Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Julai 2011

INI MENJAGA HARTA RAKYAT




DENGAR! DENGAR !



nota:
sila dengar ceramah
lebai ini
kah kah kah










INI BINCAT SIAPA TERSEMBOL?





MAT MONGOL BUAT LAWAK










KERAJAAN LINDUNGI HARTA RAKYAT
-berita hairan

Perhimpunan haram menunjukkan tindakan jejas keselamatan ditolak: Najib

KUALA LUMPUR: Adalah menjadi tanggungjawab kerajaan bagi melindungi kepentingan dan harta benda masyarakat umum, kata Najib Razak semalam.

Katanya, perhimpunan haram di ibu negara baru-baru ini menunjukkan rakyat menolak sebarang tindakan yang boleh menjejaskan keselamatan negara.

“Insiden terbaru di Kuala Lumpur baru-baru ini membuka kita dengan ujian penting. “Keputusan kita sebagai kerajaan adalah untuk melindungi kepentingan dan harta benda masyarakat umum yang bergantung mata pencarian mereka di Kuala Lumpur,” katanya

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

nota:
kalau gambar gambar ini
cara kerajaan jaga harta rakyat
ya ampoooon !!!
macam mana agaknya kalau
kerjaaan tak jaga harta rakyatr

semasa jaga ini pun
beratus mati kena tembak

kalau tak jaga harta rakyat
mungkin beribu yang mati
kena tembak
kah kah kah


nota:

ini menjaga harta rakyat?

tanah rakyat di rampas
kerpan
tasik utara
plentong
berembang
kg. baru
chu badak
banda dalam

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah'
















6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

JALANRAYA yang menjaga HARTA RAKYAT
JALANRAYA yang menjaga HARTA RAKYAT
JALANRAYA yang menjaga HARTA RAKYAT

Are you ready !!??
Get
Set
and Go !

JALANRAYA again

James Iha berkata...

Aku teringatkan sayup2 tangisan anak2 kecil di memali dulu...mcm cerita bukit kepong versi jins shamsudin.

cicit ngah layor berkata...

Empok benor bunyi siNajib ni bercakap.Prihatin dan sayang benor dier pader ghakyat.Takut benor harte ghakyat ni luak,malah ndak ditambah lagi.

wooii ngokngek......tulong bagitau teman.....tangan saper yg yg menjahanamkan 4 kg Melayu ditempat teman? Keghojer tangan saper yg meghanapkan Kg.Bakap,Kg Matang Kulin,Kg Kebun Tuber,Kg Batu Empat dan Sek Keb Bakap sekali.Tanah tapak sekolah tu tanah saper? Macam maner tanah tapak sekolah bulih jadi lombong? Saper yg meluluskannyer? Bukan ker ini keghojer org2 ngokngek komer? Saper Dato'Chong Kok Lim dgn komer? Saper Loh Kim Poh dgn komer? Saper Dato' Yom Ahmad dgn komer.Demer semuer tu tokeh lombong yg jadi kayer dr hasil bawah bumi kg kepunyaan Melayu.Di pejabat demer ader satu pejabat khas....Bangku kunin,tikor kunin,dindin kunin.Saper yg duduk ataih bangku tu.TST udah ler..

Satu lagi kumpulan yg teman ndak tau aper pulak hubungan dgn parti komer.......saper Alang Petah,saper Mansor,saper Ndit dan saper Jali?

kahkahkah.....semuernyer org kuat kampong dan ketuer kampong.Kalau begitu kedudukannyer......sah demer org ngokngek...org komer.Org mcm komer ndak dihaghap jager ghakyat?....sughuh tempoyak jadi deghoyan balik,baghu bulih percayer.kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

Jaga harta benda "Rakyat BN" Alias Kroni2@Tauke2

Mat Luku berkata...

kepala bana lah mat mongol ni..jaga harta rakyat konon...pegi balik rumah jaga suami lagi baiklah mat mongol oii...

Tanpa Nama berkata...

menitis air mata aku tgk gambar Kg Baru Plentong Tengah tempat aku membesar. Khaled Norden dgn konco2 UMNO tak guna bukan setakat halau kitorang, duit pampasan pun dia sebat, baikkan orang UMNO menjaga harta rakyat?

"Man, menyesal aku jadi pengundi hantu dulu kat Kelantan, ini yang UMNO balas" kata Pak Abu kepada bapak aku selepas rumah kami dirobohkan