Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 3 Oktober 2011

KENAPA MAHAFIRAUN CAKAP MACAM INI ?



MAHAFIRAUN LAWAN RAJA GOPAL




NOTA:
ingat raja gopal saja raja
mahafiraun pun ingin
mengopal gopal juga
kah kah kah




MAHATHIR: UMNO BOLEH KALAH BESAR JIKA PRU 13 SEKARANG - minsider

Mahathir Mohamad berkata Umno perlu balik kepada perjuangan asal parti demi agama, bangsa dan tanah air dengan mengetepikan kepentingan diri untuk memenangi pilihan raya umum ke-13 yang disebut-sebut akan diadakan tidak lama lagi.

Malah, dia menegaskan Umno boleh kalah teruk jika pilihan raya umum diadakan pada masa sekarang kerana semangat telah pudar dan “perpecahan masih kritikal.”

Justeru katanya, hanya dengan cara itu penyakit yang menjadi ‘duri dalam daging’ iaitu mencantas atau menikam belakang dalam diri orang-orang Umno akan terhapus.
“Dulu orang Umno berkorban apa saja untuk parti, sanggup gadai barang kemas dan sebagainya untuk bantu parti tetapi sekarang mereka pegang jawatan sebab hendak dapat kontrak, jadi calon atau sebab tertentu.

“Jika diadakan PRU waktu ini, Umno boleh kalah besar kerana sokongan dan semangat mereka telah pudar,” kata Mahathir.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BETUL KE CAKAP FIRAUN INI?...... kah kah kah...

kah kah kah...APA MAKNANYA CAKAP INI?...... kah kah kah...

kah kah kah..APAKAH .MALIKUL SEMBAB BELUM BERSEDIA UNTUK GANTI MAT MONGOL?.... kah kahb kah...

kah klah kah .... ATAU ANAK FIRAUN BELUM SEDIA UNTUK MAT MONGOL?..... kah kah kah..

woit...PERSOALAN SEKARANG SIAPA YANG AKAN GANTIKAN MAT MONGOL?.... kah kah kah..

NOTA:
atau rosmah juga merancang
dan belumm bersedia untuk
lawan dengan mahafiraun
dan menjadi janda sekali lagi
kah kah kah

7 ulasan:

Amuraria berkata...

MAMAK MUDAH LUPA !

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Sebab baru dapat hidayah daripada Tuhan

Sebelum ni asyik dapat 'Hidayah Setan'...kah kah kah

Kalau dah cakap macam tu, maknanya dah tak lama la tu. Silap hb sama-sama jalan...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bagi sesiapa yang nak dtg melaka, nak cari rumah homestay yang selesa dan murah boleh lawat disini.. homestay-terbaik-melaka.blogspot.com homestay yang strategik..

Tanpa Nama berkata...

itu sekali pandang.
dua kali pandang.
kalau pru13 diadakan sekarang.
bn/umno akan menang besar.
ini kerana pr sudah syok digula2kan.
melupakan bersih 3.0 dan 8.0 perkara yang belum ditunaikan.
takkan tak kenal perangai si mamak kutty tu.
kalau bercakap misti ada putar belit punya.

- putar alam syah.

maie1958 berkata...

semua merapu dan meroyan bila pr ada peluang untuk perintah malaysia....kita doakan pr menang pru13 dan kita bolih lihat sapa yang lari dan kenaaaaa!

Tanpa Nama berkata...

2 probabilities:

1.mamak-dey is playing the "throw stone, hide hand" game - he/his camp is the one vigorously doing the back-stabbing but of course he points his finger blaming others as the culprits

2.mamak-dey now realises that najibaboon and husband has some tricks up their own sleeves when ge is just around the corner, tricks which include dropping some key figures in mamak-dey camp, figures whom mamak-dey has been prepping up to snatch away the leadership from najibaboon post-ge13

either way, fact remains that the old fart has always been dulu kini dan selamanya, a conniving 2-tongued low-life!

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

mr. mfwic berkata...

"saya xtahu apa yg saya cakapkan. lagi pun saya dah lupa, yang arif,"kata kutty. cha, melayu revolusi tak da lupa...melayu kayu mcm hang ja pelupa