Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Julai 2011

SIAPA ENTOT ALTANTUYA DAHULU - RAZAK ATAU NAJIB



SATU MALAYSIA



nota:
persoalan timbul
siapa entot altantuya dahulu
najib
atau
razak baginda

mengikut bala
razak baginda dapat entot
sesudah altantuya dipakai oleh najib

betul kah ini?

karpal singh diparlimen telah bertanya
kenapa tubuh badan altantuya diledakkan
apakah altantuya ketika dibunuh sedang mengandung?

kalau mengandung
memgandung anak siapa?
anak razak
atau cucu razak
kah kah kah


MENS REA TGH: NAZRI DIMINTA RUJUK KES ALTANTUYA – harakah daily

Penasihat DAP Lim Kit Siang meminta Nazri Aziz agar merujuk dimana 'mens ria' (motif) pembunuhan Altantuya Shaariibuu sebelum mempertikaikan 'mens rea' pembunuhan Teoh Beng Hock (TBH).

Kit Siang menjawab dakwaan Nazri kononnya beliau gagal membukti motif pembunuhan TBH kerana gagal menyebut motif pembunuhan itu apabila mendakwa 'menyebabkan terbunuh' sama saja dengan 'membunuh'.

Nazri baru-baru ini mempertikaikan kenyataan Kit Siang dengan mendakwa dakwaan Kit Siang terlalu remote dan tidak boleh dipegang.

“Tengok apa yang Lim Kit Siang kata – paksa bunuh diri sama juga dengan membunuh… mana dia belajar undang-undang ini, ia terlalu remote,” selar Nazri. “Untuk membukti pembunuhan, ia mesti mempunyai mens rea (motif) dan actus reas (tindakan)… dalam kes Teoh, di mana mens rea?” soal beliau.

Lim berkata, perkataan 'mens rea' menyebabkan beliau teringat kes pembunuhan Altantuya di mana dua pegawai Unit Kawalan Keselamatan Pejabat Perdana Menteri, Azilah Hadri dan Korporal Sirul Azhar Umar telah didapati bersalah menggunakan bom C4 untuk membunuh model Mongolia tersebut pada bulan Oktober 2006 dan dikenakan hukuman gantung sampai mati.

“Rakyat Malaysia yang berfikir masih bertanya apa motif pembunuhan Altantuya oleh Azilah dan Sirul...ia membangkitkan banyak persoalan khasnya siapa sebenarnya dalang dalam pembunuhan tersebut dan mengapa dalang tersebut masih bebas?” bidas beliau.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..PADAN MUKA… kah kah kah..

woit…JAWABLAH… APA MOTIF AZILAH DAN SIRUL BUNUH ALTANTUYA…. kah kah kah…

kah kah kah…. APAKAH MEREKA MEMBUNUH KERANA MAKAN UPAH?.... kah kah kah..

kah kah kah…SIAPA YANG UPAH SIRUL DAN AZILAH?.... kah kah kah..

nota:
kes altantuya ini tidak akan tamat
sehingga pembunuhnya yang sebenar
dibawa ke hadapan pengadilan

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

im not a fan of najib,
but i think the way u use national flag is not right..

Tanpa Nama berkata...

aku nak jawab soalan.. mula-mula razak entot!! masa nak kenen projek kapiselam, razak offer altantuya pada anak razak!!

lepas anak razak dah muak.. dia kasi balik kat razak.

anak altantuya tu separuh anak razak dan separuh cucu razak!!..

hehehe memang dah nazak!!

lipan bara berkata...

... hmmm baru tau rupanya diorang memang kamcing betul eik ... semua diorang berkongsi rupanya,anak syarikat kerjasama ke ni ... ? tapi bayi tu tak pernah bersalah ... dan teman sekali kali tak kan nak menyalahkan bayi tersebut , tapi teman akan menyalahkan sape yang terlibat dalam 'projek usaha sama ni' dan sape sape yang terlibat membunuh bayi ni ... tapi yea le kan ... memang perangai orang umngok dah sejak azalinya memang dah tak semiak lagi hampeh ., ada pembunuh speaker (kes datuk taha dulu), perogol amah dan anaknya entot entot lari , perogol budak sekolah, pembawa lari duit keluar negara temasuk kahwin lari (tapi)tak mengaku ... senarai pembunuh ni mungkin akan jadi lebih panjang termasuk mereka yang membunuh orang yang sedang disoal siasat ... korang merasa korang amat berkuasa sekarang ni ? tengok macam mana ALLAH menghancurkan kerajaan firaun, namrud, mustapha kamal ataturk, lenin, marcos, soeharto, ben ali, hosni mubarak dan lain-lain yang satu spesis ngan korang ... tunggu ... masa korang akan tiba ... dan kalau korang dah mampos dulu allah akan tunjukkan pula macam mana anak cucu korang akan menerima pembalasan ... bagi pihak aku ... aku akan tuntut pada ALLAH nanti tentang kezaliman yang korang lakukan kepada orang awam (tak kira samada aku kenal atau tidak ngan diorang) aku pasti akan tuntut dan korang pasti akan didakwa ...

DatoPidi berkata...

Bro,
org kalu dah biasa makan taik, kalu tak dpt makan, dapat cium bau pung jadi la.

sediri ingat la. kes budak hitam dulu. aku rasa mat monggol dula la, pasai dia memey suka yg "slim melim" tapi tak tau la tangkal apa yg dia pakai sampai dapat bini musibat yg mcm anak badak.

wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

Apasal lu tukar logo 1 M'sia kepada kepala bana kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Sudah berdekad LKS berhujah, berucap, bercakap... kali ini, "mana mens rea azilah dan sirul?" adalah satu luahan yang paling ngam, paling cun dibuatnya sehingga saya redha jika dia hendak bersara sekarang.

Kah..kah..kah.. kita tunggu jawapan Nazri. eeeeee geram!!

JAKA berkata...

najiiiibbb .... jangan pandang belakang.....ada lembaga pompuan la....tp pandang depan ade badak betina pulak....nasib la kau najib.....itu lah kalau jantan ber'tuhan'kan anu

Tanpa Nama berkata...

snap!
sekali petik jari je,
patah terus hujah budak sama sekolah dgn kau tu tt!

mana mens rea sprm bunuh tbh?
mana mens rea azilah bunuh tun tuya??

kahkahkahkah
terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

jom ramai2 kita patah2kan depa!
lepastu humban jauh2 dari putrajaya!
jom ubahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAHA.. Aku suka lambang satu malaysia tu.. best dan terbaikkkk