Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 November 2011

DEMO ANTI RADIO AKTIF DI TERUSKAN LAGI




DEMO ANTI RADIO AKTIF










DARI FACE BOOK HIJRAH AHMAD

TAMAN GELORA, KUANTAN : Perhimpunan yang sepatutnya berakhir pada jam 9.00 pagi itu terpaksa disuraikan akibat tindakan pihak polis mengarahkan pemimpin tertentu berucap dengan menggunakan alat pembesar suara. orang ramai pada awalnya, enggan berganjak dan membina perisai manusia untuk menghalang tindakan tersebut. Namun akibat ditolak oleh beberapa orang anggota polis yang merempuh akhirnya mereka terpaksa akur. Sebelum bersurau laungan "Hidup Rakyat" disuarakan beberapa kali oleh orang ramai yang kecewa dengan sikap pihak polis itu..

4 ulasan:

matstimketum berkata...

syabas pada pendemo semalam kerana anda telah menunjukan kepada pdrm bahawa rakyatlah yang membiayai gaji mereka!

Tanpa Nama berkata...

Banyak kesilapan yang diprojekkan buat kepentingan segolongan orang dan kroni mereka, selalunya bermula dari penentangan marhein. Penentangan itu tidak disetelkan secara waras. Maka akibatnya semakin buruk terjadi dan pihak atas sewenangnya meneruskan projek menguntungkan pihak mereka, merugikan rakyat.
Sehinggalah kebiadapan pihak atasan itu menjadi liabiliti ke arah kejatuhan status mereka. Sejarah menceritera kebenarannya. Ya Allah, Engkau hukumlah kebiadapan org2 atas yang 'membahayakan' umat itu.

-zunodeng

Tanpa Nama berkata...

Polis tu bukan rakyat ke ??

albert magic berkata...

di penang selalu ada demo tidak pula pdrm rempuh yag berdemo cuma tagkap aje la tetapi lain pula di projek lynas . memang pdrm terhebat dan patut dapat pujian , syabas kpn semoga pajang umur agar dapat menyaksikan generasi masa depan yang terdedah kepada projek tersebut