Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 November 2011

KENAPA INI TAK BERLAKU DALAM NEGARA KAPIR?





MARI KITA SAMA SAMA TEKA





LAGI MAYAT BAYI DITEMUI DI TEMPAT BUANG SAMPAH - mstar

KUALA LUMPUR|: Mayat seorang bayi lelaki yang dipercayai baru dilahirkan dan cukup sifat, ditemui di kawasan pembuangan sampah di Jalan 4/6 Pandan Perdana, di sini, Isnin.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin berkata bayi itu ditemui sekumpulan pekerja sebuah syarikat memungut sampah pada kira-kira 5.30petang.

"Mayat bayi ditemui dalam keadaan berbungkus dengan baju wanita dan tualabiru muda," katanya kepada Bernama melalui sistem pesanan ringkas.

Beliau berkata mayat bayi malang itu dihantar ke Hospital Ampang untuk bedahsiasat.

"Temu bual dengan penduduk setempat setakat ini tidak memberi sebarang maklumat lanjut. Bagaimanapun kita sedang mengesan individu yang bertanggungjawab," katanya.-




NOTA:
mari kita teka
bayi ini ibu dan ayahnya bangsa apa?

mari kita teka
bayi ini ibu dan ayahnya agama apa?

mari kita tanya
kenapa di negara kapir yang rakyatnya makan babi
kenapa di negara kapir yang pemimpinya minum arak
kenapa di negara kapir yang ramai tak beragama
tidak pernah terjadi bayi mati dibuang?

kenapa buang bayi berlaku di negara yang pemimpinnya
selalu uolamng alik ke saudi arabia

kenapa buang bayi berlaku di negara yang pemimpinnya
tak sudah sudah bercakap hal dosa dan pahala

kenapa buang bayi berlaku di negara yang mengakui tamadun dan agamanya
lengkap dan tepat dari agama lan

kenapa dalam negara yang hari hari sibuk dengan ceramah moral
ada bayi mati dibuang ditempat buang sampah

kenapa dalam negara yang sibuk dengan kes jubur dan berjubur
ada bayi mati dibuang ditempat buang sampah

sila fikirkan


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yg kutuk bangsa dia sendiri-
Yg rembat harta dan memunahkan harapannya-
Yg tdk mentahtakan agamanya- bukan org lain melainkan si pendatang tu jugak berwajah melayu. Melayu ori?
Melayu ori: ialah pak juak yg dah bongsai dek kesetiaan yg membuta tuli ketika isterinya mencangkung di kedai pajak gadai ah kow bakal jadi cukong peliharaan tuannya…
.
Tetiba enter the eeeee tumpang sekaki. Dia tau sapa uncle sam melayu ini. Suatu ketika dia cuba gak patahkan siongnya tapi…buang masa je melayan si bonama yg dah kaput…. maka berantakan la antara mereka one for you one for me and one for my kroni…hadiahnya selori lumbu. Yg ghaib tu jgn kacau la…
Tak payah bilang la sapa-sapa mereka ini tapi semuanya bersiong belaka tapi bilang berapa ramai melayu sbg majoriti dah kena nasi kankang kah kah kah.

Hari ini yg melalak siciput melayu yg terasa malu dipanggil melayu terrmasuk sikatak perkosa-- sbb melayu ori sudah jadi pecaci paria bermula dari parameswara a/l mahadevan…maka tt bro, atas nama paria inilah meraka sanggup buang anak patung kah kah kah

yb berkata...

Kerana bongkak diulit kuasa
Kerana angkuh digilap ketuanan
timbul wajib untuk aniaya.

Kerana aniaya petanda kuasa
Kerana kuasa halalkan mati
timbul wajib untuk bunuh.

Yang mati sudah mati
Yang hidup umpama mati
Yang berkuasa terus hidup
Yang berkuasa terus matikan.

Tanpa Nama berkata...

Dah fkir dah... kat negara kita ni berapa orang sangant yang bercakap tengtang dosa dan pahala, tengtang syurga dan neraka dan berapa ramai pula orang yang mendengar?.... klu ada org cerita pasal dosa & pahal yg kutuk lebih ramai dari yg dengar... memang bangsa yg dah tak sedar diri... waAllahu a'lam.

Tanpa Nama berkata...

Dah fikir dah.... berapa ramai sangat lah org di negara kita ni yang bercakap pasal dosa & pahala, syurga dan neraka... dan berapa ramai pula yang dengar?.... klu ada yg bercakap pasal dosa & pahala... ramai yg kutuk, sedikit sangat yg ambik pot...bagai mana hati nak celik...

Tanpa Nama berkata...

kerana takut dengan status anak haram.
lepas tu kau salahkan perempuan biar sampai mati meroyan,
sepatutnya diorg kena promote hubungan gay di malaysia ni.boleh kurangkan statistik buang anak.ataupun pakai cawat besi.

Tanpa Nama berkata...

Thursday, March 3, 2011
Bala keatas rakyat disebabkan Pemimpin
Dizaman Nabi SAW, Seorang bangsawan yahudi disabitkan kesalahan zina hanya dibayar denda tapi orang biasa dihukum dengan berat. Nabi SAW ' Bersabda" Umat dahulu binasa kerana hukuman golongan bangsawan lebih ringan dari orang biasa."
Dizaman Nabi SAW, Seorang bangsawan yahudi disabitkan kesalahan mencuri hanya dibayar denda je tapi orang biasa dihukum dengan berat. Nabi SAW ' Bersabda" Umat dahulu binasa kerana hukuman golongan bangsawan lebih ringan dari orang biasa."
Segala jenayah yang berlaku di Malaysia ini dimulakan oleh ahli politik dan kerajaan, Ahli politik dan kerajaan buat jenayah tanpa ditangkap dan bicara menyebabkan hati rakyat terbuka membuat jenayah.
Ini adalah kearah kebinasaan bangsa melayu..

Along berkata...

Apa mau pikir?? Islam s about sex...

Stupid University berkata...

Ini masalah besar nie! Mesti tanya kat lebai tunggang-tunggik yang tak lain dan tak bukan, lebai yang bernama Zul Nordin! Kah! Kah! Kah! Kah! Hutang tu bila nak dibayar? Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

tak payah susah-susah nak pikir.. jawapannya sebab memburit tu sodap!

Tanpa Nama berkata...

HIDUP SORANG KAPIR JAUH LEBIH MULIA DARI IDUP SORANG ISLAM. GUA BANGGA JADI KAPIR BUAT SELAMA-LAMANYA. GUA CABAR TT, KALAU BETUL-BETUL ADA TELOR, SIARKAN GUA PUNYA KOMEN NIE ATAU SATU ARI NANTI GUA PERSONALLY AKAN TAMPAQ TT DEPAN ORANG RAMAI. ISLAM TU AGAMA BAIK TAPI PENGANUTNYA SEMUA BERLAKON SAJA !!!