Rabu, 13 September 2017

KONSPIRASI TERUS DIJALANKAN





CILAKA KAU

MEDIA  USA

CILAKA MEDIA

AMERIKLA

TAK ABIS ABIS

HINA NAJIB

BERKONPIRASI

JATUHKAN 

PM NAJIB

CILAKA KAMU


Rombongan Najib di hotel milik Trump timbul tanda tanya, kata akhbar AS

 | September 13, 2017
Hotel Trump International merupakan antara yang paling mewah di ibu negara AS itu, dan menyewa kemudahan di situ boleh mencecah ratusan ribu dolar.





PETALING JAYA: Akhbar berpengaruh Amerika Syarikat, The Washington Post, berkata tindakan Datuk Seri Najib Razak dan rombongannya untuk menginap di sebuah hotel milik Presiden Donald Trump di ibu negara itu menimbulkan tanda tanya mengenai konflik kepentingan di White House.
“Pada Isnin waktu makan tengah hari, beberapa anggota rombongan Najib kelihatan di ruang istirehat untuk tetamu hotel,” menurut laporan itu merujuk Trump International Hotel, beberapa jam selepas Najib mengadakan pertemuan dengan Trump.
“Petang itu, mereka keluar masuk hotel itu, kadang kala dengan beg beli-belah,” lapor akhbar itu.
Ia di sebalik spekulasi penginapan Najib bukan dibayar oleh kerajaan AS seperti mana yang dilakukan untuk rombongan ketua kerajaan dari luar negara yang datang bertemu presiden.
KONSPIRASI
JATUHKAN
NAJIB TERUS
DI JALANKAN


-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lantak la deme mesyuarat apepon yg penting makmah enjoy shopping mopping...rakyat tukang bayar..kahkahkah.. Padan muka semua..nk harapkan ph si pkr pulak bercakaran sesama sendiri.. Elok sgt la tu next pru bn lg menang besar GST makin tinggi..padan muka semua termasuk aku sekali.kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

keluar masuk hotel dan dilihat dgn beg membeli belah!???

sangat pasti!! itu mesti pelancong melayu yg diketuai oleh rosmah pegi shopping ngabihkah duit tabung simpanannya sejak kecil.