Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 10 Ogos 2012

JANJI DI LANCHOWI BUKAN DI LANKAWI




INI LOGO TERBARU




KOMENTAR TUKAR TIUB

perjanjian telah ada
semua telah hitam putih
kenapa perlu ada kajian lagi?

ini semua kerana madey
bila terangganu jatuh ke tangan pas
pada tahun 2000 madey ubah perjanjian

kini pakatan janji sabah dan sarawak 20%
ini lebih menarik dari wang ikhsan
ini lebih menarik dari minta sedekah


PENUBUHAN JAWATANKUASA KHAS BUKAN HELAS POLITIK - meloya

KOTA BHARU 9 Ogos - Keputusan kerajaan menubuhkan Jawatankuasa Khas bagi menyelesaikan secara adil, telus dan saksama isu bayaran tunai daripada hasil petroleum kepada negeri-negeri di Pantai Timur, bukan satu usaha untuk berdolak-dalik atau helah politik.

Sebaliknya tegas Mustapa Mohamed, usaha tersebut adalah untuk menyelesaikan semua kontroversi berkaitan perkara tersebut.

Beliau berkata, jawatankusa itu akan mengkaji segala isu yang dibangkitkan bukan sahaja oleh Kelantan tetapi juga Terengganu dan Pahang.

Katanya, terdapat banyak kekeliruan yang timbul dalam perkara tersebut misalnya dakwaan Kelantan bahawa ada hasil petroleum yang dibayar kepada Terengganu sepatutnya dibayar kepada negeri itu berdasarkan tafsiran sempadan laut antara negeri.

"Oleh kerana masih ada banyak kekeliruan, Jawatankuasa Khas ini adalah forum terbaik supaya isu ini dapat diselesaikan dengan telus, adil dan saksama. Jawatankuasa akan tentukan berapa yang perlu dibayar kepada Kelantan," katanya dalam satu kenyataan dalam facebook beliau hari ini. - UTUSAN MELOYA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAK PERLU JAWATAN KUASA BUAT KAJIAN.... kah kah kah....

kah kah kah...INI SEMUA NAK TIPU RAKYAT KELANTAN.... kah kah kah..

kah kah kah...INI SEMUA TRIK NAK BELI UNDI.... kah kah kah..

woit.... TAK PAYAH LAAA... INI KERJA BANGANG.... kah kah kah...

woit...INI JANJI DI LANCHOWI.... BUKAN DI LANGKAWI... kah kah kah


JANJI DI LANCHOWI






5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Razak wat perjanjian nak bayar zaman Madey wat deq senyap2.. lepas teranganu jatuh ke tangan Pas baru satu Malatsia tahu ada rupanya perjanjian ni..

Ni senornye nak kaji kelemahan perjanjian yang Abd Razak buat.. kot leh pusing supaya tak kena bayar.. :D

Tanpa Nama berkata...

Madey ni yg ngjor bdk2 umngok jd cmni..pencuri pun nk curi mlm..ni siang2merompk siap ada perjnjian pun dorng lnggar,ni memng sial pinya geng la..mmng muka tebal punya..lg bebal btmbh2

zamza berkata...

Restoran Izwan Woon Abdullah
No.20, Jalan SS 3/59E
47300 Petaling Jaya, Selangor.
(belakang stesen lrt putra Taman Bahagia)
Tel : 012-2832933

Menu: Nasi Ayam Kampung, Nasi lemak Kukus, Portugis Seafood & Nasi Itik Salai.

p/s: penat gua taip flyers yg aku dpt tadi ni utk lu TT..moga ko sempat pergi ke restoran ini...(gua yg salam&snap pic TT masa himpunan oren kat bwh lori tu...your blog is my daily newspaper...penghasut yg nyaman..

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
sebelum apa-apa,tubuh jk kaji bagaimana sikeling madey jadi melayu,siauta ni paling penipu,jangan heran kalau royalti dia pusing keturunan mak bapak dia pun dia tipu,dari keling tiba2 jadi melayu,kemudian anak dia nak jadi mb kedah pulak,orang kedah memang bodoh.

yuk

Tanpa Nama berkata...

Dah tu hari2 canang dlm media bahawasanya medey adalah PM yg hebat..kah kah kah...semua kena jual...waktu belum ada internet lu boleh jual minyak kelentong la medey...kesian melayu, apala nasib org melayu ni...