Jumaat, 3 Februari 2012

NAJIB RAZAK JANTAN TAKUBIN




MODEL BARU DARI REMBAU







LAPORAN ROSMAH BOROS CERITA LIAR : NAJIB
- mStar

PETALING JAYA: Mohd Najib Tun Razak menolak dakwaan bahawa isterinya, Rosmah Mansor membelanjakan kira-kira RM325,000 semasa membeli-belah di Sydney.

"Ia merupakan satu cerita liar yang direka dan sengaja dibesar-besarkan untuk menjejaskan persepsi rakyat tentang pemimpin mereka," kata beliau menerusi akaun twitternya pada Rabu malam.

Najib berkata demikian bagi memberi penjelasan kepada pengikut twitternya berhubung dakwaan sebuah blog bahawa Rosmah dianggarkan berbelanja di sebuah butik pakaian berlabel Carl Kapp berjumlah A$100,000 (RM323, 000).

Rosmah sebelum ini turut menafikan dakwaan beliau berbelanja bagi jumlah berkenaan di butik di Sydney, Australia.

Rosmah berkata beliau menjadi mangsa tuduhan liar yang disiarkan Sydney Morning Herald.

Kolumnis Andrew Hornery menerusi artikelnya memanggil Rosmah "wanita pertama membeli-belah' kerana didakwa membelanjakan A$100,000 di sebuah butik di Sydney.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAJIB TAKUBIN.... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB BUKAN KENA NASI LEMAK.... kah kah kah..

kah kah kah ..NAJIB BUKAN KENA BRYANI.... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB BUKAN KENA NASI KERABU... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB BUKAN KENA NASI DAGANG.... kah kah kah...

kah kah kah...NAJIB KENA NASI KANG KANG.... kah kah kah..

woit... BACA BERITA BAWAH INI..kah kah kah...

kah kah kah... INI LAPORAN BERITA DARI TOWKAY KEDAI... kah kah kah


PENULIS BLOG DEDAHKAN E- MEL BELANJAN SAKAN ROSMAH
- mkini

Wartawan fesyen Patty Huntington dalam blognya Frockwriter mendedahkan urusan e-mel untuk membuktikan kesahihan laporan yang ditulisnya mengenai isteri Najib Razak - Rosmah Mansor yang ‘berbelanja sakan’ membeli pakaian pereka eksklusif di Sydney, Australia.

Buat kali pertamanya, Huntington menulis dengan panjang lebar di blog beliau dengan dijelaskan secara terperinci tentang apa yang berlaku antara beliau dan pereka Carl Kapp serta ‘publicist’ beliau, Little Hero, sebelum berita berkenaan dipetik oleh akhbar The Sydney Morning Herald pada 21 Januari.

Huntington berkata bahawa beliau pertama kali mendapat maklumat pada 16 Januari oleh seorang kakitangan Little Hero yang bernama Holly Beer yang menghantar e-mel kepada penulis blog itu menceritakan mengenai pembelian 61 helai pakaian oleh Rosmah dari kedai Kapp.

Dalam e-mel Beer ini kepada penulis blog itu, beliau menceritakan pertemuan Kapp dengan Najib dan Rosmah di penthouse Hotel Darling Hotel. Beer mendakwa ketika itu, pakaian berkenaan dipesan untuk majlis Rosmah yang dikatakan adalah banyak.

"Pakaian perlu disiapkan pada tempoh sebulan selepas percubaan kedua. Semua pakaian perlu diubah-suai supaya berlengan panjang, dengan memastikan tidak ada bahagian pergelangan kaki atau tangan yang terdedah.

"Beberapa fesyen yang dipesannya itu termasuk skirt Emilia dan blaus berlengan panjang.

"Dia (Rosmah) juga meminta pakaian tambahan lain selain 61 helai yang telah dipesan itu. Ini adalah campuran AW12 (Autumn Winter 2012) dan SS11 (Spring Summer 2011)," tulis Beer.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA:
ingat rosmah manso
ialah pembantu pakatan rakyat

kelakuan rosmah mansor
membantu pakatan dapat undi



4 ulasan:

ENCIK Haji jib berkata...

tunggu apa lagi, saman jer la..
ini kes lagi syok dpd kes shitfull, lagi ngang daripada video datuk three stooges. kalau najib berani saman tentu utusex sold out. sesapa lambat beli utusex dpt beli berita photocopy..

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha..

Pok Jib,..sonang jo nak counter issue ni..hang tunjuk ressit belian itu ...kalu saiz dalam resit tu bukan XXL, boleh spin kate bukan baju kak mah...ha ha ha.

Tanpa Nama berkata...

haji najibabun tweet ayat gitu sebab:
haji cuma isteri pada kak mah, eh hajjah imah, bukannya pengurus kewangan & belanjawan utk hajjah, maka haji tidak tahu apa yg hajjah buat dgn duit hajjah sendiri atau berapa byk duit hajjah ada/belanja malah tak tahu mana punca duit hajjah jika ada selain dari yg haji beri.
jadi haji tak tahumenahu dan tak sedar langsung wujudnya pembelian bajubajan (hentam je wak!) 61 pasang ke 1001 pasang ke oleh hajjah, maka ayat2 yg bercerita sedemikian hanyalah khabar angin bagi haji, yakni tidak ada bukti nyata kepastiannya.
serupa lah dgn kak ijat yg cumalah isteri pada tok saleh (betul ke nama laki dia ni?) iaitu grand cip gembala lembu. projek menggembala lembu ialah projek keluarga yg cuma dibangun dan dikendalikan si-laki dan anak2 shj, tiada kenamengena dgn kak ijat yg hanya mengendali kementerian yg bertanggungjawab utk membangunkan perempuan dan keluarga.

jelas?

-average joe-
klakka-la.blogspot: BAGAIMANA MENGELENTONG 101

Pencacai Umno yang lembu berkata...

Aku amat bersetuju dengan kenyataan Najib....laporan yang diperbesar besarkan.....
Diperbesar besarkan dari yang sebenar cuma RM 322,000 kepada RM323,000.
Pelik juga, Najib tidak menafikan rosbah berbelanja, tak macam masa berita yang anak dia berbelanja di Aus tahini lepas