Sabtu, 6 September 2008

KHABAR ANGIN JEJAS KEDANTANGAN PELANCUNG – Utusan Melayau

KUALA LUMPUR 5 Sept. - Khabar angin berhubung hasrat parti pembangkang untuk mengambil alih pemerintahan pada 16 September ini boleh menjejaskan kedatangan pelancong ke negara ini.

Menteri Pelancongan, Datuk Seri Azalina Othman Said berkata, perkhabaran tersebut akan mewujudkan rasa panik di kalangan pelancong yang mungkin membuat pelbagai andaian mengenai situasi yang bakal berlaku pada tarikh itu.

''Orang tidak akan datang jika mereka menganggap ada sesuatu akan berlaku di negara ini dan saya tidak akan teragak-agak untuk menyalahkan individu terbabit (pembangkang) jika berlaku penurunan bilangan pelancong pada bulan ini,'' katanya.



Kah kah kah….. pelancung panik? Betul ke ni…. panik cam na? pelancung bukan panic … depa takut tengok gambar you yang telah di potoshop gantung merata-rata…. depa stim…. depa ingat you ada bagi servis baik…. Tapi bila jumpa you… kah kah kah depa panik… muka tak serupa….. kah kah kah….. depa lari terus pulang… beg-beg pun tinggal kat otel…. tok arab dari dubai pun lari…kah kah kah. sumpah i tak cakap bohong ....kah kah kah.

8 ulasan:

HjMisaiKontot :الدليل السياحي berkata...

Sudah lebih 16 tahun dalam bidang pelancongan Malaysia ini, memang setiap Ramadan kedatangan pelancong akan berkurangan tidak kira Ramadan itu jatuh dalam bulan berapa pun...

Suruh dia tu buat homework dulu la... 16 bulan pun belum lagi dia tu jadi menteri pelancongan....

Tanpa Nama berkata...

semuo ayat para MP's mempertahan gov and menyalahkan pembangkang adolah utk nk tunjuk diorang buek kojo.nk tunjuk kek pok lah..tp pok lah msih xnampak,almaklum xbangun2 tdo yo laie..moluat den tgk MP2 yg kaki jilatt nih!!!ptuihh!!

ronasina berkata...

pelancong2 panik dan lari ke las vegas

asrumi berkata...

ngok punya statement dari menteri ni...tu laa, bila cakap x pakai otak....

Tanpa Nama berkata...

HAI...APA LA NAK JADI NI.CUBA BUAT KAJIAN SEBELUM BERSUARA. SAPA LA NAK MELANCONG DI MALAYSIAKU NI? ORANG MONGOLIA TAKUT KENA C4. TOK ARAB TAK LARAT SEBAB POSA. OMPUTEH MALAS NAK MAI, TAK ADA KICK KATANYA. PELANCONG SAMBIL BEKERJA YANG GILA DUIT SAJA LA YANG BERIA-IA NAK MAI MALAYSIAKU. WAHAI CIK AZALINA YANG MANIS SILA LA BAGI PELUANG ANAK2 PELBAGAI ETNIK UNTUK CARI MAKAN DAN JADI MODEL YANG SEDAP DIPANDANG UNTUK MENGALU-ALUKAN KEDATANGAN PELANCONG....INI IMAGE INNOCENT DAN HARAPAN BARU MALAYSIA...BUKAN MACAM MUKA ORANG TUA YANG CUNNING DAN TAK LARAT....PELANCONG TENGOK PUN LINTANG PUKANG. TAK KUASA NYAH!!!

Tanpa Nama berkata...

menteri2 kabinet pak lah ne semua mcm pak lah jugak..bingai

Tanpa Nama berkata...

Aku tak tahan gelak hingga pecah perut baca ayat power ni..

depa takut tengok gambar you yang telah di potoshop gantung merata-rata…. depa stim…. depa ingat you ada bagi servis baik…. Tapi bila jumpa you… kah kah kah depa panik… muka tak serupa…..

Tanpa Nama berkata...

wakaka..panik pala bana lu..oopps lupa lu xde pala bana..sonang tul keje,pelancong x ramai dtg je salahkan pembangkang..pelancong tergolek dog msk longkang salahkan pembangkang..pelancong terberak dlm suar pun salahkan pembangkang..bengap!..wakakaka