Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 10 Ogos 2012

GEROMBOLAN SEDAR MEREKA AKAN KALAH - SPR SEDANG RANCANG UNTUK MENIPU





INI MUKA MAHAFIRAUN







KOMENTAR TUKAR TIUB

sila baca berita ini
ini maknanya gerombolan telah nazak
ini maknanya gerombolan akan kalah di pru13

gerombolan sedar sokongan semakin kureeh
gerombolan sedar rakyat telah naik menyampah
gerombolan sedar rakyat nak tendang mereka

kerana itu
spr merancang untuk menipu

awas dan waspada
rancangan licik spr



MADEY: HANYA UMNO MAMPU SATUKAN ORANG MELAYU -
mkini

Hanya Umno sebuah parti terbaik dalam menyatukan orang Melayu di negara ini dan membawa pembangunan kepada rakyat, kata bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

Beliau berkata ini kerana, Umno yang mula berpolitik membantu rakyat di negara ini mencapai kemerdekaan dan seterusnya membawa pembangunan manakala parti lain untuk orang Melayu, hanyalah parti serpihan.

"Dulu waktu kita kuat, kita tak mengada-ngada buat benda yang tak baik. Kita bangunkan negara kita sampai dunia iktiraf Malaysia sebagai negara membangun yang cukup maju.

"Ini hasil pentadbiran dilakukan sebuah parti (Barisan Nasional) yang diketuai Umno yang mewakili orang Melayu. Orang Melayu tiada niat tak baik kat kaum lain. Kita tolong mereka dan kita tolong diri kita juga," katanya kepada pemberita selepas majlis penyampaian Ihsan Ramadan dan Aidilfitri di Masjid Tok Bandar di Baling semalam.


TURUN MALAM 30 OGOS DATARAN MERDEKA



BERHIMPUN DATARAN MERDEKA
30 ogos 2012
jam 10:00 malam
sebelah air pancut
pakaian kuning

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang Melayu tiada niat tak baik kat kaum lain. Kita tolong mereka dan kita tolong diri kita juga

Betui betui.. :) tapi Madey bukan orang Melayu.. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Pukimak la ko madey. Ko anak beranak keje rembat duit org. X tau le ko dlm kubur nt byk sgt duit haram rasuah ko da telan. Mampus ko lg baek la madey.

Sudin berkata...

Tak habis-habis pasai melayu...!
Apa hal keling pariah mamak haram jadah Mahathir ni cakap hal melayu....?
Kalau dah memantat dengan puki melayu udah le tu.....
Ini sampai tak sedor diri...cakap pasai melayu.....
Satu negara ditipu keling mamak pariah ni....
Ada pulak menteri-menteri melayu dan orang melayu jadi barua mamak keling pariah ni sampai tak boleh pikior...aje yang tengin melayu Umno(B) ni.....!!!!
Yang boleh bersatu buah pelior keling mamak pariah dengan puki melayu yang tak sedor diri....!!!!
Itu pun tak faham....????

Tanpa Nama berkata...

I like yellow girl..mmmmmuahh...

Tanpa Nama berkata...

madey adalah baka dari selatan india....berlagak melayu khak ptuih...cakap bebelit kuasa 100 juta kuasa kuda pembelit...dey madey sudahlah bertobatlah umur dah brapa tgkah umur bukan makin muda tp makin tua cuba2lah belajar al quran dan kitab2 moga dapat hidayah...org dah tua sibuk beribadah tapi mmadey ni tua mcm muda..ingat lah woi kubur dah kata maiii3

Tanpa Nama berkata...

Madey tlg kroni..cilakak

Tanpa Nama berkata...

zaman medey zaman politik buyat duit...spe pandai dapt makan duit [politik,,,ptuuuiiiihhh....sebab 2 ramai ahli politik zaman mahathir duk atas pagar...ptuiihhh...makan duit butuh pak hang...

Tanpa Nama berkata...

Dari Selatn India rupanya...patut la x pernah keluar cerita asal keturunannya dalm mana2 buku beliau sbb x ada apa nak d banggakn...Kesian org melayu..Masa Madey lah Melayu berpech kpd PKR,,Semangat 46 P l

Tanpa Nama berkata...

Blog bongok...

zorro...