Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 10 September 2012

MAHFUZ TIDAK AKAN MEMINTA MAAF





GAMBAR SEBAGAI SAKSI UNTUK MAHFUZ




KOMENTAR TUKAR TIUB

yb mahfuz ini adalah sosok terbaik
untuk dijadikan tauladan
kata-kata dan ucapan jelas
kata-kata dan ungapan tidak berdolak dalik

ketika selipar dibaling dalam masjid
selipar ini betul betul melintasi disebelah mahfuz
pada ketika itu mahfuz sedang duduk mendengar tazkirah

' aku ahli parlimen... aku nampak siapa yang baling..
tapi aku ahli parlimen...'


ini adalah kata-kata mahfuz yang menahan sabar
ketika selipar itu melitasi sebelah badannya

ini bukan isu minta maaf
ini bukan isu siapa salah siapa benar
ini adalah pergolakan politik yang sedang berlaku
ini adalah contoh pertempuaran politik bukan hanya di kedah
tetapi pertempuaran politik diseluruh negara

baling selipar dalam masjid ini
hanyalah manifestasi politik
hanyalah rintuik rintik keganasan yang diatur oleh
united malays national ornagisation




TIDAK PERLU 7 HARI, HARI INI BOLEH : MAHFUZ - harakah daily

KUALA LUMPUR: Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar bertegas tidak akan meminta maaf kepada Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) berikutan kenyataannya bahawa kumpulan itu membaling kasut ke dalam masjid.

INI AHLI PERKASA DALAM MASJID


Beliau berkata demikian setelah diberitahu bahawa Perkasa memberi tempoh selama tujuh hari kepadanya untuk meminta maaf berikutan kenyataannya bahawa kumpulan itu membaling kasut ke dalam masjid ketika serangan mereka ke atas Masjid Al-Hussain, Seberang Pumpong, Alor Setar baru-baru ini.

"Saya tidak perlu meminta maaf atas perbuatan yang memang dilakukan oleh Perkasa.

"Apa yang saya nyatakan memang berasas dan saya ada saksi-saksi," tegas Mahfuz.






PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Perkasa sedang dilagakan dengan PR?
atau BN/Umno sedang melagakan Perkasa & PR?

Tanpa Nama berkata...

apa pun, siapa yang memulakan adegan ini nampaknya berani tak bertempat
Lembu pun malam balik tempat.Ini manusia berkeliaran tak mau ibadat.Teruk la geng ni.

average joe berkata...

org2 yg baling selipar/kasut ke dalam masjid/surau mungkin kumpulan sama yg campak atau upah orang campak atau syorkan orang campak kepalababi kat masjid, sebab kepalahotak dan gayafikir atau lebih tepat bertepek kat batanghidungserombong depa kepalatarakhotak dan gayatakdepikir kedua2nya adalah dari dna serupa iaitu dna kelas paling basement lebih bawah dari kasta single cell amoeba yang menghuni dasar gaung2 gelita lagi hanyir!

tapi kita yg waras lagi matang lagi bijakpandai yg menunjuk rasa syukur kepada Tuhan dgn memperguna seeloknya otak dan akal pemberian Tuhan sementara hayat ada ini, sepatutnya tidak terkejut budak (terperanjat kecil) mahupun terkejut badak (tergamam bagai tidak semena2 dirempuh badak dan bini serta anak2 dan menantunya), kerana perbuatan melontar kasut atau melempar babi sedemikian memang bertepatan dgn perangai iblis yang cuma mensahih perakuan terdahulu oleh pemimpin besargemilang junjungan batukepalahotak depa sendiri!

ustaz2 sampaikan pesan nabi suruh lawan iblis dan tentera2 iblis.
jadi katakan tidak! kepada tentera2 iblis yg suka (yakni tidak marah berdesing telinga apatah lagi hirau berkelip mata pun) bila diumpamakan dgn ketua agung depa sang iblis!
abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ

Tanpa Nama berkata...

Laga cina melayu....xjalan
Laga india melayu.....xjalan
Laga kristian islam....xjalan
Guna gangster....slow sbb upah murah
Sekarang nie mereka cuba laga melayu melayu....xjugak jalan

Nie bukan zaman 69 laaaa....bukan zaman bapak lu dulu
Nie zaman org berindak guna otak yg menafsir baik buruk dan kesan pelbagai
Bukan mcm lu, bikin semua jangka pendek
Kejap on k3jap off...mcm tun mamak yg flip flop tu....lupa plak dia lu punya guru

Nak buat 13mei? Pengkida pun xberani weiiiii
Foolish lagi xmau, depa selesa gaji, elaun n masyuk
Soldadu lagi senang xperang gaji tetap masuk

Hahahaha udahnya, last sekali nanti sambil tunggu keputusan pru 13, puak2 yg nak kalah nie pun standby jet peribadi masing2. Maklumlah masing2 ramai dah mohon jadi org wombat.

uncle herman

parit sulong @geng berkata...

Gua tunggu Salahuddin ayub jadi calon di Batu Pahat...kasi bungkus itu anak gergasi bodo!!!!!