Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 10 Ogos 2012

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - WORLD BREAKING NEWS




RAIS YATIM MINTA AMPOON DARI ZZZ







NOTA:
gambar ini diambil
beberapa minggu
sesudah kes rogol amah
ini tersebar di jakarta




DIN SHARP SHOOTER DIPENJARA

hukuman telah dijatuhkan
kepada amizudin ahmad
atau din sharp shooter
kerana membuat laporan dalam blog
tentang rais yatim merogol amah

azimudin dipenjara 3 bulan
dengan serta merta

rais yatim telah merogol
seorang amah dari indonesia
ini berdasarkan laporan dari
sebuah ngo di jakarta

saperti biasa siasatan
tidak dijalankan

mengikut laporan
wikileaks juga
telah membuat laporan
tentang seorang menteri malaysia
telah merogol seorang amah indonesia





6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahha,...pelik memang pelikk..hahahah yang merogol tak kena sumbat dalam penjara..hahahahah yang buat laporan plak kene sumbat..hahahahha
mmg haram jadah..hahahhahha



GILA....

Tanpa Nama berkata...

PADAN MUKE. SAPE SRH FITNAH ORG. BODO PNY BARUA PAKATAN. LPS NI BLOG SAMPAH NI PULAK

Tanpa Nama berkata...

moral of the story: my dick is bigger than your dick

Tanpa Nama berkata...

tanda tanda surat nikah tak laku makin besar... tanda-tanda kubra...

http://www.utusan.com.my/utusan/Mahkamah/20120809/ma_04/Rayuan-Khairy-batal-saman-Anwar-ditolak

Tanpa Nama berkata...

Bgn pak lah jgn tidurr lg si...bgn bgn...wakeup n insafff...

Tanpa Nama berkata...

masa paklah jadi pm, bukan main ampu lagi masa tu sirais yg sekarang ni tengah berjinak2 cuba buat lagu pulak supaya bila kalah atau tak dipilih dlm pru13 nanti ada la kerja...

sekarang masa najib jadi pm, ramai jugak tukang ampu, lebih2 lagi dah dekat nak pru ni, takut tak terpilih... ini contoh ampu baekkk punye untuk sesiapa yg bercita2 masuk bidang ampumengampu:

m_kayveas @NajibRazak Congratulations are in order Sir.
34 minutes ago · reply · retweet · favorite


perhh! siapa2 yg nak kerjaya sebagai tukang ampu tu, sila ambik perhatian:
1.mulakan dgn nama bos yg nak dijilat, lebih apdal kalau disertakan SEMUA gelaran, cth yg mulia berbahagia datok seri datuk seri utama dato' tun tan sri... hinggalah ke penghujungnya...
kenapa ini perlu? utk mengumumkan pada semua yg makhluk ini sekor je bertaraf mulia dan berhak menikmati kebahagiaan, orang lain takpayah berhajat!
2.kata2 bodek terus menyusul di nombor 2, takboleh dilambat2kan. kata2 bodek ni mengagungkan, menghebatkan atau mengembangkan saiz, watak, ciri, warna, gaya, dan apa2 saja yg ada pada tubuhbadan makhluk yg diampu, tetapi jangan sesekali kata2 bodek ini berkaitan apa2 yg memalukan bos walaupun bunyinya mengagungkan, cthnya jangan kata "besar takde tandingan telor2 bos..."
3.tak cukup setakat kata2 bodek yg menghebatkan dan darjah2 gelaran yg dihebahkan, ayat ampu mesti diakhiri semula dgn gelaran manja yg jelas mengingatkan hubungan intim mmg terjalin antara tukang ampu dan bosnya. cth terbaekk ialah seperti dalam tweet di atas: "sir". boleh juga guna bahasa melayu "tuan". elakkan guna "bos" yg tidak langsung berbunyi skema, kecuali dua2 makhluk terbabit mmg kamcheng sebagai kawanbaik (buddy2). paling apdal (jika ampuan dalam bentuk tulisan) gunakan hurufbesar seperti dlm tweet di atas: "Sir" (lebih hebat taraf pengagungan berbanding hurufkecik "sir" yg agak lembik dan tidak bersungguh2 membodek!)

selamat mencapai kejayaan tahap pingat gangsa pandalela dalam membodek bos anda! (maap, kehebatan mengampu tahap pingat perak chong wei hanya milik tukangbodek terhebat 1malaysia seperti yg boleh dilihat menerusi tweet dia kat atas, sedangkan tahap pingat emas mmg tak terjangkau dek org2 malaysia)
majulah bodek untuk 1malaysia!

-average joe-
klakka-la.blogspot