Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 18 Oktober 2012

JANGAN KITA LUPAKAN PEMBUNUHAN DI MEMALI




BUNUH DAN PEMBUNUHAN 

DARI FACE BOOK AYEIN MOHD ZAHIRIN
12 disember 1948 :: tentera penjajah British melakukan pembunuhan besar2 Di Batang Kali . Selepas mereka dibunuh, kampung di bakar . Itu pun ada jgak kata Malaya tak pernah di jajah, mangkaq punya professor kangkong !!

KOMENTAR TUKAR TIUB

kerajaan akan beri pampasan
betul ke?

betul dan saheh

kenapa?

kerana nak menangi hati pengundi china

apa yang dapat kita pelajari:

1 - kerajaan yang lemah baik untuk rakyat
2 - jangan undi kerajaan kitaa dapat banyak pekara

DIBUNUH DI MEMALI KEDAH 1985


KES PEMBUNUHAN  ORANG MELAYU DI MEMALI  MACAM  MANA?
teruskan tuntutan 
jangan henti henti
lihat orang china
mereka melawan
mereka pergi buka kes di london

kes pembunuhan MEMALI BERLAKU PADA 19 NOVEMBER 1985
seramai 14 warga telah dibunuh mati
sampai sekarang tidak ada kajian resmi
sampai sekarang tidak ada dakwa dakwi

kalau orang puteh yang minum arak dan makan babi
boleh membuka kes BATANG KALI yang berlaku pada tahun 1948
kenapa kerajaan yang ramai pemimpin nya
tunggang tunggit tunggang tunggit
mulut berbuih buih cakap hal selam...opsss.. hal islam
tak  membuka kes ini?



SATU MEGA DEMO SEDANG DI SUSUN
LAYARI TUKAR TIUB 
UNTUK PERKEMBANGAN TERKINI

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kata kerajaan Jepun dah bayar pampasan jumlah ratus berbillion dolar gantirugi masa penjajahan depa mana duit tu pergi yea..

Tanpa Nama berkata...

wah TT, kes memali ni memang kes betul2 melayu naik setim nih.. lu bakar sikik lagi.. baru mau jalan..

ini satu lagi kes melayu islam stim tak reti nak pancut..

Tanpa Nama berkata...

masa nilah baguih mintak... semua boleh dapat... tapi jangan terima janji je... kalau mintak rumah, pastikan rumah dapat, kalau mintak pampasan, pastikan pampasan dapat, kalau minta baik pulih surau seperti surau At-taqwa kat Lembah Keramat, pastikan RM 1 juta tu dapat... kalau janji lepas lepas PRU13 baru dapat, alamatnya kena buat kertas cadangan barulah...

Tanpa Nama berkata...

ouh ! ..nie story of the year !! ..common bani meLAYU apa tunggu lagi !! ..kecapilah hak2 anda (sesiapa yg terlibat..)

Tanpa Nama berkata...

BETUL TU ANON 3:39 PTG. JANGAN JADI RAKYAT SABAH, ASIK KENA TIPU DEK BN.

DAH DEKAT PRU 13 BARU NAK BUAT JALAN DARI TUARAN KE KUDAT. SEMPAT SIAP KE?

ITU KALAU DIBUATNYA. KALAU DITIPUNYA SEKALI LAGI?

RENUNG-RENUNGKAN ORANG SABAH PENYOKONG SETIA BN.