Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 November 2011

BUKAN PENYAKIT MAD COW TAPI SHAHRIZAT SAEKOR COW




ANAK MAMI JADI LEMBU










PKR: BELI KONDO GUNA DANA NFC KEPUTUSAN GILA – minsider

Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengecam penjelasan Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin kononnya pembelian kondominium di Bangsar bernilai RM10 juta menggunakan dana Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) dengan menyifatkannya sebagai satu keputusan “gila”.

Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli berkata, jika pun ada aliran tunai sementara menanti lebih banyak pusat ternakan satelit di sekitar Gemas, ia wajar diletakkan sebagai “pelaburan cair” seperti melabur di pasaran wang ataupun ekuiti berbanding membeli hartanah.

“Ia satu keputusan yang gila,” kata beliau pada sidang media hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...PADA TAHUn 90’AN DAHULU BRITAIN TELAH DISERANG OLEH MAD COW DISEASE... kah kah kah..

kah kah kah...KERANA SALAH BAHAN MAKANAN LEMBU LEMBU DI BRITAIN TELAH MENJADI GILA...kah kah kah..

kah kah kah..KERAJAAN MEMGAMBIL LANGKAH DRASTIK.... kah kah kah..

kah kah kah....SEMUA LEMBU LEMBU INI DI BUNUH DAN KEMUDIAN DIBAKAR.... kah kah kah..

woit.. TETAPI DALAM SEJARAH DUNIA ...INI LAH PERTAMA KALI LEMBU PANDAI MEMBELI KONDO.... kah kah kah..

kah kah kah... SAHEH : SHAHRIZAH ANAK MAMI TELAH DIHINGGAPI OLEH MAD COW DISEASE... kah kah kah


YANG MATI SAKIT DI BAKAR


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahukah anda kenapa KJ sokong Sharizat?....Besar kemungkinan agaknya kerana dia geram tengok tetek lembu Sharizat....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

bukan shahrizat saekor cow
tapi
shahrizat saekor mad cow
kah kah kah

dukun melayu berkata...

pe hal la x buat bela berkelompok.lau kambing leh je buat.ayam,babi leh je.

sejarah ayam berpusat ni dah berjaya sejak 1960.sejarah babi sejak tahun yg sama.x caya tanya bapa2 korang semua.apa yg ada dicameron tahun 60an sampai sekarang?apa ada di mydin USJ tahun tu?anak2 kita sekarang dah x payah tengok ayam hidup berbulu dan babi hidup berekor.

owww,kambing ada janggut,x leh ler...

dukun melayu berkata...

yang ni lak,terlebih makan bigmac

http://3.bp.blogspot.com/-NKCpB3H0OGE/TsDIYjpG4lI/AAAAAAAAWqU/RxUOHD2td9c/s1600/297642_2093625742785_1309530202_31881950_380069650_n.jpg

Tanpa Nama berkata...

antara soalan menanti shahjilat di pejabat sprm nanti:

1. umur akak berapa tahun yer?
2. sejak bila kawin dengan datuk?
3. datuk sihat ker hari ni?
4. semoga bahagia selalu, sila bagitau kami, lembu2 semua sudah makan ke belum?
5. jika tiada aral, bila agaknya akak akan ke mekah?
6. tolong doakan kami sama yer kalo akan ke mekah, boleh?
7. anak2 akak tu sumer cun la, bila nak kawen?
8. takkan la makan sorang jer kot, bokbok mai la sama kat kami ni? kuah2 pun jadila.. rakyat kita apa pedulik, dia sendiri carimakan la..
9. kalau ada projek2 akan datang, jangan lupa jemput kami kenalpasti projek tu yer.. kalau kantoi, kami leh kowtim punyer.. bleh?

Tanpa Nama berkata...

Shahrizat dan sekeluarga masih lagi bebas.....

jikalau di China, salah guna wang rakyat dah lama Shahrizat dan sekeluarga merengkok dlm penjara sementara tunggu dibicara !!

Woi MACC/PDRM bila nak tahan sama dia orang ni ?????

Tanpa Nama berkata...

SETUJU 100%......1)NILAI HARTANAH BOLEH NAIK DAN TURUN 2) TAK SENANG NAK JUAL, AMBIL MASA.....MELAYU DOK KENA PUTAQ DGN MAMAK/MAMI...PEMIMPIN MESTI MELAYU/MAMAK/MAMI WALAUPUN PENYAMUN, PENYANGAK, PUTAQ BELIT DAN SEBAGAINYA

Azekzk berkata...

memang x leh pakailh umno ni..

Tanpa Nama berkata...

Kalau jumpa mami dan ular,pukul mami dulu, kah..kah..kah.semuanya taik kelentong!

Batu Tepi Jalan berkata...

http://batutepijalan.blogspot.com/2011/11/video-gaya-hidup-pemimpin-melayu.html

Tanpa Nama berkata...

yg sebetulnya gini, suami shahrizat mmg ada order lembu 40000 ribu ekor.
tapi dia salah order, dia ter'order' lembu SUSU. dia geram tengok tetek lembu susu segarbugar gamaknya.

Tanpa Nama berkata...

aku ada la dengar khabar2 yg xdipastikan kebenarannya....betul ke pusat sembelih (izat) lembu nie di design oleh orang yahudi, tp company yg dpt projek dulu dari australia...xtahu kebenarannya...ala sumber pasang telinga masa kat kedai kopi....