN = 110 dan PR = 112. Perlu diingat, sebelum PRU dimulakan, BN telahpun mempunyai 9% undi di dalam tangan (undi hantu, undi POS, undi anak bini polis, tentera dan pegawai2 kerajaan dan mamat2 CEO / orang2 berpengaruh dalam tabligh [kenapa, tak percaya?]). Ini bermakna, setiap kali PRU, BN hanya memerlukan 30% sahaja undi untuk menang majoriti mudah dengan 112 kerusi.

Hah, apa nganga-nganga? Masuk tandas, bukak seluar dan pachucheng la.. apa lagi? Sampai mampos dan kiamat berulanag2 kali pun... PR atau pembangkang baru (jika ada kemudian hari) tak akan menang PRU di Malaysia.

Jika pilihanraya boleh mengubah apa2.. sudah tentu ianya diharamkan! Jelas slogan TT ini dapat dibuktikan dengan ilmu hisab ultra-dungu ini.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150248633591724&set=a.10150247037481724.329517.538911723&type=1&pid=7678892&id=538911723

http://www.facebook.com/photo.php?pid=7656876&id=538911723

PS: Jangan lupa matematika ini yer..

Bang Aji berkata...

Apa ra bro.... Takkan terima bulat-bulat citer dari paper gerombolan kot.... Nak bantai pun rikki la dulu....

Bang Aji berkata...

Apa ra bro..... Takkan terima bulat-bulat berita dari paper gerombolan kot.... Nak bantai pun rikki la dulu....

Tanpa Nama berkata...

Cmne?
TGNA da kluar statement dia
ko main sedap mulut je hembus
dok baca berita hairan buat po
otak ada,pakai la
komen ko,ko xnak tapis
komen org lain ko nk tapis