Isnin, 10 September 2012

YANG GANAS BERLESEN DAN YANG GANAS ADA LESEN




KEGANASAN YANG DIBERI LESEN



















SETIAUSAHA AGUNG KEADILAN MINTA UNTUK BERTEMU DENGAN KETUA POLIS NEGARA


Bas Jelajah #MerdekaRakyat Parti Keadilan Rakyat yang disertai Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pimpinan lain KEADILAN sekali lagi diserang semalam ketika siri lawatan di Jasin, Melaka.

Ini berikutan serangan ke atas bas sama di Kota Bharu minggu lepas.

Sebelum itu, taktik samseng sama telah digunakan terhadap pimpinan KEADILAN dan Pakatan Rakyat. Ini termasuk serangan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim di Sembrong Johor, kecederaan warga emas di Lembah Pantai apabila terkena batu yang dilontarkan terhadap YB Nurul Izzah Anwar dan pelbagai lagi kejadian lain.

Pun begitu, sekalipun pelbagai laporan polis dibuat, sehingga hari ini pihak polis dilihat tidak serius dalam mengambil tindakan dalam hal ini.

Datuk Seri Najib Razak, selaku Perdana Menteri terus diam membisu, seolah-olah memberikan lampu hijau untuk gejala samseng ini terus berleluasa.

Untuk menghentikan kejadian ini, Setiausaha Agung KEADILAN Dato’ Saifuddin Nasution akan menulis surat rasmi kepada Ketua Polis Di Raja Malaysia Tan Sri Ismail Omar untuk bertemu dan memastikan polis memberikan perhatian terhadap amalan yang mengancam demokrasi negara ini.

NIK NAZMI NIK AHMAD
PENGARAH KOMUNIKASI
PARTI KEADILAN RAKYAT





PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com



6 ulasan:

Hishamuddin Rais Pengecut Cabut Lari berkata...

da puak2 sial cam ko asyk nk huru-harakan negara mmg ptt pon kena belasah, kn tgkap. da ar pengecut, bodo lak tu

Amuraria berkata...

memang depa spesis lahanat ! BU !

Tanpa Nama berkata...

Ta ble blah lah muka mamat bongek rambut pacak tu! Hish geram aku!

Tanpa Nama berkata...

Yg pengecut tu ko & bapak kau! Kau & bapak kau cuma duduk t'kangkang depan tv, sdgkn org lain dipukul & diterajang menuntut keadilan. Yg korang pi simbah cat & halang bas PKR tu kenapa? Apa salah & dosa mereka pd korang & bapa korang? Yg menghuru-harakan negara ni bukan PKR tp korang, polis & bapak2 korang yg bodo & dungu spt lembu! Cuba korang biarkan org2 ni b'demo & b'himpun secara aman tanpa diganggu- pasti huru-hara tdk berlaku! Tp korang memang setan, hati korang & bapa2 korang memang busuk & membusukkan! Korang sengaja buat provok & buat sial supaya b'laku huru-hara! ...olh itu yg b'tanggungjwb dlm hal ini ialah- kau, korang & bapak2 korang!

Tanpa Nama berkata...

Hishamuddin Rais Pengecut Cabut Lari pun segera cabut lari selepas memberi komen basi:

"da puak2 sial cam ko asyk nk huru-harakan negara mmg ptt pon kena belasah, kn tgkap. da ar pengecut, bodo lak tu"

PokAmid berkata...

Inilah perjalanan politik Malaysia yang yang dihasilkan oleh ADIJAGAT DUNIA KETIGA, MAHATAIK KUTTY TU!!! mahataik ini ialah pengkhianat dan perosak negara, jahat dan telah dan akan menjahatkan orang-orang yang tidak bersamanya. Celaka MAHATAIK!!!