Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 November 2011

MACAM MACAM PUNYA HAJI





INI HAJI DARI DUBAI









NOTA:
kita tahu ada haji kecil
ini nama diberi oleh orang melayu
untuk umrah

ada haji sangkut
ada haji main dam
ada haji bakuteh
ada haji malboro

kini ada satu lagi haji
ini juga nama yang diberi oleh orang melayu

haji ini ialah haji transit
atau haji dubai
balik dari mekah boleh transit di dubai
untuk bershopping
hukum haji transit ini ialah:
untuk yang kaya: wajib
untuk yang tak berapa kaya: wajib
untuk yang nak jadi calon: wajib
untuk yang tak kaya: wajib berangan-angan
untuk yang tak pergi haji: wajib buat cerita kah kah kah

haji transit atau haji dubai ini
akan lebih afdal kalau ada laporan
dalam utisan meloya atau rtm


DARI FACEBOOK RONASINA:

wukuf di shopping complex, saie di dalamnya dan melontar duit di kedai beg, kasut dan jewel.


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Klakarlah Bro

melayu berkata...

Abang Isham kepala aji..kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

1.tentang agama!kau jangan sentuhlka bhaii!nampak sangat kau amat jahil dalam agama!
2.contoh satu:entry tentang krismas dulu!
3.contoh dua:cerita tentang lembu korban!
4.contoh tiga:kau makan benda HARAM kat stesyen keretapi kluang!
5.contoh empat:masa berpuasa!kau ke bali!
6.umur kau dah senja bhaii!!eloklah kau perbaiki diri sendiri dulu!kau pergilah kesurau atau masjid bhaii!!kau mula dari A dulu dalam bab-bab agama!
7.siannn kat kau bhaiii!!nampak ceria dalam politik!tapi gelap gelita dalam bab-bab agama!disana nanti tak ditanya tentang politik bhaiii!!umur pun dah masuk umur bonus bhai!!
8.gena!kau dah pergi haji ke bhaiii!!takut dok kata kat orang!kau sendiri tak pernah jejak ke mekah pun!

Stupid University berkata...

Tok dan Mak Aji Birkin dah nak balik daa! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Jaga-jaga semua! Kah! Kah! Kah! o

Tanpa Nama berkata...

Buat mangkuk 158 ptg,

woi melayu bangang. Urusan masuk syurga tu urusan tuhan. Hang ingat kalu semayang siang malam, tak minum arak, doa dan zikir panjang berjela, pergi haji 13 kali umrah setahun 4 kali tapi menipu, memfitnah kelepet duit rakyat kasi letup orang boleh masuk syurga ke?
Aku rasa lim guan eng yg makan babi dan minum arak tu lagi mulia la dr hang, cuma dia tak dapat hidayah je.
Bodoh punya melayu 158 ptg. Nasib baik penyakit bodoh nie tak boleh berjangkit.
Hang kalu nak jadi saifool pung agak2x. Pi urut lu punya lan chow kasi panjang lepas tu sontot pungkuq sendiri.

Tanpa Nama berkata...

"wukuf di shopping complex, saie di dalamnya dan melontar duit di kedai beg, kasut dan jewel."

Mahzab baru versi "islamhindari" dari imam besaq alpekani al ustaz altantuyahi almonggoli.

Wakakakakakakakakakakakakakakakakalalalakaka

Tanpa Nama berkata...

pandai ko buat temberang...haji dubai lak..ni bodoh ke bangang? Rupanya lebih bangang dari Rosmah!!

HafizzudinPendang.com berkata...

lagi cerita tentang lembu...x habis habis

Projek lembu: PM, menteri berbohong - dakwa PKR
http://www.anakkedah.com/2011/11/projek-lembu-pm-menteri-berbohong-dakwa.html

Tanpa Nama berkata...

Buat mangkuk 1:58ptg

hang ni jurucakap 'Allah' ke ?? Chi Bhai betul !!

bodohlah punya manusia....yang akan masuk ke neraka tu adalah mangkuk 1:58 !!