Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 November 2011

BERITA BARU MASUK




MEMBALING BATU KELUAR SUARA




ROSMAH DAN NAJIB PULANG LEBIH AWAL

Ajensi Berita: Makkah 8 March – Najib Razak kelihatan membaling batui di Jamrah. Batu batu yang baling oleh Rosmah dan Naib melantun keluar. Ini menjadikan suasana sadikit kelam kabut tetapi terkawal.

Tetiba keluar satu suara’ ... lu siapa mau baling sma gua.. lu pun sama macam gua gua... lu pikir laaa sendiri...pasai apa baling baling batu...’

Bila mendengar suara ini Rosmah dan Najib terus beredar. Mereak dengan segera mengambil pesawat udara berangkat ke Dubai.

Berita ini dapat menenangkan orang ramai yang pada
pagi ini tertanya-tanya kenapa Rosmah dan Najib pulang awal. Malah
Mufti Perlis turut juga merasa hairan kerana
Rosmah dan Najib pulang lebih awal sebelum ibadah haji selesai.

Terbukti tidak tepat laporan blok dan laman
yang mengatakan Najib pulang awal kerana
Muhyiddin sedang merancang untuk mengambil kerusi Najib. ( AJENSI)

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HAJI MAGGI LA TU.. CEPAT DIMASAK..

Tanpa Nama berkata...

apa punya hati perut busuk punya DPM Hj Mooooyideeeen - sampai Haji Najib bersama Hajjh Rosmah pun tak senang nak mengerjakan ibadah haji - kalau nak coup-detat sangat pun sabar lah sat - tunggulah Hj PM & Hjh PMwanita sampai balik ke Msia dulu - tak sabar2 dah ke???? yg dok tunggu nak ambik aleh tu pun PENYANGAK dua kali lima gak - tengok muka pun dah tau dahhhh!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Najib & Rosmah pulang awal, kerana :

1. bik mama nak pergi shopping di Dubai.
2. Muhyiddin nak rampas kuasa.
3. Najib nak minum susu lembu shahrizat sebelum lembu-lembu shahrizat dirampas rakyat jelata !!
4. Shahrizat minta Najib balik ke KL segera buat 'statement' tipu rakyat sebelum program membawa lembu-lembu ke rumah shahrizat oleh pemimpin2 hindraf.
5. ada tayangan video premier baru Anwar, terbitan datuk T.
6.Cincin besar bik mama hilang !!
7.Rosmah terima khabar angin bahwa Madey nak rampas kuasa.
8.Ibrahim Ali nak masuk MIC sekiranya tidak dilantik jadi senator oleh Najib (dengan segera).
9. Najib & Rosmah mengalami mimipi-mimpi negri selama beberapa hari berterusan di Mekah.
10. Girlfriends Najib berada di KL.

Tanpa Nama berkata...

Kalau pun marah sangat kpd mereka, jangan keterlaluan. Sama sama mohon kita diberi hidayah.

Tanpa Nama berkata...

haji? org pi buat ibadah haji kena tinggalkan urusan dunia, nie sibuk gak pentadbiran. dah la pegi haji naik kapalterbang rasmi. babi betul perangai. salah ke naik kapalterbang mas sama2 dgn jemaah yg lain? pundek lu la haji najib dan hajjah rosmah.