Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 Disember 2010

KLIP COOL 2010 DARI PARIT



SIAPA JANTAN ARAB INI?



nota:
lihat klip ini
klip yang cool
dan berani ketawa kah kah kah


SATU LAGI KLIP COOL DARI PARIT




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


11 ulasan:

Modern Talking berkata...

wakakakaka TT pun layan cikgu muda slamber ni

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...

gile glamer...
buleh la buat maskot baru amno...

pakcik felda berkata...

bro TT mcmana nak kontek cik syida ni??? kah kah kah ...cool

TajTaj berkata...

huh buat malu je..tak rasa malu ke cikgu tu..ke dh ilang rasa malu..klau utk tatapan sendiri boleh lah,ini tatapan umumkan..nk jadi artis sgt ke cikgu oi..

zul sengal berkata...

we love cikgu shida
cikgu shida masih bujang
selaput daranya masih belum terkoyak

apa apa pun ok berkata...

duplicate copy terbaik....

Tanpa Nama berkata...

Cikgu muda dah tak ada kerja lah tur

suh dia masuk amnonok la weiii
untung2 bik mama ofer baik punya

Tanpa Nama berkata...

ok jer dia ni.. hentam sajala labu.. orang lain terkinja2 dalam TV, dia pun nak ikut jugak..

cikgu sekarang.. cikgu dulu2 pun kencing berdiri..

padan la ngan TT, pucuk muda lagi tu.. geram gak testis aku ni..

Tanpa Nama berkata...

nie namanya kreatif... dari korang yg tau komplaint je.. cikgu ke apa ke.. peduli apa.. janji jangan makan rasuah.. pstttt.. ada no fon dia tak? call me ye cikgu shida.. (eh apahal?? bodek skit xboleh ke? umno bolehhhh??)

Tanpa Nama berkata...

tp serius la.. aku respek kat cikgu nie.. sbb berjaya buatkan aku jd menyampah..

CikShida DariParit berkata...

Kah kah kah... teman le yang buat video ni... teman pun nok sakit perut nengoknye inikan orang lain... Itu le orang kita... bila orang lebih kreatif dan inovatif skit je mule le nok melatoh... bagi komen mengalohkan tak pernah keluor gua berpuloh tahun. Wake up people! I say, 'Whatever' kepada komen-komen yang menunjukkan minda anda masih di kepala lutut bukan di kepala otak. Teman salute kat orang Jepun dan orang putih yang lebih tahu menghargai bakat orang. Teman bukan nak ngutuk bangsa sendiri tapi memang dah jelas betapa cetiknye pemikiran orang-orang kita hingga ART yang universal mereka anggap pelik lalu tidak terdaya untuk mereka lihat di mata dan minda mereka sendiri lantas yang keluar dari mulut mereka kutukan yang menampakkan kebodohan mereka sendiri. Kasihan...