Jumaat, 10 Ogos 2012

NAJIB CUBA BOHONG - BUAT BUAT TAK PERNAH ENTOT ZIANA ZAIN






SATU MALAYSIA TAHU - ROSMAH PUN TAHU







NOTA:
ada orang percaya ke cakap najib
ada orang ambil pot cakap najib
satu malaysia menunggu muhyiddin



NAJIB: TEMA JANJI DITEPATI BERLANDASKAN TUNTUTAN ISALAM, BUKAN RETORIK POLITIK - Mstar

KUALA TERENGGANU: Tema Hari Kebangsaan tahun ini 'Janji Ditepati' sama sekali tidak merupakan retorik politik sebaliknya ia berlandaskan kepada tuntutan agama.

Najib Razak berkata, tema itu sebagai bukti kerajaan Barisan Nasional (BN) berpegang kepada al-Quran dan Sunnah dalam melaksanakan tanggungjawab terhadap rakyat keseluruhannya.

"Tema ini berpaksikan kepada rukun agama. Kita (BN) berjuang untuk tepati janji kepada rakyat. Kita akan tepati janji kita untuk beri kepercayaan pada rakyat. Kita mahu membuktikan negara kita adalah negara Islam contoh," katanya.

Perdana Menteri berkata demikian ketika berucap pada majlis Berbuka Puasa Pemimpin Bersama Rakyat di Kampung Padang Nenas di sini, Khamis yang dihadiri kira-kira 10,000 orang.

Najib berkata, dalam Islam jika setiap janji itu tidak dikotakan ia boleh dianggap sebagai munafik.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit...NAJIB TAK PAYAH LAAA CAKAP HAL ISLAM.... kah kah kah..

kah kah kah.... CAKAP TENTANG MEMANTAT DENGAN ZIANA ZAIN LAGI BAIK... kah kah kah..

kah kah kah...CERITA MEMANTAT DENGAN ALTANTUYA LAGI ORANG PERCAYA... kah kah kah..

kah kah kah... CERITA TENTANG SIAPA UPAH SIRUL DAN AZILAH UNTUK BUNUH ALATANTUYA LAGI ORANG NAK DENGAR..kah kah kah...

kah kah kah....HAL HAL ISLAM INI BIAR ZUL NORDIN HANDLE... kah kah kah....


BERHIMPUN DATARN MERDEKA




BERHIMPUN MALAM 30 OGOS
semua diminta pakai kuning
semua diminta datang jam 10:00 malam
semua diminta berkumpul di pancutan air
semua di minta bawa buku sajak

NOTA:
semua diminta
ajak minah ini
datang bersama


13 ulasan:

LittleBird berkata...

Tanya diri,
adakah menjadi keperluan untuk aku sertai mereka? Orang Melayu kena bijak, kerana mereka adalah target yang akan dimangsai cukup-cukup dalam Bersih 3.0. Bagaimana? Anda kena baca tentang PAS yang berjanji akan menggerakkan kira-kira 300,000 orang untuk menyertai perhimpunan itu.
Siapa mereka? Orang Melayu-Islam. Adakah kita mendengar tentang janji DAP atau Hindraf untuk menggerakkan dengan jumlah yang sama untuk Bersih 3.0 ? Adakah anda terbaca, DAP akan menggerakkan 300000 orang Cina untuk menyertai Bersih 3.0 ? TIDAK.
Tidak ada janji seperti itu. Maka yang akan terpekik terlolong adalah Melayu-Islam. Yang buat kerja adalah Melayu Islam. Yang memerhati adalah musuh-musuh Melayu-Islam. Yang buang masa di tengah panas adalah kita, yang tolong tengok adalah mereka. Kemudian kita tengok di manakan mereka akan BERKUMPUL.

Mereka akan berkumpul di SOGO, Masjid Kampung Baru dan sekitar Dewan Bandaraya Kuala Lumpur. Saudara-saudaraku, ini tempat lepak orang Melayu. Lihat, masjid Kampung Baru ada dalam senarai. Mengapa mahu berkumpul di masjid, tidak di gereja atau tokong? Penganjurnya ialah non-muslim yang memusuhi Islam. Mengapa gunakan masjid? INI ADALAH UNTUK MENGUMPULKAN MELAYU-MELAYU BODOH BAGI TUJUAN DIPERGUNAKAN. Mengapa berkumpul di SOGO, bukan di Low Yatt atau Bukit Bintang? Sebab SOGO dan sekitarnya tempat biasa orang Melayu membeli belah dan 'hang out'.
Sekali lagi... ADALAH UNTUK MENGUMPULKAN MELAYU-MELAYU BODOH BAGI TUJUAN DIPERGUNAKAN. Mengapa di kawasan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur, bukan di depan Berjaya Times Square? Why? Why my brothers?

Jadi,
adakah kita menjadi pencatur atau kita dicaturkan? Cukup. Cukup kita dipergunakan. Jangan ulangi lagi kesilapan yang lalu. Bersih 3.0 didokong oleh orang kafir yang memusuhi kamu orang Melayu dan agama Islam. Hamba rakyatnya ialah ahli-ahli PAS dan orang-orang Melayu PKR.
Untuk tidak nampak dipergunakan, beberapa orang Cina dan India (non-muslim) akan turun untuk beri semangat kepada Melayu-Melayu bodoh ini untuk terpekik terlolong di jalanraya. Majoriti akan mengambil sikap tunggu dan lihat. Provokasi dijalankan, hasilnya Pemuda UMNO dan Perkasa bangkit untuk menentang. Namun pendekatan Perkasa bodoh dan tidak matang. Mereka mengambil pendekatan kasar dan tidak berhikmah. Mereka menjadi rasis secara tidak bijak dan terang-terangan. Hasilnya ia tidak disenangi oleh Pemuda UMNO. Mereka berselisih pendapat. Ketika Pemuda UMNO dan Perkasa bercakaran, musuh-musuh Melayu dan Islam terus menjalankan provokasi dan propaganda. Silap haribulan, yang bertempur di jalanan nanti adalah Melayu PAS dan PKR,Melayu UMNO dan Melayu Perkasa. Non-Muslim akan bertepuk tangan dan menonton hiburan percuma ini sambil bergelak ketawa di hadapan tv.

Tanpa Nama berkata...

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, hari ini memberi arahan supaya Hari Merdeka dan PRU13 tidak di politikkan. Menurut KPN, Hari Merdeka dan PRU13 adalah hak mutlak parti pemerintah dan jika dipolitikkan akan memberi ruang kepada anasir-anasir jahat saperti Jemaah Islamiah dan Parti Komunis Malaya untuk merampas kuasa.

Tan Sri Ismail Omar juga menggesa parti pemerintah untuk melanjutkan kontrek beliau sebagai KPN lagi lima tahun dan melantik beliau sebagai Pengerusi World Resorts Bhd. apabila dia bersara.

Tanpa Nama berkata...

Hal2 agama biar Zul nordin yg handle?? Hahaha mcm gampang kau TT! Sengal perut aku!

abdhakim berkata...

Awek pakai baju kuning ni ko boleh ajak mutaah isham...cepat sebelum mat sabu sapu.

abdhakim berkata...

Awek jambu ni ko boleh ajak mutaah isham..cepat nanti mat sabu kebas.

Tanpa Nama berkata...

Betul takyah cakap pasal Islam..

Kalau tak berani laksanakan perintah dan hukum tuhan.. :) wat orang berbulu je.. :)

Kalau betul la tema janji ditepati bagi la royalti minyak.. yang Pak Razak dah janji nak bagi? ini bukan janji ditepati tapi janji dikianati janji shiok sendiri..

Tanpa Nama berkata...

eleh TT...

berapa banyak tulisan tidak direlease kerana pertentangan idea/pendapat.

Mencarut-carut dilepaskan pula!

jangan cuba bohong - buat-buat konon pengamal maklumat bebas...

tak wikileaks lansung!

takper... bole lihat wikileaks documentary kat youtube...

Tanpa Nama berkata...

Kurang ajar punya tukar tiub....

Tanpa Nama berkata...

weh aku kenal minah ni.ade pesbuk dia...

Tanpa Nama berkata...

tu la byk sgt makan harta rampasan perang

Tanpa Nama berkata...

masih ada yg pecaya autar najib ke?
masih ada yg pecaya putar mamakhatheer ke?
masih ada yg pecaya kelentong mamat sekor ni ke? (ini lagi 1 tweet kelepet dia):
mpkotabelud This #lompat is political cleansing and good for BN.... Big relief becoz we couldnt give what they asked for.. tak mampu. RT @Akbar_Ali:
about 1 hour ago · reply · retweet · favorite


"sebab kita "tak mampu" beri apa yg mereka minta"
-ayat ni saja dicanangkan sebegiturupa supaya pembaca lurusbendul yg mudah kena autar akan sertamerta terfikir dalam kepala, yg "tak mampu" itu berkaitan duit atau imbuhan. secara langsung juga di kepala silurus akan mengaitkannya dgn "kejahatan" org yg keluar dari u-bn hingga dgn tamak mahukan imbuhan juta2 utk tidak belot memihak "pembangkang". lalu akal sicetek akan menyimpulkan bahwa kumpulan pembangkang ini dipenuhi org2 yg tidak bermoral yg hanya mahukan duit dan kuasa. seterusnya otak sidangkal akan memutuskan bahwa kerajaan u-bn adalah baik2 dan bermoral dan tidak mahu melayan kerenah org2 tamak dan tiada prinsip. akhirnya sidungu akan menetapkan bahwa pada pilihanraya kelak dia akan mengundi u-bn!

sedihnya masih ramai kalangan melayu yg lurusbendul tahap dungu yg terlalu mudah diputar oleh tukang2 kelentong dgn autar taktik zaman kuno...

hapuskan kelentong politik!
hapuskan politikus tukang kelentong!
abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Azman Azha berkata...

Yang Najib kau kecoh yang ANUGHAIRAH TU BANTAI DEPAN BELAKANG KAU DIAM PULAK....HAMPEH

Tanpa Nama berkata...

Eeerrkk.....Janji hapuskn ISA dah tunai ke..camne dgn tahanan ISA..?